The Ascent: Cyber Heist

Robot
The Ascent: Cyber Heist

Inget rån, men inte det perfekta brottet heller.

#cyber-heist, #dlc, #the-ascent


Gnällkuk

Hmm, lite synd att det inte var mer content. Känns lite för lite för att återvända för. Får hoppas det kommer något matigare framöver men det är väl att hoppas lite för mkt


signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Gen
Medlem
Skrivet av trickeh2k:

Hmm, lite synd att det inte var mer content. Känns lite för lite för att återvända för. Får hoppas det kommer något matigare framöver men det är väl att hoppas lite för mkt

De har specialpris just nu på Steam för 75 riksdaler, helt klart värt det om man vill leka runt i Ascent i några timmar. Meleevapnen var en räddare i nöden på vissa fiender senare i spelet, jävlar vad effektiva de var. Bara man aktar sig för att inte absorbera för mycket bly.

Ja, kampanjen och de två sidouppdragen är inte mycket men det är välgjort, snyggt och låter riktigt bra.

Gnällkuk
Skrivet av Gen:

De har specialpris just nu på Steam för 75 riksdaler, helt klart värt det om man vill leka runt i Ascent i några timmar. Meleevapnen var en räddare i nöden på vissa fiender senare i spelet, jävlar vad effektiva de var. Bara man aktar sig för att inte absorbera för mycket bly.

Ja, kampanjen och de två sidouppdragen är inte mycket men det är välgjort, snyggt och låter riktigt bra.

För bara ett par timmar känns det inte tillräckligt lockande för egen del, 75:- var kanske inte dyrt men inte så billigt heller.


signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Medlem

Är det här typ cyberpunk-diablo? Har missat detta spel.

Medlem

Älskade Grundspelet så mkt att jag gick för alla achievements Men detta gillar jag inte alls, för mycket fiender som kastar sig över en i trånga utrymmen Blir inget flyt i gamet
Har gjort allt i grundspelet och lvl 30 Här är fiender bra över din level på de olika uppdragen
Tyvärr, såg fram emot detta men skulle lagt pengarna på tuggummi istället

Men,,,, det är min åsikt

Medlem
Skrivet av Fiigaro:

Är det här typ cyberpunk-diablo? Har missat detta spel.

Nja. Vapen och statsystemet är simpelt. Lite som en vanlig fps shooter som klämmer in lite extra.
Det är inte massa loot som droppas.

Medlem

Spel med stor potential, tyvärr tycker jag inte alls dom skulle lagt till närstridsvapen, det funkade utmärkt med de som var, bättre att dom fokuserat på mer innehåll.

Hoppas på en Ascent 2

Skribent
Skrivet av Fiigaro:

Är det här typ cyberpunk-diablo? Har missat detta spel.

Det är mer ett actionspel med vissa rollspelsinslag. Man ska inte vänta sig ett sci-fi-Diablo.

Medlem
Skrivet av Joakim Kilman:

Det är mer ett actionspel med vissa rollspelsinslag. Man ska inte vänta sig ett sci-fi-Diablo.

Ah ok, tack! 😊

Medlem

Tyckte The Ascent var helt underbart. Körde ps5 versionen och jäklar vad coolt de nyttjade dualsensen på sina ställen. Gav en extra kick åt spelet helt klart.
Soundtracket måste vara bland det bästa jag hört i ett spel på flera år
Gött röj.


signatur

Det finns bara tre grupper av människor i världen.
De som kan matte och de som inte kan det.

1
Skriv svar