Ring in det gamla! Commandos 2- och Praetorians-remasters släpps i januari

Robot
Ring in det gamla! Commandos 2- och Praetorians-remasters släpps i januari

Fira nytt år med gamla klassiker.

#commandos-2, #praetorians


Medlem

Jaaaaa!!! Älskade commandos! Körde allt även det värdelösa fps-spelet!

Medlem

VILL älska Commandos, men brottas alltid lite med
1. Kontrollerna när det väl blir skjutdags
2. .... Vilken dumjäkel får för sig att vara krypskytt och ta med sig bokstavligen TRE kulor till slagfältet?!

Medlem
Skrivet av Loading:

Jaaaaa!!! Älskade commandos! Körde allt även det värdelösa fps-spelet!

Samma här. Det är trevligt att det är tillbaka med högre upplösning. Spel som man älskade som ung grabb. Skaffade också commandos the collection för ett tag sen.

Medlem

Sjukt nice. Otroligt bra spel ändå. Musiken speciellt.


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Medlem

Holy shit! Commandos! Jag och en kompis satt och spela 1an en hel sommar, men klarade aldrig sista uppdraget. Tvåan dock var ju mycket lättare men fortfarande en utmaning, detta kanske blir nått om det kommer till ps4a

Medlem

Fantastiska spel med mycket atmosfär. Missa inte dessa.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

YES, PLEASE!


signatur

CPU: Intel 12600K GPU: ASUS RTX 3080 TUF OC RAM: G.Skill 16GB DDR4 CL14 @ 3200Mhz
Moderkort:
TUF GAMING Z690-PLUS WIFI D4 Kylning: Noctua NH-U12A chromax.black Chassi: Fractal Design Meshify 2 - Light Tint PSU: ASUS ROG Strix 1000W 80+ Gold SSD1: Samsung 990 Pro 1TB SSD2: Samsung 980 Pro 500GB SSD3: Samsung 850 Pro 1TB Skärm: AOC Agon AG271QG 165Hz IPS G-Sync Cooled by Noctua

Medlem
Skrivet av Evilof:

VILL älska Commandos, men brottas alltid lite med
1. Kontrollerna när det väl blir skjutdags
2. .... Vilken dumjäkel får för sig att vara krypskytt och ta med sig bokstavligen TRE kulor till slagfältet?!

Haha det är ju ett strategispel, Hur svårt att spelet varit om man bara kunde ta med sig krypskytten och döda alla fiender på kartan från distans..

Medlem

Synd att det inte kommer ut innan Jul, perfekt julspel ju,

Medlem

Ja, jag har en "Commandos Complete" framför mig, men kommer det remasters så är jag där.

1
Skriv svar