Massor av läckta bilder från Resident Evil 3-remaken

Sida 1 av 1
Nyhet
2020-02-24 08:11
Massor av läckta bilder från Resident Evil 3-remaken
Zidious G
2020-02-24 09:16

Lätt köp. Remaken på tvåan är bland det bästa jag har spelat.

2020-02-24 11:15

Himmel och pannkaka vad det ser läckert ut. Ser fram emot detta då jag inte lirade originalet när det kom 😳

korvmos
2020-02-24 11:20

Tror man det kommer att komma en remake av 4an också?

Vamp
2020-02-24 11:28
Skrivet av korvmos:

Tror man det kommer att komma en remake av 4an också?

Vi kan alltid hoppas, men det känns inte självklart. Även om det är nivåskillnader mellan dessa remakes och 4:ans HD-version känns det inte lika motiverande, då 4:an är fullt spelbart på samtliga format redan.

Själv spelar jag 4:an för första gången just nu och älskar det. Det har legat överst i min backlog i många många år och jag hade nog inte tagit tag i det om inte RE2 remaken hade väckt liv i min kärlek till serien igen.

trickeh2k
2020-02-24 11:39

Haha, känns som de lagt ner mycket själ i detta, men alltså. Bilen. Nu ska man väl fokusera på det som är viktigt, men det blev ganska tydligt att man inte lagt så mycket tid på att bry sig om vissa props

thesvensk
2020-02-24 18:28
Skrivet av trickeh2k:

https://cdn.fz.se/artikel/bild/1419762?l=eyJyZXNvdXJjZSI6Ilwv...

Haha, känns som de lagt ner mycket själ i detta, men alltså. Bilen. Nu ska man väl fokusera på det som är viktigt, men det blev ganska tydligt att man inte lagt så mycket tid på att bry sig om vissa props

Haha reagerade på detta också. Känns som karaktärerna är från ett helt annat spel än miljön. Remaken på RE2 höll ju samma kvalitet rakt igenom.

ELF
2020-02-24 20:43

Vet inte riktigt varför. RE2 remaken är säkert riktigt bra, men jag känner inte för att spela den då det inte är RE2, utan just en remake. Vill ha RE2 fast med grafiken från remaken.
Med det sagt så blir jag nog lite besviken när RE3 remaken också släpps. Skulle vara najs att få spela igenom serien med hypermodern grafik.

Megagurra
2020-02-24 21:38

Är det bara jag? - Eller luktar det inte Day 1 här?

Johlor
2020-02-25 14:34
Skrivet av Vamp:

Vi kan alltid hoppas, men det känns inte självklart. Även om det är nivåskillnader mellan dessa remakes och 4:ans HD-version känns det inte lika motiverande, då 4:an är fullt spelbart på samtliga format redan.

Själv spelar jag 4:an för första gången just nu och älskar det. Det har legat överst i min backlog i många många år och jag hade nog inte tagit tag i det om inte RE2 remaken hade väckt liv i min kärlek till serien igen.

Om 3an säljer så bra som 2an lär nog Capcom fortsätta med remakes även om det blir mindre hopp mellan 4-6 och eventuella remakes.. Varför bryta ett vinnande koncept liksom?

En remake på 4an kommer sälja som smör dessutom.

Sida 1 av 1