Oväntad utveckling

Medlem
Oväntad utveckling

2 cellos:

Chris Kläfford:

Despacito (Piano Cover) - Peter Bence

Alkoholisten från Truro Irland, Janet Devlin

OLLIE B SURPRISES PASSENGERS WITH SECRET TALENT

Bidra själv med era:

Medlem

signatur

The more I practice, the luckier I get.

Medlem

SolidWorks samlade länkar är nog en bra idé.

Medlem
Skrivet av waeress:

SolidWorks samlade länkar är nog en bra idé.

Jag dras med i musik som jag finner medryckande.
Tack för omtanken.

Medlem

Skapar man en tråd så är det bäst om man först förklarar syftet med tråden och inte bara postar en massa länkar. Tänker inte lägga tid från mitt liv genom att titta på dem för att fatta meningen med tråden.

Medlem
Skrivet av Ichinin:

Skapar man en tråd så är det bäst om man först förklarar syftet med tråden och inte bara postar en massa länkar. Tänker inte lägga tid från mitt liv genom att titta på dem för att fatta meningen med tråden.

Tack, hur skulle du namnge tråden?
Jag själv tycker kort är gott, dvs att man ger lite info och sedan låter innehållet tala för sig självt.
Men det är inte för alla, och det som låter rätt i sitt eget huvud kanske inte uppfattas som
det som var tänkt.

Medlem
Skrivet av SolidWorks:

Tack, hur skulle du namnge tråden?
Jag själv tycker kort är gott, dvs att man ger lite info och sedan låter innehållet tala för sig självt.
Men det är inte för alla, och det som låter rätt i sitt eget huvud kanske inte uppfattas som
det som var tänkt.

Du har flera gånger tidigare fått råd och tips om att skriva vad och varför du postar diverse länkar o videor, istället för en kryptisk titel…

Är det så svårt att skriva typ ”den här sångerskan är jätteduktig” eller ”detta är den bästa cover på denna låt jag hört” etc?


signatur

"AT LAST, SIR TERRY, WE MUST WALK TOGETHER."

Medlem
Skrivet av SolidWorks:

Bidra själv med era:

ok

Medlem
Skrivet av SolidWorks:

Jag själv tycker kort är gott, dvs att man ger lite info och sedan låter innehållet tala för sig självt.

Du ska ändå ha en elogé för din rubrik då den lyckas på följande punkter: Lagom lång (ett par ord är att föredra) & väcker nyfikenhet hos läsaren. Dock något den just fallerar på är att den är väldigt otydlig samt irrelevant till det innehåll du förmedlar

Ett snabbt exempel med tanke på att det handlar just om covers: [Tips från SolidWorks] Ett par härliga covers!

Fragtjuv
Skrivet av ninjalulz:

Du ska ändå ha en elogé för din rubrik då den lyckas på följande punkter: Lagom lång (ett par ord är att föredra) & väcker nyfikenhet hos läsaren. Dock något den just fallerar på är att den är väldigt otydlig samt irrelevant till det innehåll du förmedlar

Ett snabbt exempel med tanke på att det handlar just om covers: [Tips från SolidWorks] Ett par härliga covers!

Japp, jag håller med. Jag klickade för att jag var nyfiken vad den handlade om!


signatur

Xbox Series X
Playstation 5
AMD Ryzen 7 7700 CPU
MSI GeForce RTX 4060Ti VENTUS 2X OC
Kingston M.2 NV2 PCIe 4.0 NVMe SSD 2TB

Medlem
Medlem

signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Medlem

Plot twist: Tråden får en oväntad utveckling

Medlem

jag tycker denhär är rolig.

Medlem
Medlem
Skrivet av ninjalulz:

Du ska ändå ha en elogé för din rubrik då den lyckas på följande punkter: Lagom lång (ett par ord är att föredra) & väcker nyfikenhet hos läsaren. Dock något den just fallerar på är att den är väldigt otydlig samt irrelevant till det innehåll du förmedlar

Ett snabbt exempel med tanke på att det handlar just om covers: [Tips från SolidWorks] Ett par härliga covers!

Tack för tydlig och bra kritik, den noteras : )

Medlem
Skrivet av SolidWorks:

Bidra själv med era:

Ok,

Svensk ninja musik, kan tyvärr inte embedda den:

DangerZone fast med snyggare flygplan:

Opera + Spel = guld:

The Hoff > Björn Skifs

Ave Maria som du kanske känner igen:

Medlem

Jag gillar soundtracket från Skyrim:

Medlem

Tror det här är ett exempel på att man tänker genom något i detalj och sedan postar det och tror alla förstår vad en menar. Hamnar själv där rätt ofta...

1
Skriv svar