Massive söker speltestare i Malmö till sitt Star Wars-spel

Robot
Massive söker speltestare i Malmö till sitt Star Wars-spel

Se det hemliga spelet innan alla andra.

#Star-wars, #Ubisoft-massive


Medlem

För "några" år sedan så hade jag nog aldrig trott att jag skulle säga det här, men... Fan vad trött jag är på Star Wars i alla former.

Medlem

Taskigt mot alla 2-åringar att de inte får komma och spela Star Wars

Medlem
Skrivet av Foxmulder:

För "några" år sedan så hade jag nog aldrig trott att jag skulle säga det här, men... Fan vad trött jag är på Star Wars i alla former.

Säger detsamma, bor själv i Malmö och jobbar ganska nära Massives byggnad men det finns ingen chans att jag söker mig till deras speltest. Kanske om dom betalar.

Medlem
Skrivet av Ziljun:

Säger detsamma, bor själv i Malmö och jobbar ganska nära Massives byggnad men det finns ingen chans att jag söker mig till deras speltest. Kanske om dom betalar.

De betalar.

Medlem
Skrivet av Ziljun:

Säger detsamma, bor själv i Malmö och jobbar ganska nära Massives byggnad men det finns ingen chans att jag söker mig till deras speltest. Kanske om dom betalar.

Playtesters are rewarded proportionally to the length of the playtest.
Rewards include cash, games, and more, depending on the playtest.

Medlem
Skrivet av Foxmulder:

För "några" år sedan så hade jag nog aldrig trott att jag skulle säga det här, men... Fan vad trött jag är på Star Wars i alla former.

Senaste SW jag konsumerade var IX, ett misstag jag inte gör om. Spelmässigt var det Fallen order när det kom och en omspelning. Kan knappast säga det bombaderas med SW?


signatur

I drank what?

Medlem
Skrivet av delli:

Playtesters are rewarded proportionally to the length of the playtest.
Rewards include cash, games, and more, depending on the playtest.

Cash reward.

Vad hände med lön...


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Medlem
Skrivet av Hipshot:

Cash reward.

Vad hände med lön...

Jag misstänker att någon på HR-avdelningen tagit till sig lite väl mycket av geeejming-lingot.

Medlem

Lite för många mil bort. Men skulle önska, trots att man inte kan något om speltestning. Men passion för Star Wars finns ingen övre gräns på här.
Efter att ha gjort mitt ypperligt älskade World in Conflict så har jag goda förhoppningar att detta kan bli något.

Medlem
Skrivet av Mirage:

Senaste SW jag konsumerade var IX, ett misstag jag inte gör om. Spelmässigt var det Fallen order när det kom och en omspelning. Kan knappast säga det bombaderas med SW?

Jo, det har kommit ut fruktansvärt mycket från det universumet. Animerat, TV, filmer, spel. Väldigt väldigt mycket de senaste åren.

Medlem
Skrivet av Foxmulder:

Jo, det har kommit ut fruktansvärt mycket från det universumet. Animerat, TV, filmer, spel. Väldigt väldigt mycket de senaste åren.

Har jag missat helt. Tittar sällan på animerat. Filmerna var katastrof och kom ut över en lång period. Vilka spel har kommit, förutom Fallen Order och det där flygspelet?


signatur

I drank what?

Medlem

Dom vill alltså ha gratis arbetskraft. Nej tack.

1
Skriv svar