Klart - Gothic får en remake

Robot
Klart - Gothic får en remake

Och den ska bli mycket skitigare än förra årets "demo".

#gothic, #remake


Inaktiv

Riktigt snyggt hanterat. Släppa en demo, ta in feedback och därefter fortskrida.

Hoppas nu bara det lever upp till förväntningarna. Men tänk om fler utgivare hade hanterat framtida spelsläpp på detta viset!

Medlem

Rollspel <3


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem
Skrivet av anon_326114:

Riktigt snyggt hanterat. Släppa en demo, ta in feedback och därefter fortskrida.

Hoppas nu bara det lever upp till förväntningarna. Men tänk om fler utgivare hade hanterat framtida spelsläpp på detta viset!

Kan bara hålla med!

Testpilot / Ambassadör
Speedrunning

Detta ska följas! Spelade aldrig Gothic när det begav sig, men har sneglat på det ett bra tag!


signatur

Testpilot | #FZ-ambassadör #Speedrunning & #Retro | Twitter
Stora Retrotråden - Stora Speedruntråden
Dator: i7-2600K | P8P67-Pro | R9 280x | 12GB DDR3
Konsoler: NES, SNES, N64, GCN, Wii, Wii U, Switch, Genesis, PS2, PS3, (PS4), Xbox 360, Xbox One S

Medlem

Så länge ens karaktär inte babblar konstant så


signatur

Processor: Intel Core i7 13700kf
Grafikkort: Palit GeForce RTX 4080 GameRock 16GB
RAM: 32 GB DDR5 6000mhz CL36
Högtalare: Sonos Arc, Sub Mini + 2 Sonos Era 300
VR: Meta Quest Pro + Link-kabel + bHaptics Tactsuit x16

Medlem

Fantastiska nyheter! Då får jag äntligen en andra chans på det här spelet! Ville älska det som tonåring, men förstod i ärlighetens namn inte ett dyft. Hoppas på bättre resultat nu som trettio-plussare


signatur

När jag växte upp lyssnade jag mycket på Blümchen och Rollergirl. Jag tror att det har format mig som människa.

... och, bara det inte finns en health bar ovanför huvudet som en ful maskot så.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Trevligt när de inhämtar feedback på det här sättet. Testade demot och var inte imponerad alls. Men om de bara lyssnar på sina spelare så kan det bli bra.


signatur

"It is by caffeine alone I set my mind in motion. It is by the beans of Java that thoughts acquire speed, the hands acquire shakes, the shakes become a warning. It is by caffeine alone I set my mind in motion."

Riktigt nice...! bara det inte är lika buggit som när det bagav sig. de är ju liksom kända för bugidy bugity buggs...


signatur

"Satire is meant to ridicule power. If you are laughing at people who are hurting, it's not satire, it's bullying." - Terry Pratchett

Medlem

OMG FUCKING YES YES YES YES YESSSSSSSS½!!1!1!111!111!1½½!1½§1§§§½1!!!11


signatur

I drank what?

Medlem
Skrivet av Mirage:

OMG FUCKING YES YES YES YES YESSSSSSSS½!!1!1!111!111!1½½!1½§1§§§½1!!!11

Keh?


signatur

Switch OLED, PS4 slim, PS3, New 3DS XL, Wii, GC, N64, GBA & NES
PC: 5800X3D ■ 32GB■ RTX 3070 ■ 27"1440p@165 Hz

Medlem
Skrivet av korvmos:

Kek.

Medlem

Första spelet var rätt bra för sin tid.


signatur

Ryzen 7 5800x | Sapphire pulse rx 7800 xt | samsung 980 pro | Ps5 pro? |

Medlem

Brilliant spel. Allt ifrån quest implementation till levelsystemet. Karaktärerna undrbara minnesvärda och kanske tom lite realistiska.
Världen är rolig att spela i inga konstiga plotwalls utan man kan gå nästan vartman vill redan från start fadt lär ju inte leva så länge bland orcherna.

1
Skriv svar