Windows 11 har releasedatum – uppgradera gratis om du äger Windows 10

Medlem

Ser trevligt ut med W11, men startknappen skall sitta nere på vänstra sidan!

Gott att det går att fixa!


signatur

macOS: MacBook Air 13" [M1-ARM64/16/256GB], MacBook Pro 15" [Core i7/16/256GB], iOS: iPad Mini [128GB], iPhone 8 [64GB], Apple Watch Series 6 44mm [LTE], W10: Surface Book 3 15" [Core i7/GTX 1660 Ti/32/512GB]
The purpose of morality is to teach you, not to suffer and die, but to enjoy yourself and live. --Ayn Rand
Skriv under ett upprop för en grönare energipolitik: https://energiupproret.se/

Medlem
Skrivet av Tomas Helenius:

Först måste alla vara överens om vilka Windows som varit bra och dåliga. Det kan bli... stökigt.

Jag anser att Win 95, 98 och 2000 alla var bra för sin tid, framförallt bättre än föregångaren (framförallt Win 2000, som var något helt annat än 9x). Win XP blev bra först efter service pack 2, innan var det rätt buggigt och jag föredrog Win 2000. Så för min del stämmer vartannat bra-grejen från Vista, men absolut inte innan. Men sen finns ju folk som avskyr t.ex. Win 10. Tror till och med det finns folk som föredrar Win 8 (galningar...). Vidare, saker ändras med tiden - Win 7 var svinbra på sin tid, men starttiden i dag (och när Win 8 kom) var helt horribel.

Så, det handlar om tycke och smak alltför mycket för att rakt av säga att "Windows är bra varannan gång". I mitt tycke, förstås.

Håller med. Windows 2000 är nog min favorit-windows alla versioner.


signatur

macOS: MacBook Air 13" [M1-ARM64/16/256GB], MacBook Pro 15" [Core i7/16/256GB], iOS: iPad Mini [128GB], iPhone 8 [64GB], Apple Watch Series 6 44mm [LTE], W10: Surface Book 3 15" [Core i7/GTX 1660 Ti/32/512GB]
The purpose of morality is to teach you, not to suffer and die, but to enjoy yourself and live. --Ayn Rand
Skriv under ett upprop för en grönare energipolitik: https://energiupproret.se/

Medlem
Skrivet av martinot:

Ser trevligt ut med W11, men startknappen skall sitta nere på vänstra sidan!

Gott att det går att fixa!

Det är bara för att du är van vid det. Känns mer logiskt att den ska vara närmare mitten tycker jag, nu när jag använt Windows 11 ett tag

Skrivet av martinot:

Håller med. Windows 2000 är nog min favorit-windows alla versioner.

Instämmer!

123
Skriv svar