El Camino

Sida 1 av 1
2019-08-25 02:19
El Camino

Breaking bad filmen är nu färdiginspelad, fått släppdatum och teaser trailer!

Kan vi få lite #hype

2019-08-25 02:57

HELT missat att detta var på gång men #hype är real Tack för tipset!

2019-08-25 04:03

SNEAKY PETE!

2019-08-25 04:25
Skrivet av uberpwnage2.0:

SNEAKY PETE!

Tog mig ganska långt in i teasern innan jag såg vem det var. Åren har ej varit bra mot gamle Pete..

2019-08-25 08:06

Hoppas på det bästa, men är lite skeptisk. Enligt mig känns det en gnutta onödigt, men om det är av samma kvalité som Breaking Bad så varför inte.

2019-09-10 16:21

En månad kvar nu!

2019-09-10 16:36

Behöver man ha sett klart serien för att hänga med i filmen? Själv tröttnade jag på serien och övergav den någonstans mitt i.

2019-09-10 16:44
Skrivet av trickeh2k:

Behöver man ha sett klart serien för att hänga med i filmen? Själv tröttnade jag på serien och övergav den någonstans mitt i.

Hur man kan tröttna på en av dom bästa serierna som skapats förstår jag inte hehe, men ja, förmodligen då det är en direkt uppföljare.

2019-09-10 16:47
Skrivet av Fezk:

Hur man kan tröttna på en av dom bästa serierna som skapats förstår jag inte hehe, men ja, förmodligen då det är en direkt uppföljare.

Troligtvis för att folk hypade sönder den innan jag såg den, såg till runt avsnittet med något mjukdjur sprängt i en pool eller dylikt. Det var alldeles för utdraget och segt, jag tappade fokus för att det kändes som filler-avsnitt i en Anime stundtals.

2019-09-10 16:54
Skrivet av trickeh2k:

Troligtvis för att folk hypade sönder den innan jag såg den, såg till runt avsnittet med något mjukdjur sprängt i en pool eller dylikt. Det var alldeles för utdraget och segt, jag tappade fokus för att det kändes som filler-avsnitt i en Anime stundtals.

Bara att ge den ett till försök tycker jag, du kanske ändrar uppfattning. Du kanske inte var på humör/ i stämning för den just då?^^ Och ja, vissa avsnitt har ett segare tempo helt klart. Personligen uppskattade jag tempobytet som skedde då och då.

2019-09-10 17:06

Har sett Breaking Bad men i princip glömt det mesta, men har både denna och Better call Saul i backloggen.

2019-09-10 17:15
Skrivet av Fezk:

Bara att ge den ett till försök tycker jag, du kanske ändrar uppfattning. Du kanske inte var på humör/ i stämning för den just då?^^ Och ja, vissa avsnitt har ett segare tempo helt klart. Personligen uppskattade jag tempobytet som skedde då och då.

Ja, det kanske är på sin plats faktiskt. Plöja igenom den innan man ser filmen då kanske

2019-09-10 18:12
Skrivet av trickeh2k:

Ja, det kanske är på sin plats faktiskt. Plöja igenom den innan man ser filmen då kanske

Do it!

Men det är som du säger, vissa avsnitt är segare och alla är självfallet inte 10/10, men tar man sig igenom dom så är serien i sin helhet ett nästintill mästerverk(enligt mig då). Slutet på serien går väl att diskutera(själv tycker jag det var ett ok och ganska värdigt slut), det ska ska bli väldigt intressant och se hur mycket filmen kommer utveckla slutet på serien.

Sida 1 av 1