Horizon Zero Dawn har nu sålts i över 20 miljoner exemplar

Robot
Horizon Zero Dawn har nu sålts i över 20 miljoner exemplar

Och sammanlagt har vi spelat i över en miljard timmar.

#Guerrilla, #Horizon-zero-dawn


Medlem

Välförtjänt. Spelade igenom det på PC förra året.

Medlem

Laddade ner det gratis på min PS5. Får de om jag kör igång det någon gång.😁

Medlem

Ett av spelen som gjorde att jag skaffade en PS4.


signatur

Inget blir någonsin bättre eller går över - du bara vänjer dig.

Medlem

Starkt jobbat av en ny IP.

Det skulle vara roligt att veta hur många som har spelat det med tanke på att det var gratis för alla med en PS4-5 förra året.

Redaktör
Ponny

Välförtjänt™


signatur

En Bamseponny av folket

Medlem

Lätt ett av spelen på topp tre på förra generationens!


signatur

Switch OLED, PS4 slim, PS3, New 3DS XL, Wii, GC, N64, GBA & NES
PC: 5800X3D ■ 32GB■ RTX 3070 ■ 27"1440p@165 Hz

Medlem

Välförtjänt, minst sagt. Ett lysande spel.

Medlem

Ett otroligt bra spel.


signatur

Kunskapsförmedlare.

Medlem

Skönt att göra.
Jag tyckte 1:an hade vissa problem, men att det var ett väldigt bra spel i grunden.
Det var inte dåligt men det finns ju helt klart potential för utveckling och optimering.

Jag har undvikit trailers och spoilers från 2:an så mycket som möjligt, men från vad jag har hört så verkar de ha lyssnat på kritiken och åtgärdat de största bristerna, så det ser ju väldigt lovande ut.

För egen del så blir det nog tyvärr att vänta ett halvår på grund av backlogg.
Vart precis klart med FF7:R(har expansionen kvar :/) och måste nog hoppa Like a dragon efter det.
När jag är klar med det så kommer förmodligen next-gen patchen av Cyberpunk släppts och sen så har blir det nog Fenix Rising.
Världens lyxproblem egentligen, men jag får nästan lite ångest över att hinna med att spela alla dessa toppspel.
Sen så ska man hinna med att beta av Netflix och HBO listan med :s
Hade 100 Netflix titlar i "min lista" sist jag tittade, tror inte det har sjunkit sen dess tyvärr...

One
Medlem

Ville verkligen gilla Horizon men det gick ej, provat flertalet gånger men lagt ner efter några timmar men i somras körde jag igenom det men det klicka aldrig.
För mig är spelet "bra" men inte ett storslaget episkt äventyr som a l l a verkar tycka.
Nä detta är nog det spel som har hypats mest men som jag fortfarande inte kan förstå varför

1
Skriv svar