Gott nytt år 2023!

Releasehästryttare
Gott nytt år 2023!

Gott nytt år på er alla fzare!

Medlem

Gott nytt år!

Medlem
Gen
Medlem

Gott Nytt År!

Medlem

Gott nytt spelår anno 2023! 🎄🎉🥳🥳

Medlem

Gott nytt år!

Skribent

Gott nytt år allihopa! Hoppas ni får en bra dag och bra sluta på året. Själv sitter jag med nyheter här på FZ under dagen, men blir även firande för mig senare.


signatur

"Writer and Fighter"

Medlem

Gott Nytt År på er!

Medlem

Gott nytt år alla! Ska sitta och spela med kusinen och kanske dricka ett par öl.


signatur

PSN: OAKTHYR

Medlem

Gott nytt år! 🎉🎊🎆🎇

Firar hemma ensam med min råtta Sune 🐀. Lugnt och skönt så att man börjar det nya året utvilad och välmående. 😇

Ha en underbar kväll och ta hand om er så kör vi på och skapar ett bra 2023 tillsammans! 🫶


signatur

Ännu en dag i paradiset.

Releasehästryttare

Skål!

Medlem

Nyårsfirande är det mest överskattade som finns.

Medlem
Skrivet av robbis:

Nyårsfirande är det mest överskattade som finns.

Ändå lockades du in i tråden, även för att vara en aning negativ.

Gott nytt år till er alla🥳

Medlem

Gott nytt år! Jag och sambon blir ensamma ikväll då gästerna ligger hemma sjuka. Lite tråkigt men också ganska skönt! Dels kan jag kolla Arsenal i lugn och ro samt att vi bara kan åka iväg med bilen när det börjar smälla på allvar, en av hundarna har riktigt ont av att det smäller som det gör...

Spelåret 2023 tycker jag ser riktigt spännande ut med flera intressanta titlar för undertecknad!

Releasehästryttare
Skrivet av greb1989:

Gott nytt år! Jag och sambon blir ensamma ikväll då gästerna ligger hemma sjuka. Lite tråkigt men också ganska skönt! Dels kan jag kolla Arsenal i lugn och ro samt att vi bara kan åka iväg med bilen när det börjar smälla på allvar, en av hundarna har riktigt ont av att det smäller som det gör...

Spelåret 2023 tycker jag ser riktigt spännande ut med flera intressanta titlar för undertecknad!

Var bor du, kanske kan rädda festen med att lite fzare kommer över

Medlem

Gott nytt år alla. Mitt spelintresse har legat nere lite under 2022 av för mycket jobb mm. Men hoppas på en comeback med mer spelande under 2023. 😃

Releasehästryttare
Skrivet av Leffe76:

Gott nytt år alla. Mitt spelintresse har legat nere lite under 2022 av för mycket jobb mm. Men hoppas på en comeback med mer spelande under 2023. 😃

Har haft samma problem, jobbet har tagit mest kraft för mig men också att det inte har varit så många bra spel släpp i år på pc.
2023 ser dock betydligt bättre ut > https://www.fz.se/forum/trad/452490-10-lovande-indies-2023

Medlem

Gott nytt år!! 🎉🥳🎉🎉🎉🎉

Medlem

Gott nytt år! Må spelförseningarna vara få under 2023.

Medlem
Skrivet av Devan:

Var bor du, kanske kan rädda festen med att lite fzare kommer över

Haha! Tack för erbjudandet men detta är ganska så gött det också faktiskt. Efter en ganska så intensiv julafton förra veckan känns det skönt att bara ta det lugnt och inte behöva stressa med mat och grejer, plus! Slipper bakfyllan imorgon 💪🏻

Medlem

Gott nytt år, hoppas på en mer utvecklad och bättre värld nästa år.


signatur

Nintendo Switch | PlayStation 5 | Xbox Series X

MSI X99A GODLIKE Gaming | i7 6950X 4.3GHz | 64GB RAM 3200MHz | RTX 2080

Min SweClockers Profil

Skribent

Gott Nytt År till alla härliga i FZ-communityt!

Medlem

Gott nytt år alla!

Medlem

Gott nytt år!!

2023! Nu kör vi!

Medlem

GOtt nytt år! Hoppas 2023 blir något mindre vansinnigt än föregående men hur det sett ut det här årtiondet vågar jag inte satsa allt för mycket på det... Hoppas ni får det bra i alla fall!

Medlem
Skrivet av kalaspuffar:

Ändå lockades du in i tråden, även för att vara en aning negativ.

Gott nytt år till er alla🥳

Då skulle du känna mig IRL...

1
Skriv svar