16.00 - Thrustmaster visar sin första direct drive-ratt

Robot
16.00 - Thrustmaster visar sin första direct drive-ratt
Medlem

Jag har en Thrustmaster-ratt, pedaler o hela kittet liksom. Spontant tänker jag att jag i framtiden isf bör kunna köpa bara basen och behålla ratt/pedaler till denna kommande DD-bas?!

Får ju hoppas på det iaf! Skulle gärna köra DD men har inte riktigt pengarna (lust att spendera that is) på det.


signatur

Xbox Series X | Nintendo Switch | Xbox One X | Xbox 360
Fanatec CSL DD 8nm | McLaren GT3 V2-ratt | CSL Elite V2-pedaler

Redaktör
Skrivet av socialarbetaren:

Jag har en Thrustmaster-ratt, pedaler o hela kittet liksom. Spontant tänker jag att jag i framtiden isf bör kunna köpa bara basen och behålla ratt/pedaler till denna kommande DD-bas?!

Får ju hoppas på det iaf! Skulle gärna köra DD men har inte riktigt pengarna (lust att spendera that is) på det.

Det låter så, ja. Vore ju guld för din och din plånboks del.


signatur

Håller tummarna att det är ett någorlunda snällt pris nu efter Logitechs 16 000:- bomb, annars får G25'an rulla på.

Medlem

Burnar vidare med min gamla G29 så länge den håller!


signatur

Meep!

Medlem

Fasen vad spännande, hoppas på ett riktigt konkurrensmässigt pris


signatur

PC: i5-10600K | 3070 Ti | 32GB DDR4 | nVME 1TB

Medlem
Skrivet av socialarbetaren:

Jag har en Thrustmaster-ratt, pedaler o hela kittet liksom. Spontant tänker jag att jag i framtiden isf bör kunna köpa bara basen och behålla ratt/pedaler till denna kommande DD-bas?!

Får ju hoppas på det iaf! Skulle gärna köra DD men har inte riktigt pengarna (lust att spendera that is) på det.

Yep, exakt så. 650 euro för basen å koppla in dina pedaler + ratt.

Redaktör
1
Skriv svar