nybörjare på call of duty

Medlem
nybörjare på call of duty

Hej har en väldigt simpel fråga om call of duty.
Har aldrig spelat förr och körde fast redan innan spelet börjat.

Har bara kommit till övningsbanan där man får lära sig kontrollerna.

Så nu undrar jag
Hur fan öppnar man en dörr?
Har letat i inställningarna på spelet och googlat som en idiot men hittar inget, antagligen för ingen annan gått bet på en så simpel grej

Medlem

Vilket Call of Duty är det vi pratar om? Det senaste (Modern Warfare från 2019)? Eller är det något av de tidigare spelen?

Vart är det du spelar det? Konsoll eller PC?

Medlem

Jag har för mig att dörrarna öppnas automatiskt i tutorialen, men att man måste genomföra allt strunt som instruktören tjatat om först. Jag misslyckades nästan eftersom jag satt på Discord och därför ignorerade instruktionerna.

För övrigt, tutorials som man inte kan hoppa över. Vilken frisk speldesigner skapar sådant 2020? Suck. Var nära att ragequitta och stängs av. (Dock ganska roligt BR när man väl kommer förbi dumheterna)


signatur

När jag växte upp lyssnade jag mycket på Blümchen och Rollergirl. Jag tror att det har format mig som människa.

Medlem

Det är modern warfare senaste till PC.

Medlem
Skrivet av Nomman:

Jag har för mig att dörrarna öppnas automatiskt i tutorialen, men att man måste genomföra allt strunt som instruktören tjatat om först. Jag misslyckades nästan eftersom jag satt på Discord och därför ignorerade instruktionerna.

För övrigt, tutorials som man inte kan hoppa över. Vilken frisk speldesigner skapar sådant 2020? Suck. Var nära att ragequitta och stängs av. (Dock ganska roligt BR när man väl kommer förbi dumheterna)

Ska prova starta om från början igen

Medlem
Skrivet av Nomman:

För övrigt, tutorials som man inte kan hoppa över. Vilken frisk speldesigner skapar sådant 2020? Suck. Var nära att ragequitta och stängs av. (Dock ganska roligt BR när man väl kommer förbi dumheterna)

Ska gå att hoppa över tutorialläget. Hörde tre streamers där ena just beklagade sig över den medan de övriga skrattade åt honom*

*(kan tillägga att jag själv körde igenom hela tutorialen)

Inaktiv

Numera är det ju standard med F eller E eller bara springa rätt igenom.
Har för mig man bara kutar rätt igenom i nya Modern Warfare, men kan även använda F.
Sen kan man sikta in och öppna dörrar sakta med. Den har man ju överraskat en del fiender med.

1
Skriv svar