"Battlefield 6" visas i juni

Robot
"Battlefield 6" visas i juni

Vilket slagfält blir det denna gång tror du?

#battlefield-6, #dice, #ea, #nyhetstips


Medlem

Jag hoppas deras första BF6 trailer är bättre än första BFV trailer. Vart inte hypead alls efter att jag såg BFV trailern. Alla andra trailers till tidigare BFs har gett eborm hype inför spelen.

Medlem

Vietnam känns lite för nära inpå andra världskriget. Jag tror det blir modern krigsföring igen. Möjligen en nära framtid.

Medlem

Skolgården. Det brutalaste slagfältet av dem alla 😌


signatur

Processor: Intel Core i7 13700kf
Grafikkort: Palit GeForce RTX 4080 GameRock 16GB
RAM: 32 GB DDR5 6000mhz CL36
Högtalare: Sonos Arc, Sub Mini + 2 Sonos Era 300
VR: Meta Quest Pro + Link-kabel + bHaptics Tactsuit x16

Medlem

Hoppas det blir mer likt BF2 och att det inte är woke och politiskt korrekt.

Medlem

Skulle vilja se ett bf 2142, älskade det spelet, men nutid också förutsatt TT dom tar tillbaka hardcore läget....


signatur

Spela spel är kul ibland.

Medlem

Corona-handla på matvarubutik utan att ta på varorna. Du köper mögliga avokados och kör "ditt vänster eller mitt vänster" i trånga gångar...

Medlem
Skrivet av miffot:

Skulle vilja se ett bf 2142, älskade det spelet, men nutid också förutsatt TT dom tar tillbaka hardcore läget....

Ja, 2142 var underbart!
Sidi Power Plant!


signatur

"AT LAST, SIR TERRY, WE MUST WALK TOGETHER."

fp
Medlem

Normandies stränder, det är uppenbart....

Battlefield + 6 + juni.... hur kan man missa det?

Fast Indokina hade varit intressant, men det är nog inte populärt nog. Något som skulle locka mig är nåt med kalla kriget, tidigt 80-tal, med Nato vs Warszawapakten. Annars kan de ju prova nytänkande och ta oss till stenåldern.

Medlem

Sexan i Battlefield 6 står för:
1 - Day 1-DLC
2 - Monthly Subscriptions
3 - Microtransactions
4 - Loot boxes
5 - Pay-to-Win
6 - Starter-Kits

EA är bara på tredjeplats än så länge.


signatur

”A man with a conviction is a hard man to change. Tell him you disagree and he turns away. Show him facts or figures and he questions your sources. Appeal to logic and he fails to see your point. [fortsättning]

Medlem

Jag hoppas definitivt på ett nytt Vietnam med tunnlar och annat gött, men det är väl förmodligen önsketänkande.

Medlem
Skrivet av Hanzo:

Sexan i Battlefield 6 står för:
1 - Day 1-DLC
2 - Monthly Subscriptions
3 - Microtransactions
4 - Loot boxes
5 - Pay-to-Win
6 - Starter-Kits

https://static.tweaktown.com/news/7/2/72687_3_microtransacti...

EA är bara på tredjeplats än så länge.

Skulle gissa på att du har rätt på 3. och 6.
Vi kan se att EA har gått ifrån DLC tänker i form av betalda uppdateringar i Battlefield 5 och Battlefront 2.

Vad får dig att tro att det skulle vara någon form an månadsprenumeration? Eller vill du bara vara negativ?

Loot boxes och pat to win. Se Battlefront 2 för resultat. Kan hända att det finns kosmetiska loot boxes.

Kan dom inte förlägga skiten till Nordkorea, Sydkorea, Taiwan och Hong Kong så att Kina skiter på sig.

Men det är nog det absolut sista de skulle göra, alla vill ha en del av Kina kakan, om det så betyder att censurera bort Nalle Puh

Jag tror att dom kommer presentera samma, gamla recept som man tyvärr blir ganska trött på väldigt snabbt. Men, det är väl också det folk vill ha, recept som funkar (?)


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Ambassadör
Xbox
Skrivet av fp:

Normandies stränder, det är uppenbart....

Battlefield + 6 + juni.... hur kan man missa det?

Fast Indokina hade varit intressant, men det är nog inte populärt nog. Något som skulle locka mig är nåt med kalla kriget, tidigt 80-tal, med Nato vs Warszawapakten. Annars kan de ju prova nytänkande och ta oss till stenåldern.

Nej nej, 6 juni är ju nationaldagen. Battlefield Svärje! Danskarna söder om Småland gör uppror, fisken tar slut i Göteborg, ängsligheten i Stockholm slår nya rekord och landet ramlar in i totalt kaos när ryssen ser sin chans. Kan bli kul!


signatur

Jump in.

Medlem
Skrivet av fp:

Normandies stränder, det är uppenbart....

Battlefield + 6 + juni.... hur kan man missa det?

Fast Indokina hade varit intressant, men det är nog inte populärt nog. Något som skulle locka mig är nåt med kalla kriget, tidigt 80-tal, med Nato vs Warszawapakten. Annars kan de ju prova nytänkande och ta oss till stenåldern.

Om det nu ska heta 6. Själv gissar jag på att de droppar siffran den här gången alternativt kör på årtal igen.

Vad sägs om Battlefield 1984?


signatur

||||||||||||
||||||||||||

Medlem

BF:Bad Company 3.
Please?!


signatur

autograph

Medlem
Skrivet av Thane:

Skulle gissa på att du har rätt på 3. och 6.
Vi kan se att EA har gått ifrån DLC tänker i form av betalda uppdateringar i Battlefield 5 och Battlefront 2.

Vad får dig att tro att det skulle vara någon form an månadsprenumeration? Eller vill du bara vara negativ?

Loot boxes och pat to win. Se Battlefront 2 för resultat. Kan hända att det finns kosmetiska loot boxes.

Jag är cynisk


signatur

”A man with a conviction is a hard man to change. Tell him you disagree and he turns away. Show him facts or figures and he questions your sources. Appeal to logic and he fails to see your point. [fortsättning]

Medlem
Skrivet av Soulless:

Ja, 2142 var underbart!
Sidi Power Plant!

Minnen!


signatur

Spela spel är kul ibland.

Medlem
Skrivet av autograph:

BF:Bad Company 3.
Please?!

Då hade den nog hetat just det och inte BF6


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem

Blir mest troligt modernt/nära framtid, men bryr mig inte så mycket om när det utspelar sig.
Det som betyder nått är om det kommer ha anti-cheat, custom games från dag 1.
Inget mer "Coming soon" som dem sa om näst intill allt i BFV.

Sen hoppas jag att gun-play, fortifications, squad reinforcements, nerfad spotting och squad revives kommer med ifrån BFV.

Medlem

De kunde gett oss möjligheten att hyra/hosta servers där man kan spela 1vs1 (eller mer) med. Förstår inte varför de tvingar att ha minst 8 spelare när man spelar på privat server i deras BF5 spel.


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem

battlefield "2042" är vad jag hört, verkar stämma ganska bra med läckorna.

Medlem

Sätter mina slantar på modern tid/nära framtid. Just att låta spel utspela sig i "nära framtid" är ett klassiskt knep för att komma undan med orealistiska prylar man vill ha med i spelet för att göra det roligare.

Medlem
Skrivet av Chicobello:

Sätter mina slantar på modern tid/nära framtid. Just att låta spel utspela sig i "nära framtid" är ett klassiskt knep för att komma undan med orealistiska prylar man vill ha med i spelet för att göra det roligare.

Men det blir inte roligare (åtminstone tycker inte jag det). Jag hade gärna sett lite mindre hightech och mer åt pre-millenium hållet. Så 60-90talet hade funkat.


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem

Hade gärna sett att dom lyft vapenprogressionen och loadout systemet direkt från Modern Warfare.

Medlem

kanske ett Battlefield som utspelar sig i fredstid, man bara går och patrullerar sin landsgräns 😃😋

Medlem
Skrivet av joelgbg:

kanske ett Battlefield som utspelar sig i fredstid, man bara går och patrullerar sin landsgräns 😃😋

Battlefield Diplomacy - 2 veckors pappersarbete
Battlefield Peacetime - spela kort på logementet


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem
Skrivet av Shrudder:

Om det nu ska heta 6. Själv gissar jag på att de droppar siffran den här gången alternativt kör på årtal igen.

Vad sägs om Battlefield 1984?

Slutet av kalla kriget hade varit riktigt kul. Jag hoppas på runt 70-90 talet.

Skrivet av Ankh:

Då hade den nog hetat just det och inte BF6

Har någon officiell källa nämnt BF6? Även om jag också tror på att det blir ett spel i huvudserien.

123
Skriv svar