Massor av läckta bilder från Resident Evil 3-remaken

Robot
Massor av läckta bilder från Resident Evil 3-remaken
Medlem

Lätt köp. Remaken på tvåan är bland det bästa jag har spelat.

Medlem

Himmel och pannkaka vad det ser läckert ut. Ser fram emot detta då jag inte lirade originalet när det kom 😳

Medlem

Tror man det kommer att komma en remake av 4an också?


signatur

Switch OLED, PS4 slim, PS3, New 3DS XL, Wii, GC, N64, GBA & NES
PC: 5800X3D ■ 32GB■ RTX 3070 ■ 27"1440p@165 Hz

Medlem
Skrivet av korvmos:

Tror man det kommer att komma en remake av 4an också?

Vi kan alltid hoppas, men det känns inte självklart. Även om det är nivåskillnader mellan dessa remakes och 4:ans HD-version känns det inte lika motiverande, då 4:an är fullt spelbart på samtliga format redan.

Själv spelar jag 4:an för första gången just nu och älskar det. Det har legat överst i min backlog i många många år och jag hade nog inte tagit tag i det om inte RE2 remaken hade väckt liv i min kärlek till serien igen.

Gnällkuk

Haha, känns som de lagt ner mycket själ i detta, men alltså. Bilen. Nu ska man väl fokusera på det som är viktigt, men det blev ganska tydligt att man inte lagt så mycket tid på att bry sig om vissa props


signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Medlem
Skrivet av trickeh2k:

https://cdn.fz.se/artikel/bild/1419762?l=eyJyZXNvdXJjZSI6Ilwv...

Haha, känns som de lagt ner mycket själ i detta, men alltså. Bilen. Nu ska man väl fokusera på det som är viktigt, men det blev ganska tydligt att man inte lagt så mycket tid på att bry sig om vissa props

Haha reagerade på detta också. Känns som karaktärerna är från ett helt annat spel än miljön. Remaken på RE2 höll ju samma kvalitet rakt igenom.

ELF
Medlem

Vet inte riktigt varför. RE2 remaken är säkert riktigt bra, men jag känner inte för att spela den då det inte är RE2, utan just en remake. Vill ha RE2 fast med grafiken från remaken.
Med det sagt så blir jag nog lite besviken när RE3 remaken också släpps. Skulle vara najs att få spela igenom serien med hypermodern grafik.


signatur

www.fckdrm.com - DRM år 2024? Ha pyttsan.

Medlem

Är det bara jag? - Eller luktar det inte Day 1 här?

Skribent
Skrivet av Vamp:

Vi kan alltid hoppas, men det känns inte självklart. Även om det är nivåskillnader mellan dessa remakes och 4:ans HD-version känns det inte lika motiverande, då 4:an är fullt spelbart på samtliga format redan.

Själv spelar jag 4:an för första gången just nu och älskar det. Det har legat överst i min backlog i många många år och jag hade nog inte tagit tag i det om inte RE2 remaken hade väckt liv i min kärlek till serien igen.

Om 3an säljer så bra som 2an lär nog Capcom fortsätta med remakes även om det blir mindre hopp mellan 4-6 och eventuella remakes.. Varför bryta ett vinnande koncept liksom?

En remake på 4an kommer sälja som smör dessutom.


signatur

"Writer and Fighter"

1
Skriv svar