3 sämsta spelen ni spelat

Moderator | Testpilot

Raderat lite inlägg. Håll er till ämnet.

Lista några spel ni inte tycker om, skriv gärna varför ni inte gillar dem, och låt sedan bli att lägga kommentarer om varför andras åsikt är fel. Punkt.


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Medlem

Det här gör mig som fan! Köpte några ps1 spel när jag var yngre(fanns inne på en spelbutik i Sthlm) billiga som fan var de. Ett av dem som var man någon soldat i 3e persons perspektiv, gick runt i vad som kunde varit en blandning av en strand/djungel . Horribelt! Helt glömt vad det heter, la det inte på minnet för det var så dåligt!

Det andra spelade man som en ubåt och skulle sänka andra båtar och undvika minor. Minst lilka jävla dåligt! Men aldrig sett någon av dem på en Worst Of Lista. Önskar jag kunde komma på vad de hette så jag kan bränna varje exemplar jag hittar!

Medlem

3 Sämsta spelen... Kan inte ens komma ihåg vad dom sämsta jag spelat heter eller i vilken tidsera dom existerade i. Är några minnen som dyker upp men vad dom spelen heter, det vete tusan.

Spelmekaniker däremot, som jag inte uppskattar, det dyker upp titt som tätt.

Om man "bara" ska välja tre;
1. Action JRPGs, faller mig oerhört platt i smaken. Eller samtliga button-smash spel. Dock är dom lätta att undvika.
2. Minigames som är den del av huvudhandlingen, frustrerande. FF7 jag sneglar på dig.
3. Plattformsspel, har inte spelat plattformsspel sen 80-talet, möjligtvis 90-talet. Men då var valmöjligheterna små och man fick ta vad som fanns.

RPGs eller Shooters är det som alltid har kittlat. Survivalspel i CO-OP är också trevligt.

Medlem

Köpte Homeworld 2 då det släpptes 2003. Förstod nästan ingeting och spelade i max 2h. Beror antagligen på min begränsade förmåga att tänka i fyra dimensioner...


signatur

| 5950x | RTX 3080Ti |

Medlem

Fortnite - Jag spelade från början när det var ett wave survival-spel där byggandet hade ett syfte. Några år senare testade jag igen i Battle Royal-mode och herrejävlar vilken skit. Aiming som har större chansmekanik än Lotto på Svenska Spel.

Medlem

Need for Speed Rivals
Battlefield 1
Anthem

Medlem

Dark Souls
Dragon Age: Inquisition
Spider-Man: Far From Home (VR)

Medlem

Ghost Recon Breakpoint
Saints Row (2022)
Iron Harvest


signatur

Medlem i Asgard, en svensk Star Citizen organisation.
https://robertsspaceindustries.com/orgs/ASGARD

Min referral code: STAR-92KM-Q67T, https://robertsspaceindustries.com/referral-program
Använd gärna när du skapar ditt konto. Relaterade frågor? Skicka gärna ett PM.

Skriv svar