göra handkontrollen odödlig?

Medlem
Skrivet av Kawazu:

Det hela handlar fortfarande inte om att folk blir förbannade utan att folk inte lyckas behärska sig och kastar saker runt sig så fort dom förlorar.

Men du menar på fullaste alvar att det är intelligent att kasta saker i väggen som du betalat pengar för? I mina ögon är det ren idioti och har inte personen vett nog att låta bli att kasta iväg tex kontrollen för en futtig förlust i en tv-spels match som inte betyder ett skit så kanske den skulle låta bli att använda sådana saker över huvud taget och börja leka med ting som är gjorda för att bli kastade.

Det jag reagerade på med hans text var just det att han skrev att det var helt okej för någon som utövar en fysiskt aktivitet (sport) att bli nog förbannad, men inte för "säckpotatisar" som spelar TV-spel. Jag säger inte att det är vettigt att slå sönder en massa saker, men det fortfarande förståeligt att man någon enstaka gång kan få för sig att slå till sina "verktyg", vare sig det gäller en ishockeyklubba eller en kontroll.

Är en ishockeyspelare som slår av sin klubba på mitten verkligen så mycket mer mogen än en person som kastar sin spelkontroll i golvet?


signatur

"There are many aspects of human existence that I will never understand..."

Medlem
Skrivet av mr.bear:
Skrivet av Kawazu:

Det hela handlar fortfarande inte om att folk blir förbannade utan att folk inte lyckas behärska sig och kastar saker runt sig så fort dom förlorar.

Men du menar på fullaste alvar att det är intelligent att kasta saker i väggen som du betalat pengar för? I mina ögon är det ren idioti och har inte personen vett nog att låta bli att kasta iväg tex kontrollen för en futtig förlust i en tv-spels match som inte betyder ett skit så kanske den skulle låta bli att använda sådana saker över huvud taget och börja leka med ting som är gjorda för att bli kastade.

Det jag reagerade på med hans text var just det att han skrev att det var helt okej för någon som utövar en fysiskt aktivitet (sport) att bli nog förbannad, men inte för "säckpotatisar" som spelar TV-spel. Jag säger inte att det är vettigt att slå sönder en massa saker, men det fortfarande förståeligt att man någon enstaka gång kan få för sig att slå till sina "verktyg", vare sig det gäller en ishockeyklubba eller en kontroll.

Är en ishockeyspelare som slår av sin klubba på mitten verkligen så mycket mer mogen än en person som kastar sin spelkontroll i golvet?

Om hockey spelaren är mer mogen eller inte lämnar jag vara osagt.

Men grejjen är det att hockey spelaren har detta som jobb och han och hans lag har arbetat stenhårt under flera matcher och sen förlorar, han har lite mer på spel än vad Sören 15år har i soffan hemma hos mamma när han spelar Resistance 2 på sin PS3, han har lixom inget att förlora på att just förlora så därför anser jag det idiotiskt sådana personer borde inte få spela spel.

Medlem
Skrivet av Kawazu:

Om hockey spelaren är mer mogen eller inte lämnar jag vara osagt.

Men grejjen är det att hockey spelaren har detta som jobb och han och hans lag har arbetat stenhårt under flera matcher och sen förlorar, han har lite mer på spel än vad Sören 15år har i soffan hemma hos mamma när han spelar Resistance 2 på sin PS3, han har lixom inget att förlora på att just förlora så därför anser jag det idiotiskt sådana personer borde inte få spela spel.

Men det är det där här hela om tävlingsinstinkt kommer in. Det finns hockeyspelare som under en hel karriär inte ens flår så lite som en träflisa från sin klubba och det finns även hockeyspelare som inte livnär sig på sporten, utan endast spelar på korpennivå. Varför har de större rätt att slå sönder saker än någon som spelar TV-spel?

Jag säger inte att det är uppskattat att kasta grejer omkring sig, men jag tycker inte heller att det speglar en persons mentala status, så länge det inte skadar någon. Vissa är helt enkelt bara mer tävlingsinriktade än andra och om de har sönder sina ägodelar har de väl ingen annan än sig själva att skylla. Men att kalla en person för en omogen idiot bara för att den då och då blir lite väl förbannad tycker jag bara är löjligt. Och om du frågar mig så tycker jag att det säger det mer om den personen som inte har något bättre för sig än att kalla andra idioter, än om den som förstör sina egna prylar.


signatur

"There are many aspects of human existence that I will never understand..."

Inaktiv
Skrivet av mr.bear:

Det jag reagerade på med hans text var just det att han skrev att det var helt okej för någon som utövar en fysiskt aktivitet (sport) att bli nog förbannad, men inte för "säckpotatisar" som spelar TV-spel. Jag säger inte att det är vettigt att slå sönder en massa saker, men det fortfarande förståeligt att man någon enstaka gång kan få för sig att slå till sina "verktyg", vare sig det gäller en ishockeyklubba eller en kontroll.

Är en ishockeyspelare som slår av sin klubba på mitten verkligen så mycket mer mogen än en person som kastar sin spelkontroll i golvet?

Jag skrev inte att det var ok för en hockeyspelare att slå av sin klubba. Som någon redan skrivit kan det vara bra att läsa om och läsa rätt om man misslyckades första gången så man slipper skämma ut sig när man kastar ur sig galna svar. Det jag skrev var:

"utmattad både fysiskt och psykiskt vilket förmildrar deras eventuella omogna beteende till viss grad."

Om du läser om det en gång till ser du att jag fortfarande tycker beteendet är omoget. Skillnaden är som sagt att fysisk aktivitet tröttar ut kroppen och en trött kropp fungerar inte alltid som en pigg och utvilad normal kropp skulle göra. Detta tycker jag förmildrar beteendet till vis grad men knappast rättfärdigar. Dvs lika omoget men mer förståeligt.

Jag har den starka tron om att en vuxen mentalt frisk människa borde kunna tygla sin vredesutbrott över något så banalt som ett tv-spel men vad vet jag, jag kan ju ha helt fel.

Medlem
Skrivet av mr.bear:
Skrivet av Kawazu:

Om hockey spelaren är mer mogen eller inte lämnar jag vara osagt.

Men grejjen är det att hockey spelaren har detta som jobb och han och hans lag har arbetat stenhårt under flera matcher och sen förlorar, han har lite mer på spel än vad Sören 15år har i soffan hemma hos mamma när han spelar Resistance 2 på sin PS3, han har lixom inget att förlora på att just förlora så därför anser jag det idiotiskt sådana personer borde inte få spela spel.

Men det är det där här hela om tävlingsinstinkt kommer in. Det finns hockeyspelare som under en hel karriär inte ens flår så lite som en träflisa från sin klubba och det finns även hockeyspelare som inte livnär sig på sporten, utan endast spelar på korpennivå. Varför har de större rätt att slå sönder saker än någon som spelar TV-spel?

Jag säger inte att det är uppskattat att kasta grejer omkring sig, men jag tycker inte heller att det speglar en persons mentala status, så länge det inte skadar någon. Vissa är helt enkelt bara mer tävlingsinriktade än andra och om de har sönder sina ägodelar har de väl ingen annan än sig själva att skylla. Men att kalla en person för en omogen idiot bara för att den då och då blir lite väl förbannad tycker jag bara är löjligt. Och om du frågar mig så tycker jag att det säger det mer om den personen som inte har något bättre för sig än att kalla andra idioter, än om den som förstör sina egna prylar.

Då menar du alltså att en person som dömmer en person som förstör sina egna saker är en idiot eller hur?
Medans personen som har ett desktruktivt beteende och förstör sina egna ägodelar är en mycket begåvad och skarp individ som är väldigt tävlingsinriktad och ger gärnet så fort det är en tävling.

Medlem
Skrivet av Kawazu:

Då menar du alltså att en person som dömmer en person som förstör sina egna saker är en idiot eller hur?
Medans personen som har ett desktruktivt beteende och förstör sina egna ägodelar är en mycket begåvad och skarp individ som är väldigt tävlingsinriktad och ger gärnet så fort det är en tävling.

Nej, jag säger inte att någon är en idiot utan bara att det är oerhört löjligt att sitta och kalla folk namn hit och dit. Måste allting vara svart på vitt?

Jag har ett flertal gånger kastat mina "verktyg" åt alla möjliga håll, både i sportsammanhang och i spelsammanhang, men jag är absolut ingen idiot. Jag vet att det inte är det smartaste att göra, men rycks man med i spelet kan det lätt hända. Det är inte direkt så att jag går bärsärk och förstör allting i min väg, utan det kan vara att jag har kastat en innebandyklubba i marken eller slagit musen väldigt hårt i skrivbordet. Gör det mig automatiskt till en mentalt labil idiot som aldrig mer borde få spela ett en match innebandy eller sitta framför en dator?


signatur

"There are many aspects of human existence that I will never understand..."

ptr
Medlem
Skrivet av Kawazu:
Skrivet av ptr:
Skrivet av ondini:
Skrivet av ptr:

Så hockeyspelare som slår klubban i isen för att de förlorar, har inte den mentala mognaden för att spela hockey också, eller? I "stridens" hetta så tänker man ju inte alltid som man borde.

Skillnaden är att hockeyspelaren har åkt skridskor som en tok och med största sannolikhet är trött och helt utmattad både fysiskt och psykiskt vilket förmildrar deras eventuella omogna beteende till viss grad.

Medan du och dina likar sitter som en säck potatis i soffan och lider av brist på karaktär för att använda milda termer.

Att inte kunna tygla sina känslor när det kommer till triviala saker som tvspel tyder på mental omognad och att man tar spelandet för seriöst såvida det inte är ditt jobb vilket jag starkt betvivlar.

Att människan inte kommit längre än så här är i vissa fall skrämmande när man vill påstå att vi skilt oss från djuren.

så mental omognad = dålig förlorare, är det det du försöker säga?

Nej, det han försöker säga är följande.
Personer som kastar saker pga att dom förlorar är idioter.

Man kan vara en dålig förlorare men ändå ha vett i skallen att insta kasta iväg saker för det, när ska du fatta detta?

Du skyller på att du är dålig förlorare i varje inlägg du skriver, du har aldrig tänkt på att sluta spela tvspel just för att du inte kan tygla din agresivitet?
Kanske borde mamma ge dig lite smisk.

Vet inte riktigt om min mamma gett mig smisk när jag var liten hade hjälpt. Varför är man en idiot för att man rycks med i det man gör? Oavsett vad man lägger ned sin tid på har man med all rätt att blir förbannad över det?

Varför i helvete ska jag sluta spela tv-spel när jag tycker det är så roligt? EN gång har kontrollen fluget i marken så att den här går sönder och vad fan gör det? Är väl mina pengar, eller hur?

Det här sammanfattar alltihopa rätt så bra:

Skrivet av mr.bear:

Jag vet att det inte är det smartaste att göra, men rycks man med i spelet kan det lätt hända. Det är inte direkt så att jag går bärsärk och förstör allting i min väg, utan det kan vara att jag har kastat en innebandyklubba i marken eller slagit musen väldigt hårt i skrivbordet. Gör det mig automatiskt till en mentalt labil idiot som aldrig mer borde få spela ett en match innebandy eller sitta framför en dator?

Ibland rycks man med och så är det. Lovar att du varit med om något som till exempel att ha suttit med ett arbete på datorn ett antal timmar för att sedan datorn hänger sig eller liknande och att du då slog i bordet, eller på tangentbordet eller med musen. De allra flesta har nog gjort något sådant. Sen att man en gång gör det så hårt att något går sönder så är man en helt plötsligt en idiot?

Den dagen jag sular in kontrollen i tvn för att sedan ta ps3an och slänga ut genom fönstret, då håller jag med dig. Tills dess är vi bara vanliga människor med lite lite hetare temperament, som inte går ut över någon annan än oss själva.

Medlem

Vad hände i den här tråden?
Bättre att han kastar handkontrollen i vrede hemma än går ut på stan och slår ned någon?

För att komma tillbaka till orginal posten om odödlighet:
IDDQD?

För övrigt har jag ett vansinnigt temperament, för jag hatar att förlora och kan därför uttrycka mig högljutt hemma som "J**la h*r spel bla bla osv". Så frågar min sambo, "Varför spelar du om du blir så arg?"
Jag svara "FÖR ATT DET ÄR ROLIGT!!!"

Hehe, däremot har jag slutat slå sönder saker, då det bara kostar pengar.


signatur

Welcome to the Manglerdome

Medlem
Skrivet av warh0g:

Vad hände i den här tråden?
Bättre att han kastar handkontrollen i vrede hemma än går ut på stan och slår ned någon?

För att komma tillbaka till orginal posten om odödlighet:
IDDQD?

För övrigt har jag ett vansinnigt temperament, för jag hatar att förlora och kan därför uttrycka mig högljutt hemma som "J**la h*r spel bla bla osv". Så frågar min sambo, "Varför spelar du om du blir så arg?"
Jag svara "FÖR ATT DET ÄR ROLIGT!!!"

Hehe, däremot har jag slutat slå sönder saker, då det bara kostar pengar.

Det ultimata vore väl ändå om man gick ut på stan och slog ner någon med en handkontroll.

Medlem
Skrivet av ptr:

errr slog precis sönder min näst sista Sixaxis kontroll! Vilket innebär att jag bara har en kvar, DS3 kontrollerna vill jag inte använda när jag spelar spel som gör min vansinnig (nhl09), så då undrar jag om någon vet ett jäkligt bra silikonskydd eller liknande så man kan slänga kontrollen åt helvete när man blir förbannad?

Förr i tiden satt ju alltid kontrollen fast i konsolen så då vågade man inte riktigt slänga iväg kontrollen för då kanske hela konsolen skulle pajja, men nu när det är trådlös... oj oj vad kontrollerna flyger åt alla håll

Var förövrigt rätt nice att kunna styra gubben när bara själva chipsettet och analoga spakarna + ett hängande batteri fanns kvar av kontrollen

HAHAHAHAH,det låter ju som om du får mer damp än va jag får :P:
Jag slår alltid mig själv på benet hårt som fan, sen kan jag knappast gå,lol Men jag slipper iallafall förlora min handkontroll

Medlem

Känner igen mig fruktansvärt mycket ptr.. dock är det inte handkontrollen som ryker utan närmaste relativt hållbara objekt, ett sportspel som nhl skapar mycket känslor:P

Medlem

Kan man inte hantera en förlust i något så simpelt som ett spel så skall man inte spela överhuvudtaget.

Medlem
Skrivet av kebbe_90:

Kan man inte hantera en förlust i något så simpelt som ett spel så skall man inte spela överhuvudtaget.

Det skadar väl knappast någon annan om man tar sönder sin handkontroll?

Medlem
Skrivet av Prehn:
Skrivet av kebbe_90:

Kan man inte hantera en förlust i något så simpelt som ett spel så skall man inte spela överhuvudtaget.

Det skadar väl knappast någon annan om man tar sönder sin handkontroll?

Nejdå, men det är ett sjukt sätt att reagera på.

Medlem
Skrivet av kebbe_90:
Skrivet av Prehn:
Skrivet av kebbe_90:

Kan man inte hantera en förlust i något så simpelt som ett spel så skall man inte spela överhuvudtaget.

Det skadar väl knappast någon annan om man tar sönder sin handkontroll?

Nejdå, men det är ett sjukt sätt att reagera på.

Om man blir frustrerad över att man förlorat när man kämpat så länge så är det väl knappast något ovanligt att man tar ut sin ilska på ett eller annat sätt?
Ser inget problem med att h*n kastar något, jag ser hellre det än att våld mot person görs, eller att man låter ilskan tryckas undan, för det är när man bygger upp en massa inneboende ilska som får ligga och gro som det kan gå illa.


signatur

Morning Glory, the revival!
An "It's so easy" to be social, "It's so easy" to be cool

Medlem
Skrivet av Greger:
Skrivet av kebbe_90:
Skrivet av Prehn:
Skrivet av kebbe_90:

Kan man inte hantera en förlust i något så simpelt som ett spel så skall man inte spela överhuvudtaget.

Det skadar väl knappast någon annan om man tar sönder sin handkontroll?

Nejdå, men det är ett sjukt sätt att reagera på.

Om man blir frustrerad över att man förlorat när man kämpat så länge så är det väl knappast något ovanligt att man tar ut sin ilska på ett eller annat sätt?
Ser inget problem med att h*n kastar något, jag ser hellre det än att våld mot person görs, eller att man låter ilskan tryckas undan, för det är när man bygger upp en massa inneboende ilska som får ligga och gro som det kan gå illa.

Hahaha, tankar baserade på Hollywood-produktioner ftw! Trycker man undan ilska så händer ingenting mer än att man slipper köpa en ny handkontroll.

Medlem
Skrivet av warh0g:

Vad hände i den här tråden?
Bättre att han kastar handkontrollen i vrede hemma än går ut på stan och slår ned någon?

För att komma tillbaka till orginal posten om odödlighet:
IDDQD?

För övrigt har jag ett vansinnigt temperament, för jag hatar att förlora och kan därför uttrycka mig högljutt hemma som "J**la h*r spel bla bla osv". Så frågar min sambo, "Varför spelar du om du blir så arg?"
Jag svara "FÖR ATT DET ÄR ROLIGT!!!"

Hehe, däremot har jag slutat slå sönder saker, då det bara kostar pengar.

Är samma här med. Kan bli så fruktansvärt arg när det går dåligt i spel.
Har nog aldrig haft sönder något vad jag kan minnas. Men det kan komma en massa fula ord och brukar kasta en kudde i golvet.
Brukar ta en paus när det går som sämst och sen när man kommer tillbaks så går det mycket bättre.

Vet en kille som blev så jäkla förbannad när han spela att han röck bort cpu-kylarn när datorn va på. Vet inte om det blev så mycke bättre efter det för honom.

Medlem

om han bara förstör en handkontroll är det ju okej, om det är hans egna. (för HANS pengar). Då ska inte vi bry oss, men om det blir över människor så bör man inte spela.

Medlem
Skrivet av ptr:

errr slog precis sönder min näst sista Sixaxis kontroll! Vilket innebär att jag bara har en kvar, DS3 kontrollerna vill jag inte använda när jag spelar spel som gör min vansinnig (nhl09), så då undrar jag om någon vet ett jäkligt bra silikonskydd eller liknande så man kan slänga kontrollen åt helvete när man blir förbannad?

Förr i tiden satt ju alltid kontrollen fast i konsolen så då vågade man inte riktigt slänga iväg kontrollen för då kanske hela konsolen skulle pajja, men nu när det är trådlös... oj oj vad kontrollerna flyger åt alla håll

Var förövrigt rätt nice att kunna styra gubben när bara själva chipsettet och analoga spakarna + ett hängande batteri fanns kvar av kontrollen

Jag har kommit till den slutsatsen, efter ett antal tangentbord brutna på mitten, att man måste förstöra något för att ilskan ska försvinna.

Så jag tycker att du ska ha typ en hammare och din hög med kontroller att banka på tills dom är helt i spillror. Annars kan du ha andra föremål som är hårda, t.ex. metall att sula in i närmaste annat föremål du inte har något emot förstörs Det är min typ av ilska-kur.

Medlem
Skrivet av ptr:

errr slog precis sönder min näst sista Sixaxis kontroll! Vilket innebär att jag bara har en kvar, DS3 kontrollerna vill jag inte använda när jag spelar spel som gör min vansinnig (nhl09), så då undrar jag om någon vet ett jäkligt bra silikonskydd eller liknande så man kan slänga kontrollen åt helvete när man blir förbannad?

Förr i tiden satt ju alltid kontrollen fast i konsolen så då vågade man inte riktigt slänga iväg kontrollen för då kanske hela konsolen skulle pajja, men nu när det är trådlös... oj oj vad kontrollerna flyger åt alla håll

Var förövrigt rätt nice att kunna styra gubben när bara själva chipsettet och analoga spakarna + ett hängande batteri fanns kvar av kontrollen

Sök hjälp istället...

Medlem
Skrivet av Kawazu:
Skrivet av HinduTimes:

1. Kämpa seriöst för att lugna ner dig.

2. Ha en hörna med kuddar och filtar där man kan kasta kontrollen när man blir arg utan att den pajar.

1. Växupp
2. Växupp
3. Växupp

När du har mognat som person så kan du säkerligen återuppta ditt spelande igen.

Vet inte riktigt men mogenhet mäts nog inte i om man kastar en handkontroll eller inte....

Medlem
Skrivet av Kawazu:
Skrivet av ptr:

vad är det som är omoget med att få lite temperament när man spelar? Det betyder snarare att dom som gjort spelat har lyckats.

Kul för dig att vara så mogen och spela spel och inte känna något

Det som är omoget är att kasta diverse konsoll tillbehör runt sig bara för att man inte lyckas med något.

Förstår inte hur du resonerar, du menar alltså på fullaste alvar att speltillverkar har lyckats med sitt spel för att du blir förbannad när du förlorar?

Bara för att man inte kastar saker vilt omkring sig betyder inte att man inte lever sig in i spelet.

När man kastar saker omkring sig för att man dör i ett spel eller förlorar mot en annan person så kanske du borde inse att du inte har den mentala mognad som krävs för att spela ett tv-spel.

jag brukar bli förbannad på grund av att jag känner att jag förlorade på grund av spelet inte på grund av att jag ej "kan" klara det.

ptr
Medlem
Skrivet av AstroCreep:
Skrivet av ptr:

errr slog precis sönder min näst sista Sixaxis kontroll! Vilket innebär att jag bara har en kvar, DS3 kontrollerna vill jag inte använda när jag spelar spel som gör min vansinnig (nhl09), så då undrar jag om någon vet ett jäkligt bra silikonskydd eller liknande så man kan slänga kontrollen åt helvete när man blir förbannad?

Förr i tiden satt ju alltid kontrollen fast i konsolen så då vågade man inte riktigt slänga iväg kontrollen för då kanske hela konsolen skulle pajja, men nu när det är trådlös... oj oj vad kontrollerna flyger åt alla håll

Var förövrigt rätt nice att kunna styra gubben när bara själva chipsettet och analoga spakarna + ett hängande batteri fanns kvar av kontrollen

Sök hjälp istället...

grattis du har inte läst igenom hela tråden och om du har gjort det så har du inte förstått något av det som står.

Alla är vi människor med känslor som kan koka över och alla har vi en gräns. Mognaden kommer in där vi lär oss hantera ilskan. Ptr måste komma till insikt över hur hans beteende bara kan skada honom och vart det hela egentligen grundar för oftast är dessa utbrott mer komplexa än simpla. En stabil och mogen människa låter inte sina känslor gå ut genom icke kontrollerat fysiskt våld i första hand. Eller du tror kanske på fullaste allvar att det beteende du beskriver passar i en mogen persons vardag? Tänk dig att en filmkamera har fångat ditt värsta vredesutbrott någonsin så att du kunde se dig själv ur ett annat perspektiv i en sansad miljö. Skulle du då säga att den grabben INTE behöver någon hjälp och att denna INTE är omogen? Isåfall behöver du en örfil för då är du inne på helt fel spår.

Ditt beteende ÄR omoget och allt det betyder; respektlöst, barnsligt, onödigt, korkat, farligt och väldigt väldigt dumt. Och du sitter och försvarar dig själv. Du ser det hela som någon rolig sak du bara kan rycka på axlarna åt med ett dumt flin. Skulle du göra detsamma om det inte var på något anonymt forum utan en plats där du kunde se människorna som tittar tillbaks på dig? Om inte, GET REAL! Som Dr.Phil brukar säga. Du måste skämmas för att kunna bättra på dig. Alla våldshandlingar är farliga så länge de kan urarta. Du slår sönder handkontrollen när du förlorar en virtuell match framför TV´n, hur tror du att du ska hålla dig sansad i riktigt skarpa situationer där dina gränser VERKLIGEN sätts på prov? 21år gammal men ändå så ung. Jag har varit där du är, och jag vill aldrig gå tillbaks.

Så vifta bort mig som någon korkad medlem som inte förstått tråden eller din situation. Döm mig som någon obetydlig. Men då kan du (eller någon annan som skulle bli upprörd) gott igorera mitt inlägg helt och hållet om det är på det viset. För det jag skrev nu är bara menat åt dig om du känner dig träffad och jag menar det utan att vara elak på något sätt och vis. Jag vet att det låter löjligt men jag hoppas att du kommer få bättre kontroll över din ilska istället för en bättre kontroll som tål stryk.

Medlem

Sedär ja, äntligen någon som fattar vad det hela handlar om.

ptr
Medlem

Kan inte säga att jag håller med om ALLT du säger, men lite i alla fall. Har förövrigt berättat för folk och då har jag inte varit anonym. Är det något man ska skämmas över, att man inte riktigt kan kontrollera sitt temperament?

Lösningen på problemet heter familj, om det går dålgt för mig när jag spelar har jag en stor lust att ta kontrolljäkeln och sedan slänga in den i tv-rutan så hårt jag kan och sedan hoppa på mitt xbox tills det är helt platt sedan skulle jag ta spelet och äta upp skivan och smälta förpackningen i mikron, men jag lägger band på mig för att: 1. Min pappa skulle strypa mig om jag pajade hans tv.
2. Min bror skulle bli galen om jag pajade xboxet.
3. Jag skulle få punga ut med mer pengar för att köpa en ny konsoll + spel.


signatur

"Bättre sent än aldrig"

Medlem

ptr: Om du inte kan kontrollera ditt temperament, kan du vara vänlig och meddela när du skaffar körkort och vart du åker nånstans så jag kan sitta hemma då?

Vill ju inte råka ut för att du blir omkörd på E4:an och tappar temperamentet i 2-3 sekunder å mejar ner nån bil...

Tack Grön, jag kunde inte sagt det bättre själv.
Skaffa en antistressboll eller något.

ptr
Medlem

haha, har redan körkort. Och jag tappar aldrig temperamentet i vanliga fall, bara när jag spelar tv-spel. Förstår inte varför jag skulle bli förbannad över att bli omkörd, brukar du bli det?

stressboll skulle faktiskt vara rätt bra att klämma på när det går dåligt. För mig att det finns någon skön på teknikmagasinet som man kan klämma rätt hårt på.

123
Skriv svar