The Witcher 3-regissören startar ny studio, som ska göra Unreal Engine 5-rollspel

Robot
The Witcher 3-regissören startar ny studio, som ska göra Unreal Engine 5-rollspel
Medlem

"Han befanns oskyldig till anklagelserna men medgav likväl att han orsakat stress och rädsla, och valde därför att kliva av."
Vad betyder detta? Att "befinnas oskyldig" är väl att typ inte ha gjort något olagligt? Detta låter väl mer som "ja jag är skyldig, sorry".


signatur

min stora Nintendo64s mjöliga spelpinne
don't at me
Jag är inte Fejksson, hen blev bannad och heter nåt annat nu.

Medlem
Skrivet av FejkFejksson:

"Han befanns oskyldig till anklagelserna men medgav likväl att han orsakat stress och rädsla, och valde därför att kliva av."
Vad betyder detta? Att "befinnas oskyldig" är väl att typ inte ha gjort något olagligt? Detta låter väl mer som "ja jag är skyldig, sorry".

Samtidigt som: "Man kommer också prioritera de anställdas välmående, skriver man i ett pressutskick. Detta till skillnad från "AAA-utvecklare"

Medlem
Skrivet av FejkFejksson:

"Han befanns oskyldig till anklagelserna men medgav likväl att han orsakat stress och rädsla, och valde därför att kliva av."
Vad betyder detta? Att "befinnas oskyldig" är väl att typ inte ha gjort något olagligt? Detta låter väl mer som "ja jag är skyldig, sorry".

Nja det är väl en bredare skala än svart och vitt skyldig/oskyldig. Han säger att han betett sig på ett sätt som gjort medarbetare obekväma och stressade. Men enligt utredning var det inte så illa att det klassades som mobbing.

Medlem
Skrivet av jawik:

Nja det är väl en bredare skala än svart och vitt skyldig/oskyldig. Han säger att han betett sig på ett sätt som gjort medarbetare obekväma och stressade. Men enligt utredning var det inte så illa att det klassades som mobbing.

Kunde inte sagt det bättre själv😊


signatur

Good. Bad. I'm the guy with the gun

Medlem
Skrivet av jawik:

Nja det är väl en bredare skala än svart och vitt skyldig/oskyldig. Han säger att han betett sig på ett sätt som gjort medarbetare obekväma och stressade. Men enligt utredning var det inte så illa att det klassades som mobbing.

Så läste jag det med.

Men till studion han skapar så blir det spännande och se vad som erbjuds längre fram i tiden!

1
Skriv svar