Vad gör ni nu?

Avstängd
Skrivet av boneless:

Särskola på högstadiet. Så nivån ligger mellan åk 2 till 5 typ.

Ah okej! Kul! Borde inte vara supersvårt att hitta roliga experiment då. Den åldern är lite lättare att ”wowa ” än t ex gymnasieelever osv 😅

Medlem

Har precis kommit hem efter en kväll (på första försöket skrev jag "kvböll") på krogen. Jösses så berusad jag är. Det här var svårt att skriva.


signatur

Jag tröttnade på min gamla signatur, men kom inte på något vitsigt att skriva som inte kändes fånigt, så det blev den här harangen i stället.

Avstängd
Skrivet av Akronym:

Har precis kommit hem efter en kväll (på första försöket skrev jag "kvböll") på krogen. Jösses så berusad jag är. Det här var svårt att skriva.

Inte så pass berusad att du missade felskrivningen iaf

Medlem

Skapar rapporter för en kund .

Så lagom rolig söndags morgon men ska snart knåpa ihop nytt tv bord samt ny tv kommer i veckan så lite roligare saker på g.


signatur

quod similis saporem blandeque coruscant

Medlem

Sitter o funderar på om jag ska kräkas eller inte!
(Magsjuka från förskola)

Medlem

Äter frukost innan mor och far kommer och tar över de två femåriga illbattingarna i några timmar, sen blir det ett IKEAbesök. Ikväll kan jag förhoppningsvis klämma in lite Northgard 👍

Medlem

Lyssnar på en lofi lista på spotify och slösurfar med morgonens kopp kaffe innan man ska iväg och träna

Medlem

Påbörjade Frostpunk för första gången ikväll, stängde av precis. Timmarna försvann fort, jösses.


signatur

The more I practice, the luckier I get.

Medlem

Sitter på jobbet och väntar på att få gå hem. 😁

Medlem

Sitter på jobbet och räknar timmarna. Bara fyra timmar kvar nu...

Medlem

Hade precis nästan ett panikanfall. Det lät som den enda mekaniska hårddisken i datorn var på väg att dö, men det visade sig vara tjejen som ligger och snarkar på soffan 😂

Ljudet studsar tydligen precis så i lägenheten att det låter som det kommer från PC:n som står på skrivbordet.

Avstängd
Skrivet av Kyraal:

Hade precis nästan ett panikanfall. Det lät som den enda mekaniska hårddisken i datorn var på väg att dö, men det visade sig vara tjejen som ligger och snarkar på soffan 😂

Haha! Jag har något i min lägenhet som låter som en äldre hårddisk som knattrar, dock högre än de brukar låta, kommer dock ej från datorn.. Undrar vad det kan vara, måste ju vara något VVS-tjafs... Aldrig haft i någon annan lägenhet jag bott i vad jag kan minnas. Ljudet kommer och går och kan vara borta flera dagar för att sen dyka upp mitt i natten i några minuter.

Förbereder en ljudbok för att gå ut och gå i en timme c:a. Den var i stereo så jag gör om den till mono (lägger upp dom på min dropbox, där utrymmet är begränsat). Har lyssnat klart på Sagan Om Ringen, nu blir det istället Tales of the Otori, historisk fiktion (japan/samurajer).

Medlem
Skrivet av broomi:

Statlig lönegaranti sedan a-kassa, har inte allt för stora utgifter så jag klarar mig. Men uttråkad blir man allt!

Spelar du roguelikes?


signatur

Ännu en dag i paradiset.

Medlem

Testade lite Elder Scrolls Online igen men blev raskt påmind om varför jag la av sist.
Literally varje klass är likadan. Vad är skillnaden på en Dragonknight som dual weildar och har en båge
och en Nightblade som dual weildar och har en båge? Det finns ingen skillnad.

De skulle ha haft ett vapen per klass eller ett vapen per build och haft en action bar med 10 slots istället
för 2 stycken action bars med 5 slots vardera.

Inaktiv
Skrivet av s3ng:

Testade lite Elder Scrolls Online igen men blev raskt påmind om varför jag la av sist.
Literally varje klass är likadan. Vad är skillnaden på en Dragonknight som dual weildar och har en båge
och en Nightblade som dual weildar och har en båge? Det finns ingen skillnad.

De skulle ha haft ett vapen per klass eller ett vapen per build och haft en action bar med 10 slots istället
för 2 stycken action bars med 5 slots vardera.

Känns som det är byggt i första hand för konsol och i andra hand PC avseende kontrollerna. Även jag har försökt mig på det hur många gånger som helst, konstigt nog glömmer jag alltid varför jag slutade sist..

I övrigt så kör jag hårt Sarisfactory nu, sjukt meditativt spel. Coffee Stain Studios har verkligen rott hem ett 5/5 spel där och då är det ändå fortfarande early access!

Trevlig helg på er nu ska jag göra ett tappert försök att optimera min fabrik.

Medlem
Skrivet av anon_326114:

Känns som det är byggt i första hand för konsol och i andra hand PC avseende kontrollerna. Även jag har försökt mig på det hur många gånger som helst, konstigt nog glömmer jag alltid varför jag slutade sist..

I övrigt så kör jag hårt Sarisfactory nu, sjukt meditativt spel. Coffee Stain Studios har verkligen rott hem ett 5/5 spel där och då är det ändå fortfarande early access!

Trevlig helg på er nu ska jag göra ett tappert försök att optimera min fabrik.

Ja, så är det ju verkligen. Å ena sidan har Final Fantasy mmo't inga problem med mycket
mer skills än 5 på action baren på konsolversionen (har jag läst iaf, ej spelat själv), fast det kom ju senare än ESO.

Medlem

Sitter och funderar på om mitt halsonda är helt vanlig allergi, eller något jag borde stanna hemma för imorgon.


signatur

Jag tröttnade på min gamla signatur, men kom inte på något vitsigt att skriva som inte kändes fånigt, så det blev den här harangen i stället.

Skribent

Har migrän och kollar på NaVi - Vitality som spelar final i en stor turnering. Om NaVi vinner kommer de gå hem med $1 000 000 eftersom de då har uppnått kravet på att vinna Intel Grandslam (vinna 5 av de 10 senaste stora turneringarna)

Avstängd
Skrivet av Akronym:

Sitter och funderar på om mitt halsonda är helt vanlig allergi, eller något jag borde stanna hemma för imorgon.

Misstänker du att det kan vara covid så stannar du givetvis hemma

OnT:

Ligger just nu och tar en ”siesta” efter en galen middag med släktingar i Spanien.

Noll risk att man går hungrig här 😅

Flakmonkey

Tittar på säsongens första avsnitt av NFL Redzone, kommer nog göra samma sak varje söndag fram tills 9 december då grundsäsongen är slut. Under tiden så jobbar jag lite också

Medlem
Skrivet av FryinRyan:

Misstänker du att det kan vara covid så stannar du givetvis hemma

Jo, men jag blir mer och mer benägen att tro att det var allergi. Halsen känns mycket bättre redan, så det blir nog att jobba imorgon.


signatur

Jag tröttnade på min gamla signatur, men kom inte på något vitsigt att skriva som inte kändes fånigt, så det blev den här harangen i stället.

Medlem

Sitter på skithuset på övervåningen på flykt och hör 2 av mina barn duscha i badrummet på nedervåningen. orkar inte med söndagsvivillintesova tramset....

Inaktiv

Sitter och taggar för min nya träsvarv jag ska få hem om en vecka, jäkla gött det ska bli. Får se om det blir en huvelbänk sen också, men en sak i sänder!

Medlem

Konstanta sömnproblem och roterar dygnet. Har försökt starta MS Flightsim 2020 sådär 5 gånger i kväll och den bara krashar. Funkar ibland, men kräver komplett omstart av burken för att funka. Blir trött och försöker hitta något annat att spela.

Nyss så prövade jag "Radio Commander" som är ett lite annorlunda strategi spel, handlar om en radio operatör som leder trupper i Vietnamkriget på en karta med hjälp av - radio. Iden känns rätt ny, men det finns t.ex. ingen digital display som visar var dina trupper är (1960 talet ju), utan du lägger ut trupp-tokens och måste flytta runt dem själv som ett brädspel allt eftersom enheterna rapporterar in sina positioner och vad som pågår omkring dem, och du är den som ska ordna allt med helikoptrar, med-evac, artilleri och allt det där. Finns på rea just nu på Steam för €1,6.

Avstängd

Åker metron och ska gå och turista lite i Barcelona med syrran som guide och tolk. Blir förhoppningsvis en bra dag

Inaktiv

Sitter och väntar på att tatuera mig. Alltid lika trist.

Ligger i soffan å kollar på tv


signatur

Är intelligent nog att förstå att göra en konsol till den objektiva vinnaren gör inte spelen bättre efter det.

1+1=2.. 8-3+2= 7.. 3-3x6+2= -13.
If two wrongs don't make a right, try three.

Avstängd

Halvdöd i sängen efter 30000 steg i Barcelona.
Vågar inte tänka på hur mina ben/fötter kommer må imorrn 😅

Inaktiv

Föreläsning om etik och vårdande

Medlem

Sitter med tryckförband runt tummen som jag skurit upp.

Pro tip: Försök inte att fånga ett glas du tappat över diskmaskinen. Jag slog ner glaset mot ett annat glas och skar mig. Så jag är två glas fattigare och har några skärsår min gaming-hand.

Skriv svar