Den stora Lost Ark-tråden

Medlem

Skönt med inga köer på dagtid hela helgen, antingen gjorde patchen sitt eller så har fler slutat spela

Medlem
Skrivet av Vercadi:

Skönt med inga köer på dagtid hela helgen, antingen gjorde patchen sitt eller så har fler slutat spela

50% av spelarna verkar ha slutat eller tagit paus jämfört med för någon vecka sedan


signatur

|| Intel 8700K || Asus RTX 4070 TI Super TUF || Samsung 750 EVO 500GB & Kingston A2000 1TB & Samsung 960 EVO 250GB || Corsair RM 850x || Antec P183 || Asus G-Sync RoG Swift PG279Q || Dell XPS 15 || Thinkpad X220

The Force is like Duct Tape, it has a light side, a dark side, and holds the universe together.

Medlem
Skrivet av Vercadi:

Skönt med inga köer på dagtid hela helgen, antingen gjorde patchen sitt eller så har fler slutat spela

Amazon har börjat rensa upp en massa bottar.

Gnällkuk

Jag spelar väldigt lite, blir nog att spela mer då och då. Mestadels för att jag spelar helt solo och inte orkat sätta mig och studera videos hur olika bossmekaniker fungerar. "Tyvärr" känns det som att det blir svårare och svårare att fortsätta solo. Abyss spelar jag inte alls, testat två gånger enbart men gett upp då det är hopplöst att veta vad som ens händer.

Eftersom jag har för dålig kunskap om vissa endgame-aktiviteter så kör jag enklare innehåll för att inte vara en belastning i laget eller avstår helt. Guardian raids kan jag ändå bemästra genom att spela de olika bossarna flera gånger och få en bättre förståelse för när och hur vissa attacker kommer.

Att spela själv känns som en utmaning när man börjar nå endgame. Nu är spelet gjort för att spela med andra, så det är rätt naturligt att det blir svårare och svårare som ensamvarg och första gången man spelar spelet. Kan däremot säga att jag har haft otroligt kul med spelet och att det motsvarade i princip alla förväntningar eller överträffade det med en del undantag så klart.
Abyss dock känns svårt. Bristen på information gör att det bara känns frustrerande


signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Medlem

@trickeh2k
Spelet har definitivt ett problem där man seglar igenom spelet ända tills det tar tvärtstopp och instakill om man missar undvika vissa boss attacker. Lite binär svårighetskurva typ. De borde introducerad lite svårare men inte jättesvårt content innan endgame. Sen kan man förstås strunta att göra dem på rekommenderad gear level och över-geara sig själv för att det ska bli lättare, men det är en annan sak.

Gnällkuk
Skrivet av Fulci:

@trickeh2k
Spelet har definitivt ett problem där man seglar igenom spelet ända tills det tar tvärtstopp och instakill om man missar undvika vissa boss attacker. Lite binär svårighetskurva typ. De borde introducerad lite svårare men inte jättesvårt content innan endgame. Sen kan man förstås strunta att göra dem på rekommenderad gear level och över-geara sig själv för att det ska bli lättare, men det är en annan sak.

Ja, verkligen. Men det är väl kanske en följd av att t1 och t2 var så långlivat att de missat den biten. Har inga problem med att det blir svårt, men som solo hade man kanske önskat att det lärts ut vettigare så det faktiskt både går att lära sig hyfsat samt spela med randoms


signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Medlem
Skrivet av trickeh2k:

Ja, verkligen. Men det är väl kanske en följd av att t1 och t2 var så långlivat att de missat den biten. Har inga problem med att det blir svårt, men som solo hade man kanske önskat att det lärts ut vettigare så det faktiskt både går att lära sig hyfsat samt spela med randoms

spelar ingen roll hur lätt saker är att lära sig, kommer alltid finnas retards som är obotligt dumma.

Medlem

Tre månaders road-map verkar ha släppts lite för tidigt, för länken är borttagen på officiella sajten. Men här går det att läsa vad som fanns med då. https://www.nme.com/news/gaming-news/lost-ark-gets-three-mont...

Länken till officiella sajten ska ha funnits här (se artikeln ovan) men är inte kvar nu: https://www.playlostark.com/news/articles/spring-2022-roadmap

Medlem

Har ni Amazon Prime så har ni lite loot att claim:a på Prime Gaming:
https://gaming.amazon.com/loot/lostark


signatur

|| Intel 8700K || Asus RTX 4070 TI Super TUF || Samsung 750 EVO 500GB & Kingston A2000 1TB & Samsung 960 EVO 250GB || Corsair RM 850x || Antec P183 || Asus G-Sync RoG Swift PG279Q || Dell XPS 15 || Thinkpad X220

The Force is like Duct Tape, it has a light side, a dark side, and holds the universe together.

Medlem
Skrivet av Dunder:

Har ni Amazon Prime så har ni lite loot att claim:a på Prime Gaming:
https://gaming.amazon.com/loot/lostark

Coolt, tack för tipset! 😊


signatur

I saw this wino, he was eating grapes. I was like, "Dude, you have to wait". - Mitch Hedberg

Chefredaktör

Imorgon lördag (12/3) kommer @uberpwnage2.0 att streama när han spelar Lost Ark på: twitch.tv/fzplay
Start 20:00, Häng med!

Medlem

De lyfter äntligen lite på locket över det som väldigt många spelare klagat över:
https://www.playlostark.com/en-us/news/articles/amazongames-s...

Och vi får samma "present" som de koreanska spelarna nyligen fick


signatur

|| Intel 8700K || Asus RTX 4070 TI Super TUF || Samsung 750 EVO 500GB & Kingston A2000 1TB & Samsung 960 EVO 250GB || Corsair RM 850x || Antec P183 || Asus G-Sync RoG Swift PG279Q || Dell XPS 15 || Thinkpad X220

The Force is like Duct Tape, it has a light side, a dark side, and holds the universe together.

Medlem

Finns det någon svensk discord för Lost Ark där det är möjligt att hitta folk att spela raids med eller kanske hitta en guild?

Alla i vår guild på Zinnervale är numera inaktiva förutom jag + en till.
Börjar ledsna på att själv göra guild quests och köra 8-manna raids med randoms..

Medlem

Det är väl en 28 pers i myshörnan på Stonehearth, men vet inte hur många som är aktiva men brukar då se namn blinka till när dom kommer och går. Själv köra jag dagligen, inte hunnit längre än gearlv. 520 men blivit en helt del horisontal progression.

Medlem
Skrivet av Späka:

Finns det någon svensk discord för Lost Ark där det är möjligt att hitta folk att spela raids med eller kanske hitta en guild?

Alla i vår guild på Zinnervale är numera inaktiva förutom jag + en till.
Börjar ledsna på att själv göra guild quests och köra 8-manna raids med randoms..

https://discord.gg/tsy99DHm

Medlem

Tycker spelet är rätt kul men grinden är rätt så tråkig

Medlem
Skrivet av noreason:

Tycker spelet är rätt kul men grinden är rätt så tråkig

Honing-systemet dödade helt min spelglädje.


signatur

"A lie is truth, until you recognize it as a lie. To see the truth behind those lies is probably the right thing to do. However, it may not necessarily bring happiness. Lies are Happiness."

PC-spelare
Dator: TUF Gaming B550 Pro, Ryzen 5600G, 16GB RAM, Sapphire Radeon RX 5600 XT

Gnällkuk
Skrivet av smuts:

Honing-systemet dödade helt min spelglädje.

Samma här, tog mig inte ens förbi GS 650. Jag fick ändå ca 120h i spelet och jag hade rejält kul fram tills dess. Blir eventuellt att återvända längre fram när de börjat komma ikapp lite samt om de får det med F2P-vänligt. Har inga problem att köpa saker i spel, men då ska det vara något som jag känner att jag tycker är kul och är värt det för att jag vill stödja utvecklarna, inte för att det är en nödvändighet för att behöva "jobba mindre". Kira tyckte jag slog huvudet lite på spiken när han beskrev det som "relief".


signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Medlem
Skrivet av trickeh2k:

Samma här, tog mig inte ens förbi GS 650. Jag fick ändå ca 120h i spelet och jag hade rejält kul fram tills dess. Blir eventuellt att återvända längre fram när de börjat komma ikapp lite samt om de får det med F2P-vänligt. Har inga problem att köpa saker i spel, men då ska det vara något som jag känner att jag tycker är kul och är värt det för att jag vill stödja utvecklarna, inte för att det är en nödvändighet för att behöva "jobba mindre". Kira tyckte jag slog huvudet lite på spiken när han beskrev det som "relief".

https://www.youtube.com/watch?v=X2hsUk-0ddA

Det har iofs varit väldigt F2P-vänligt hittills, med tanke på hur mycket gold man kunnat tjäna på alla whales och swipers. Nu när inflationen går ner igen kan man, om man sparat sitt guld, komma ikapp. De har även släppt mycket mer material till just honing nu med alla events.

Den stora uppdateringen alla väntar på nu är väl att honing rates ska buffas, så det blir ännu enklare.


signatur

|| Intel 8700K || Asus RTX 4070 TI Super TUF || Samsung 750 EVO 500GB & Kingston A2000 1TB & Samsung 960 EVO 250GB || Corsair RM 850x || Antec P183 || Asus G-Sync RoG Swift PG279Q || Dell XPS 15 || Thinkpad X220

The Force is like Duct Tape, it has a light side, a dark side, and holds the universe together.

Medlem
Sådär, då blev man "klar" med Lost Ark.

Den sjunde och sista delen i main quest är inte släppt i NA/EU ännu så det effektiva slutet når man för närvarande efter ön Punika. Väggen står vid ilvl 1340 varefter allt nuvarande innehåll blir tillgängligt.

Lost Ark har de senaste veckorna tappat nyhetens behag. Men som referens till föregående kommentarer i tråden gick det förhållandevis bra för mig att köra helt solo utan någon guild.

Solospelandet tog sin första törn efter att ha kört klart första ön i tier 2 (Rohendel). Efter det började det bli tydligt att man förväntades kolla på YouTube-klipp för att inte riskera att slå i en vägg av ilvl-låst innehåll. Grinden består i att få tag på honing materials som krävs för att öka ilvls på ditt gear. Jag körde alla side quests, de rekommenderade extra öarna samt Chaos Dungeons som är anpassade för att kunna klara solo. Det tog mig förmodligen 80-90 timmar att gå från lvl 50 till ilvl 1340.

Under större delen av tiden hade jag det ganska kul, trots allt. Det som blev tröttsamt i längden var att springa från A till B mellan flera olika quest NPCs och köra emotes som spelet använder flitigt i quest-dialogerna. Det blir att man bara skippar förbi all text till slut. Men det är även väldigt mycket "speligt" innehåll för att vara gratis. Jag betalade inte en spänn för någonting och har inte behövt leka köpman på marknaden för att kompensera för det. Ändå fick jag ut lika många timmar från Lost Ark som ett open world AAA-spel.

Generellt sett gillar jag inte MMO och har aldrig fastnat för några andra MMO heller. Det inkluderar WoW och TESO när de var nysläppta, vars spelvärldar jag varit ett stort fan förutom just i MMO-versionerna. Om jag ändå försöker se på Lost Ark med objektiva glasögon tror jag att det för närvarande råder brist på end-game innehåll som kan suga fast alla "main quest"-spelare. Abyssal Dungeons, Guardian Raids etc är lite för skralt och PvP är de flesta inte intresserade av så det är (misstänker jag) ganska dött.

Att behöva studera minst en timma av YouTube-klipp för att kunna köra en raid utan att hela ens lag åker på en instakill team wipe är väl inte jättebra speldesign. Men de gillar ju sådant i korea/japan. Någon form av "trial dungeons" hade varit ett bra tillägg som man kunde öva på in-game utan att få rewards, för att brygga glappet mellan dedikerade och mer casual spelare. Men som sagt, jag tillhör inte MMO-målgruppen så det kanske är vad man bör förvänta sig av speltypen(?).

De som inte prövat ännu rekommenderar jag att avvakta för att se vart spelet tar vägen under våren. Många servrar lär stänga ner snart i takt med att intresset har nått mer stabila (= rimliga) nivåer. Och allt content till main quest för single player-delen är som sagt inte släppt ännu.

Medlem

Jag har klockat in 377 tim i spelet inkl en reroll till EUW. Skala av ungefär 2v köande i början vilket borde bli minus 40-50ish tim, då borde man landa på den verkliga tiden.

För tillfället har jag uppnåt 1376ilvl helt F2P med endast 1 char i T3. Tiden från när man landade i T3 till 1370 tog nästan 4v, 3v och 4 dagar för att vara exakt.

Som ovanstånde har skrivit håller jag inte med om att svårighetsgraden eller designen för bossmekaniker är dålig. Lost Ark är känt för att vara ett svårt spel och ska vara svårt. Det finns för många MMOs idag som håller en alldels för mycket i handen. Självklart finns det en del bullshit mekaniker man skulle kunna vara utan, särskilt mellan T1 och T2 men det är helt genomförbart. Tips är att vara runt 50ilvl+ än rekommenderat. I T3 har dom städat bort många av dom mekanikerna till följd av lättare men ändå viktiga för att överleva.

Tyvärr är content i våran version väldigt fattig. Från att man når T3 till 1340, efter där finns det inte jättemycket att göra. 1340-1370 är den så kallade dödzonen, Korea har redan upplevt det en gång vilket patchades bort så det är lite konstigt med tanke på erfarenheten att samma misstag upprepas.
Av någon anledning har AGS bestämt att stänga ute en stor del av content, vi har någon custom version och dom kommer också göra det i kommande patchen som introducerar South Vern. Jag vet också att AGS lovade den minsta P2W versionen jämfört med dom andra regionerna men det verkar som att vi fick den värsta. 1370 ska vara där spelet börjar på riktigt, det var då Lost Ark i Korea också började anses som ett bra spel och inte bara svårt så jag försår inte riktigt vad AGS gör. Eller om det är Smilegate som bestämmer.

Personligen har jag besämt mig för att ta en paus från Lost Ark för att se vart spelet leder. Amazon Games gör inte ett superbra jobb direkt med att sköta detta spel. Allt från Bottar till Duping och nya buggar som introduceras efter varje maintenance.

Medlem
Skrivet av serdyllon:

Väggen står vid ilvl 1340 varefter allt nuvarande innehåll blir tillgängligt.

"Väggen" för Argos är vid 1370, inte 1340.


signatur

|| Intel 8700K || Asus RTX 4070 TI Super TUF || Samsung 750 EVO 500GB & Kingston A2000 1TB & Samsung 960 EVO 250GB || Corsair RM 850x || Antec P183 || Asus G-Sync RoG Swift PG279Q || Dell XPS 15 || Thinkpad X220

The Force is like Duct Tape, it has a light side, a dark side, and holds the universe together.

Medlem

1340 va en "softwall" imo .
1365-1370 va en pina, riktig vägg. Men jag gav inte upp! det lossnar på rätt bra efter det. Lättare å hona å man får ny gear etc.
Guld och framförallt silver är en extrem bristvara, men jag har inte bråttom. Har inte orkat göra någon horizontal progress just nu, utan det får bli när jag känner för det.

Ett tag kände jag nästan en tvång att spela, vilket gjorde att jag nästan slutade helt. Men höll i och spelar väl varannan dag eller så nu utan att känna någon "fomo" eller dylikt. Skiter helt enkelt i att jag inte är 110% effektiv. Blev genast roligare!

Har en alt som nästan är t2 och en till alt som jag knappt rört.

Den 21 april släpps den klass jag ser fram emot mest (och scouter är en favorit), lancemaster! Ska bli kul att prova !

Är nu 1386.nånting på min gunlancer och ska köra argos p1 och p2 ikväll med guilden! Riktigt roliga bossfighter!

Medlem
Skrivet av Gullet:

Jag har klockat in 377 tim i spelet inkl en reroll till EUW. Skala av ungefär 2v köande i början vilket borde bli minus 40-50ish tim, då borde man landa på den verkliga tiden.

För tillfället har jag uppnåt 1376ilvl helt F2P med endast 1 char i T3. Tiden från när man landade i T3 till 1370 tog nästan 4v, 3v och 4 dagar för att vara exakt.

Som ovanstånde har skrivit håller jag inte med om att svårighetsgraden eller designen för bossmekaniker är dålig. Lost Ark är känt för att vara ett svårt spel och ska vara svårt. Det finns för många MMOs idag som håller en alldels för mycket i handen. Självklart finns det en del bullshit mekaniker man skulle kunna vara utan, särskilt mellan T1 och T2 men det är helt genomförbart. Tips är att vara runt 50ilvl+ än rekommenderat. I T3 har dom städat bort många av dom mekanikerna till följd av lättare men ändå viktiga för att överleva.

Tyvärr är content i våran version väldigt fattig. Från att man når T3 till 1340, efter där finns det inte jättemycket att göra. 1340-1370 är den så kallade dödzonen, Korea har redan upplevt det en gång vilket patchades bort så det är lite konstigt med tanke på erfarenheten att samma misstag upprepas.
Av någon anledning har AGS bestämt att stänga ute en stor del av content, vi har någon custom version och dom kommer också göra det i kommande patchen som introducerar South Vern. Jag vet också att AGS lovade den minsta P2W versionen jämfört med dom andra regionerna men det verkar som att vi fick den värsta. 1370 ska vara där spelet börjar på riktigt, det var då Lost Ark i Korea också började anses som ett bra spel och inte bara svårt så jag försår inte riktigt vad AGS gör. Eller om det är Smilegate som bestämmer.

Personligen har jag besämt mig för att ta en paus från Lost Ark för att se vart spelet leder. Amazon Games gör inte ett superbra jobb direkt med att sköta detta spel. Allt från Bottar till Duping och nya buggar som introduceras efter varje maintenance.

Instämmer i det mesta. Inte minst det sista. Tror inte jag kommer hoppa på igen senare, känner mig ganska klar med spelet faktiskt.

Skrivet av Dunder:

"Väggen" för Argos är vid 1370, inte 1340.

Sant, my bad. Jag skulle kunna grinda vidare men eftersom det enda som är skillnad är 2-3 extra Abyssal Dungeons känns det inte så lockande

Skrivet av bulleboss:

1340 va en "softwall" imo .
1365-1370 va en pina, riktig vägg. Men jag gav inte upp! det lossnar på rätt bra efter det. Lättare å hona å man får ny gear etc.
Guld och framförallt silver är en extrem bristvara, men jag har inte bråttom. Har inte orkat göra någon horizontal progress just nu, utan det får bli när jag känner för det.

Ett tag kände jag nästan en tvång att spela, vilket gjorde att jag nästan slutade helt. Men höll i och spelar väl varannan dag eller så nu utan att känna någon "fomo" eller dylikt. Skiter helt enkelt i att jag inte är 110% effektiv. Blev genast roligare!

Har en alt som nästan är t2 och en till alt som jag knappt rört.

Den 21 april släpps den klass jag ser fram emot mest (och scouter är en favorit), lancemaster! Ska bli kul att prova !

Är nu 1386.nånting på min gunlancer och ska köra argos p1 och p2 ikväll med guilden! Riktigt roliga bossfighter!

Skoj att du hängt i! För egen del lockas jag inte så mycket av raids och statiskt innehåll. Spelet kändes levande när man fick en mix av quests, daily events och raids. Men jag har ju kört helt solo också, blir givetvis mycket roligare med raids om man kör i en guild eller med några vänner.

Öppen fråga till tråden: vilken server spelar (eller spelade) ni andra på?

Medlem
Skrivet av serdyllon:

Instämmer i det mesta. Inte minst det sista. Tror inte jag kommer hoppa på igen senare, känner mig ganska klar med spelet faktiskt.

Sant, my bad. Jag skulle kunna grinda vidare men eftersom det enda som är skillnad är 2-3 extra Abyssal Dungeons känns det inte så lockande

Skoj att du hängt i! För egen del lockas jag inte så mycket av raids och statiskt innehåll. Spelet kändes levande när man fick en mix av quests, daily events och raids. Men jag har ju kört helt solo också, blir givetvis mycket roligare med raids om man kör i en guild eller med några vänner.

Öppen fråga till tråden: vilken server spelar (eller spelade) ni andra på?

Thirain är jag bosatt på!

Medlem
Skrivet av bulleboss:

1340 va en "softwall" imo .
1365-1370 va en pina, riktig vägg. Men jag gav inte upp! det lossnar på rätt bra efter det. Lättare å hona å man får ny gear etc.
Guld och framförallt silver är en extrem bristvara, men jag har inte bråttom. Har inte orkat göra någon horizontal progress just nu, utan det får bli när jag känner för det.

Ett tag kände jag nästan en tvång att spela, vilket gjorde att jag nästan slutade helt. Men höll i och spelar väl varannan dag eller så nu utan att känna någon "fomo" eller dylikt. Skiter helt enkelt i att jag inte är 110% effektiv. Blev genast roligare!

Kan hålla med dig om att 1365-1370 var lite tufft. Min sista del gick så pass långt att jag fick 100% garanterad chans. xD
Honing är ju ett typiskt eastern mmo mekanik som generellt sätt inte fungerar här i west. Här gillar vi full item drops oavsett om vi behöver grinda skiten ur en Dungeon i 6 mån.
Jag har lirat mycket Lineage 2 i mina dagar där vapnet eller armorn faktist går sönder när man plussar på det och man misslyckas, jämför man det med Lost Ark, är Lost Ark ganska förlåtande ändå.

"Fomo" är väldigt starkt i detta spel, mycket starkare än i något annat jag har spelat men precis som du säger, tar man det bara lugnt går allt fint.
Lost Ark är ett Maraton inte en kapplöpnings tävling. Alla hamnar på samma ställe tillslut oavsett

Skrivet av serdyllon:

Öppen fråga till tråden: vilken server spelar (eller spelade) ni andra på?

Jag lirade på Stonehearth.

Medlem
Skrivet av serdyllon:

Sant, my bad. Jag skulle kunna grinda vidare men eftersom det enda som är skillnad är 2-3 extra Abyssal Dungeons känns det inte så lockande

Det är den första abyss raiden, och det är väl i princip där spelet i mångt och mycket börjar. Allt innan dess är ganska allmänt känt som den "sämre" delen av spelet.

Förhoppningsvis släpps mer av detta snart.


signatur

|| Intel 8700K || Asus RTX 4070 TI Super TUF || Samsung 750 EVO 500GB & Kingston A2000 1TB & Samsung 960 EVO 250GB || Corsair RM 850x || Antec P183 || Asus G-Sync RoG Swift PG279Q || Dell XPS 15 || Thinkpad X220

The Force is like Duct Tape, it has a light side, a dark side, and holds the universe together.

Medlem

Ingen nyhet här på fz om glaivier uppdateringen som kom för en vecka sen. För er som inte vet har dom också släppt en roadmap för maj/juni. Nästa klass som släpps är destroyern (hammer go bonk!), planerad i maj.

Även en massa godis släppt iom glaivier update, bland annat ett generöst (tycker jag) battlepass!
Även en gratis 960 boost, och (!) En t1/t2 boost man kan applya på valfri gubbe!

Har ni väntat på mer kul grejer in å kör! Och @fz pls en nyhet om detta

Glaivier = lancemaster.

Medlem

Nästa stora uppdatering släpps imorgon, med "nya" Destroyer-klassen, Valtan, balans- och QoL-uppdateringar och nya events.

Release notes,
https://www.playlostark.com/en-us/news/articles/may-2022-rele...


signatur

|| Intel 8700K || Asus RTX 4070 TI Super TUF || Samsung 750 EVO 500GB & Kingston A2000 1TB & Samsung 960 EVO 250GB || Corsair RM 850x || Antec P183 || Asus G-Sync RoG Swift PG279Q || Dell XPS 15 || Thinkpad X220

The Force is like Duct Tape, it has a light side, a dark side, and holds the universe together.

Medlem
Skrivet av Dunder:

Nästa stora uppdatering släpps imorgon, med "nya" Destroyer-klassen, Valtan, balans- och QoL-uppdateringar och nya events.

Release notes,
https://www.playlostark.com/en-us/news/articles/may-2022-rele...

Riktigt bra patch. Tröttnade en del vid 1370 ilvl pga grind men nu verkar det som man får mycket mer mats och inte lika tråkig grind. Topp!

Skriv svar