CoD: Modern Warfare får sin battle royale-karta tidigt i mars, enligt källor

Robot
CoD: Modern Warfare får sin battle royale-karta tidigt i mars, enligt källor
Inaktiv

Håller tummarna! Då behöver man varken Battlefield eller Apex/PUBG Cod har ju allt snart

Medlem

Känner verkligen inte att det behövs. Men visst om det gör andra glada så.

Älskar detta spel även utan Battle Royal.

Medlem

Woop woop! Som jag och vännerna har väntat!

Medlem

Tyvärr kommer det ju vara så att om några månader så släpps nästa COD och då kommer detta underbara spel dö ut.... Inte ens utvecklarna tror ju att nästa spel kommer bli lika bra :S .
Tänk om dom faktiskt la tid på att uveckla detta spelet och släppa ny content i tre års tid istället för göra nytt. Dom skulle ju tjäna lika mycket pengar på släppa battle pass och skins

Medlem

Ingen är förvånad över att jag säger NEJ tack!


signatur

autograph

NuZ
Testpilot

Hur är det med vapen man fick under season one. Kan man få dessa nu?


signatur

🎮 Xbox Series X | Nintendo Switch | Playstation 5 | Samsung Q90 65”

”Döm ingen efter utseendet – för så otroligt bra är jag faktiskt inte!”

Medlem
Skrivet av dummle112:

Tyvärr kommer det ju vara så att om några månader så släpps nästa COD och då kommer detta underbara spel dö ut.... Inte ens utvecklarna tror ju att nästa spel kommer bli lika bra :S .
Tänk om dom faktiskt la tid på att uveckla detta spelet och släppa ny content i tre års tid istället för göra nytt. Dom skulle ju tjäna lika mycket pengar på släppa battle pass och skins

Om du syftar på warzone (br läget) så har jag förstått det som att det kommer köras parallellt som standalone och utveckla sig i sin egen takt som dom andra br spelen.


signatur

The King is Back

Medlem

Ja tack!
Hoppas bara kniven och de där jäkla perksen är bättre balanserade.

Kommer bli askul tillsammans med mina bröder som sitter och lirar på konsol. trött på alla dessa små banor där man knappt hinner spawna innan man dör. Här får jag visa upp mina skills mer. Taktiksnack och en massa bråk <3

Medlem

För mig som är den som alltid dör först är det ju inte så kul.
Jag förstår nog inte grejen med den spelidén.


signatur

autograph

1
Skriv svar