Titanfall 2 har inget season pass

Ambassadör
Xbox
Skrivet av Thane:
Skrivet av walter_iego:

Om spelutvecklare hade varit smarta, skulle de bara höjt priset på sina spel och sagt att alla DLC:er är gratis, så tror folk att det handlar om goodwill.

Jag tror TF2-utvecklarna har tänkt i de banorna.

Men TF2 är gratis?

I see what you did there...


signatur

Jump in.

Medlem
Skrivet av Ahris:
Skrivet av Freffo:
Skrivet av Smoo87:
Skrivet av Freffo:
Skrivet av Pjotor:

Bra EA! Gör nu samma sak med Battlefield också.

Får hoppas att DICE/EA väljer att ta bort season pass i Battlefield 2.

Du vet om att 1an står för ww1 va? BF2 finns redan

Så det är på det viset. Trodde DICE har valt att göra en total re-boot av serien med en serie nu med namnet Battlefield 1. Aja, Battlefield WWII blir det antagligen då.

Nja, det första Battlefield var ww2.

Stämmer! Finns också ett 1943 fast bara till konsoler om jag inte missminner mig.

Får hoppas att det blir ett WWII härnäst. Frågan är vad namnet blir, om det nu blir så att nästa spel kommer att utspela sig någon gång under andra världskriget såklart.

Jag har inget emot att de namnger nästa Battlefield till Battlefield 2. Det är ändå en "ny generation" av Battlefield med ett högre tempo och mer arkadigt/casual jämfört med Battlefield 1942, Battlefield Vietnam och Battlefield 2 i mina ögon och upplevelsemässigt.

Angående namnet till spelet som Smoo87 svarade mig; ww1=Battlefield 1 tack vare 1:an i ww1(Hade inte tänkt på att det var anledningen till namnet i första hand, men nu är det logiskt i efterhand).

Battlefield ww2 borde i sådana fall heta Battlefield 2 i mitt tycke. EA har ändå stängt ner de officiella servrarna för Battlefield 2 och Battlefield 1942. Så det är nog ingen som lär bli förvirrad över om man frågar om man ska spela Battlefield 2 eller Battlefield 1942 tillsammans. Jag kallar det nuvarande inofficiella Battlefield 2 för BF2:RP(Battlefield 2 Revive Project).

Lite off topic. Har du skaffat Battlefield 1? Om du har det, till vilken plattform, och vad tycker du om det såhär långt( på multiplayer)?

Medlem

Blir att köpa i morgon. Måste bara hitta det till ett bra pris

Medlem

Tänker inte köpa det, men går det att ge tummen upp nånstans?

Medlem
Skrivet av KoP:
Skrivet av Vercadi:
Skrivet av Pjotor:

Bra EA! Gör nu samma sak med Battlefield också.

Tror det är Respawn som valt detta inte EA.

Om EA hade velat att extra materialet skulle kosta så hade dom fått sin vilja igenom. Tro mig. Detta är nog ett gemensamt beslut ifrån Respawn/EA.

EA har inte någon större makt över Titanfall 2. EA är enbart en utgivare för spelet.


signatur

Idono. That's me!

12
Skriv svar