Dlc-trailer ger oss glimt av en spelbar Lady Dimitrescu

Robot
Dlc-trailer ger oss glimt av en spelbar Lady Dimitrescu
Medlem

Hoppas även detta kommer till VR versionen. 👍


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Medlem

Capcom gillar egentligen inte skräck, va?


signatur

GPU: RTX 3080
CPU: i7 13700k, 3.4GHz (OC 4,9GHz)
RAM: 64GB, DDR5
MB: Z790-F
OS: Windows 11.

Geeks Gaming
Skrivet av T.Mani:

Capcom gillar egentligen inte skräck, va?

Hehehe, känns ibland som att man gör vissa saker lite motvilligt

Medlem

Vet inte vad jag nyss såg men det var inte det RE Village jsg spelade när det släpptes och var ganska så mysigt. Nu såg det mest meh ut.


signatur

1# FZ Troll

Skribent
Skrivet av robbis:

Vet inte vad jag nyss såg men det var inte det RE Village jsg spelade när det släpptes och var ganska så mysigt. Nu såg det mest meh ut.

Det är väl det "klassiska" mercenary-läget som funnits med i några spel nu. Så är ju mer bara ett horde-mode för flera spelare där du kan välja olika karaktärer och sen bara döda vågor av monster tillsammans. Lite underhållande faktiskt, på ett hjärndött vis om du har rätt polare att köra med.


signatur

"Writer and Fighter"

Skrivet av robbis:

Vet inte vad jag nyss såg men det var inte det RE Village jsg spelade när det släpptes och var ganska så mysigt. Nu såg det mest meh ut.

Exakt samma som jag kände. Och det såg ut som man spelade Lady Ds hand (?)


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Dog inte hon som spelade denna stora Donna ?
Är det en ny röstskådespelare, eller återanvända assets ? Har ej spelat själv , bara nyfiken .


signatur

It´s a me

Avstängd
Skrivet av Visual Prick:

Dog inte hon som spelade denna stora Donna ?
Är det en ny röstskådespelare, eller återanvända assets ? Har ej spelat själv , bara nyfiken .

Nej, det var en av skådespelarna som spelade en av hennes döttrar som avled i cancer förra året strax innan lansering.

1
Skriv svar