Battlefield V, åsikter efter betan

Sida 4 av 4
2018-09-15 11:24

Var pepp första timmen, sedan lessnade jag. Vet inte varför, såg fram emot spelet. Blir inget köp tyvärr.

2018-09-17 16:53
Skrivet av AxxT:

Har avbokat spelet.
Efter spelat betan i några timmar så var det inget kul.
Kände det fanns inget där för mig, var tråkigt.
Sen blev jag riktigt irriterad på "uppgraderingar" Det fick mig snabbt att avbeställa spelet.
Installerade BF4 igen.

Är det fortfarande mycket folk som spelar BF4? Har enbart testat det hos en polare men aldrig ägt det själv. Men har alltid varit lockad av att köpa, men är rädd att servrarna ska eka tomt

2018-09-17 18:20

Håller med de flesta här, BFV var riktigt dåligt. Kass gameplay (ingen känsla) mycket buggar och överlag fult. Lägg där till all rasism som utvecklarna tryckt på gör det hela ännu mer osmakligt.

Nej, blir inget köp av BFV och troligtvis inte några andra EA produkter i framtiden heller.

2018-09-18 12:35
Skrivet av LARRYLUKE:

Är det fortfarande mycket folk som spelar BF4? Har enbart testat det hos en polare men aldrig ägt det själv. Men har alltid varit lockad av att köpa, men är rädd att servrarna ska eka tomt

Jodå, finns servar som är aktiva. Conquest, Rush, TDM osv. Så servar finns det.
Sen massa vapen och gadgets.

Går ju köpa väldigt billigt nu också, spelar ju det själv fortfarande till och från.

2018-09-18 18:25

@EXPLICIT: Fast min bild är inte att "de flesta" tyckte det var kasst i denna tråd. Att du tycker spelet är dåligt är en sak men de två sista meningarna gör det mer klart att det är andra saker än själva spelet som är fokuset för din sågning.

2018-09-20 00:34
Skrivet av Styrman:

Haha... Det vore nått!
Att man skulle vara helt uppskruvad, nervös och svettig när man spelar BFV.
Ja jävlar då kan man säga att dom lyckats fånga WW2-känslan.

Men så kände jag varje gång jag spelade!

Sida 4 av 4