Nintendo annonserar en NES i miniatyrformat

Medlem

ehh, har men ett NES med en ny conector och en Everdrive Nes kasset som man kan lägga in NES rooms på micro SD kort + man har save states, så behövar man inte denna, men cool konsoll ändå.
och sämsta variationen av Punch-out med Mr Dream usch, Tyson FTW

Medlem

Wow, ganska klockren spellista där också!


signatur

Cptn BaseballBatBoy!

KoP
Medlem

Grattis Nintendo. Äntligen med i racet när det kommer till att släppa minikonsoler med inbyggda spel. Sega har gjort det, Atari har gjort det (har en mini Atari 2600 med 2 handkontroller och runt 30 spel i sig som jag älskar).

Medlem

Me wants Tetris.

Medlem

Inget Teenage mutant ninja turtles =/

Medlem
Skrivet av najksorn@gmail.com:

Känns lite fattigt med bara 30 spel!

Har exakt samma utseende på min raspberry (lego), dessutom hdmi, wifi, nätverksuttag.

Dock kompatibel med spel från både NES, snes, neogeo, atari, Megadrive, PSP, ps osv

Totalt 12 olika basenheter med totalt 1200st spel!

Funkar dessutom med olika kontroller, både nes, tredjeparts, ps3, men även ps4ans trådlösa med en adapter.

Bild på den har jag som avatar här

Och du har köpt (d v s betalat) för spelen?

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av Zainter:

Inget Teenage mutant ninja turtles =/

Så sjukt svårt!


signatur
Medlem

Har precis köpt en! Mest för att det verkar vara en cool pryl som kittlar retro-nerven.

Men helt ärligt så går min Retron5 varm och tillgodoser alla retro behov för min del. Den är väldigt smidig/praktisk, en konsol för alla kassetter/roms. Visst den är dyrare men är grymt nöjd med den lådan!

Medlem

Saknar bl a Cobra Triangle, RC Pro-Am och Life Force i listan.

Detta blir ett köp! Ingen tvekan om det!!

Medlem
Skrivet av Erocs Engelitz:

B-B-B-Banänäbrääken i dag, 18:06

ser inte ut att va original kontroll på den va undra vad en till kontroll går på

Ja Iceclimber känns je meninglöst med en kontroll. Saknar LifeForce och Probotector. . . Båda va dessutom jävligt kul att spela co-op på.

Jösses! Probotector, fan vad jag lirade det spelet Tack för att du fick mig att minnas det liret igen


signatur

För din skull: www.piratpartiet.se

123
Skriv svar