Playstation Plus lade till spel för nästan 13 000 kr under året

Avstängd
Skrivet av m4gnify:

Egentligen går det väl inte att jämföra Game Pass med Now heller, eftersom Game Pass så laddar man ner spelet till sin egen burk (PC eller Xbox), medan Now spelas 100% i molnet.

Fel.

Kolla länk i min signatur för information


signatur

Vad är Playstation Now?

Ultimata PS Now spel guiden

I am not affiliated, associated, authorized, endorsed by, or in any way officially connected with Sony, or any of its subsidiaries or its affiliates.

Skrivet av 4thePlayers:

Lite sött ändå hur gamepass-ryttarna dyker upp så fort det är något som har att göra med playstation. Osäkerheten växer sig allt starkare verkar det som.

Lika sött som hur folk säger att dom bara är intresserade av e sak medans dom endån själv febrilt ska försöka göra sin egen till den bästa och t.ex skriva om dom man inte är intresserad av på nyhetstips endast för man vet att den saken visar en lägre siffra än vad ens egen sida göra.. det e bara att checker av en lista på osäkerheten där åxå


signatur

Är intelligent nog att förstå att göra en konsol till den objektiva vinnaren gör inte spelen bättre efter det.

1+1=2.. 8-3+2= 7.. 3-3x6+2= -13.
If two wrongs don't make a right, try three.

Avstängd
Skrivet av Snake Plissken:

Lika sött som hur folk säger att dom bara är intresserade av e sak medans dom endån själv febrilt ska försöka göra sin egen till den bästa och t.ex skriva om dom man inte är intresserad av på nyhetstips endast för man vet att den saken visar en lägre siffra än vad ens egen sida göra.. det e bara att checker av en lista på osäkerheten där åxå

Orsaken till att jag tipsade om Xbox live gold spelen vat helt enkelt för att det verkade som att redaktionen hade missat det iom att dom jämförde PS plus spelvärdet med gamepass värdet.

Men du har rätt. Nästa gång skickar jag bara det som rättelse på artikeln så inte någon tar illa upp.


signatur

Vad är Playstation Now?

Ultimata PS Now spel guiden

I am not affiliated, associated, authorized, endorsed by, or in any way officially connected with Sony, or any of its subsidiaries or its affiliates.

Skrivet av 4thePlayers:

Orsaken till att jag tipsade om Xbox live gold spelen vat helt enkelt för att det verkade som att redaktionen hade missat det iom att dom jämförde PS plus spelvärdet med gamepass värdet.

Men du har rätt. Nästa gång skickar jag bara det som rättelse på artikeln så inte någon tar illa upp.

Tror inte någon tar illa upp.. bara komiskt uppenbart


signatur

Är intelligent nog att förstå att göra en konsol till den objektiva vinnaren gör inte spelen bättre efter det.

1+1=2.. 8-3+2= 7.. 3-3x6+2= -13.
If two wrongs don't make a right, try three.

Avstängd
Skrivet av Snake Plissken:

bara komiskt uppenbart

Vadådå? Att jag föredrar playstation framför Xbox? Mitt namn, min avatar och signatur borde skvallra om den saken redan

Passade även på att radera nyhetstipset om xbox också från den tråden så är alla glada och nöjda.
Hade du kollat närmare på källan hade du ju sett att även om dollarvärdet var högre till PS plus detta år så hade Xbox högre antal spel via GWG. 49 vs 40. Så det var inte alls för att "endast för man vet att den saken visar en lägre siffra än vad ens egen sida gör"


signatur

Vad är Playstation Now?

Ultimata PS Now spel guiden

I am not affiliated, associated, authorized, endorsed by, or in any way officially connected with Sony, or any of its subsidiaries or its affiliates.

Medlem
Skrivet av noreason:

Tror du FZ postar nyheter för din skull eller?

Självklart är inte alla tjänster som finns där ute något för exakt alla.

Game Pass passar mig alldeles utmärkt som sällan spelar klart spel och tycker om att prova nytt. Har säkert kört över 50 spel på game pass senaste året. Alla har inte varit fantastiska, men jag har iaf kunnat prova att spela dom.

Att kommentera är väl okej oavsett man är negativ eller positiv till innehållet i nyheten? Eller vad menar du när du skriver”Tror du FZ postar nyheter för din skull eller?”.

Medlem

Har haft PS Plus i stort sett sedan det kom men andelen spel jag verkligen spelat av de som man "fått" är väldigt liten (dock har det funnits en del guldkorn som t.ex. Days Gone). Eftersom PS Plus krävs för att spela online så ser jag mer spelen som följer med som en bonus. Passar dessutom alltid på att förnya medlemsskapet runt black friday då det brukar vara ca 30% rabatt på årsavgiften så kommer man undan rätt billigt. Får kanske ta och kolla in det här med benify också som det skrivs om ifall det gör att man i så fall kan få ytterligare 20% rabatt....


signatur

PSN: Swede_78

Skrivet av 4thePlayers:

Vadådå? Att jag föredrar playstation framför Xbox? Mitt namn, min avatar och signatur borde skvallra om den saken redan

Passade även på att radera nyhetstipset om xbox också från den tråden så är alla glada och nöjda.
Hade du kollat närmare på källan hade du ju sett att även om dollarvärdet var högre till PS plus detta år så hade Xbox högre antal spel via GWG. 49 vs 40. Så det var inte alls för att "endast för man vet att den saken visar en lägre siffra än vad ens egen sida gör"

Det dej själv du ska övertala om varför du skrev det eller inte.
Sen tror jag ingen blir direkt glad eller nöjd över att du tar väck det, ingen som nog blir sur över en sån sak, e som sagt bara en uppenbar sak över båt nån påstår sej inte bry sej om


signatur

Är intelligent nog att förstå att göra en konsol till den objektiva vinnaren gör inte spelen bättre efter det.

1+1=2.. 8-3+2= 7.. 3-3x6+2= -13.
If two wrongs don't make a right, try three.

Medlem
Skrivet av 4thePlayers:

Fel.

Kolla länk i min signatur för information

Skrivet av Påskmust:

Men nej, för hundraelfte gången så går det att ladda ner spel från Now precis som på Game Pass. Det började som en streamingtjänst, men nu är det mer än så. Förutom på PC då, där är det endast streaming på grund av uppenbara skäl.

Visste inte det, ber om ursäkt.
Skyller på att jag inte haft något PS4/5

12
Skriv svar