Age of Conan - gratischans för ex-lirare

Medlem

Nice, ska väl ta och testa spelet igen nu da.


signatur

Wune - "jo jag klarar crysis på high på allt för jag har 4 gig i ram minne. och dom är på 800 Mhz." - I lol'ed

QRT
Medlem

äckligt sköna filmer på den sidan

Medlem

Dags att testa igen då.

Medlem

Installerar för fulla muggar!

Inaktiv

Laddar ner i hela 2mb/s något har dom fixat innan jag överhuvudtaget börjat


signatur

[Core i7 920 4,2ghz] [Rampage 2 Extreme][Gtx 295] [3x2gb ddr3 1600mhz] [3 x 24tum e2400hd]
http://www.youtube.com/user/Robbaz

Medlem
Skrivet av dofilusåkaffe:
Skrivet av KillenMedStil:

Man märker att Funcom är desperata efter nya spelare. Men det är bara bra för oss gamers med 2 veckors gratis spelande. Jag skulle tro att det inte går bra för Age of Conan för höga systemkraven och att det är 18+. Priset kanske även är för högt, fast det vet jag inget om.

Sluta yttra dig om saker du inte vet något om tack så mycket!

Hur skulle det se ut om folk slutar att spekulera? Han erkänner ju att han inte vet något om det; hence, han spekulerar.

Nä sluta bete dig som en elitist tack så mycket!

Medlem

Ska fan testa igen sweet.

Medlem

mång av er kommer säkerligen sätta igång en karaktär på fury och sedan ge upp på grund av att gankningen är helt kaotisk där. jag transferade själv därifrån pga just det. aquilonia är en rp-pvp server, tror inte gankningen är lika sjuk där. men det är den säkert.

sen så finns ju crom som är en pve server men chansen till pvp är inte borta för det, pvp'a kan man göra i minigames (scenarios/battlegrounds) eller i speciella pvp zoner aka Border Kingdoms.

Medlem

Haha, låter som om de skulle ha släppt spelet nu istället

Medlem

Age of Conan var, och förblir i mina ögon mitt sämsta köp någonsin.

Note: jag spelade det för senast en månad sedan och det är fortfarande bara...tråkigt? Ruttspel.


signatur

Is life not a thousand times too short for us to bore ourselves? ~ Friedrich Nietzsche

Medlem

Installerade igår, efter att jag slutade förra året i juli. Nu är det faktist riktigt häftigt, träffade genast några schyssta grannar (norgepojkar) och gamade sent in på små timmarna.

Har inte sett så mycket av 1.05, men jag måste säga att jag märker en skillnad.

Testa igen!


signatur

Niet.

Medlem
Skrivet av saru:

Age of Conan var, och förblir i mina ögon mitt sämsta köp någonsin.

Note: jag spelade det för senast en månad sedan och det är fortfarande bara...tråkigt? Ruttspel.

Det låter som om det är själva loren du inte gillar för spelet är bra mycket roligare än alla andra mmo spel jag lirat. WoW är ju ett sömnpiller enligt mig.


signatur

I got a Goldenshower.

Medlem

Meeen, typiskt att man avinstallerat spelet


signatur

Game long and prosper

Medlem
Skrivet av Hardboiled15:
Skrivet av saru:

Age of Conan var, och förblir i mina ögon mitt sämsta köp någonsin.

Note: jag spelade det för senast en månad sedan och det är fortfarande bara...tråkigt? Ruttspel.

Det låter som om det är själva loren du inte gillar för spelet är bra mycket roligare än alla andra mmo spel jag lirat. WoW är ju ett sömnpiller enligt mig.

Sämsta köp någonsin? Då har du inte köpt Darkfall^^


signatur

Game long and prosper

Medlem
Medlem

Tänker faktiskt testa, lade ner skiten för över ett år sedan och ej kollat bak efter det men mycket ändringar och en 14 dagars trial... kan ju vara värt att testa igen


signatur

Illiud Latine dici non potest!

Medlem

Testade, blev bitter av allt jävla gankfjolleri, och startade en lvl 50 på en PVE och blev glad.


signatur

"Some of the worst mistakes of my life have been haircuts." - Jim Morrison

Inaktiv
Skrivet av zsm:
Skrivet av KillenMedStil:
Skrivet av zsm:

Att säga att funcom är desperata tror jag nog är att ta i. Detta är ju absolut ett rimligt erbjudande då mycket av spelet har ändrats och förbättrats sen releasen (som floppade). Att dom nu efter 1.05 erbjuder 2 veckor gratis för gamla subscribers tycker jag är ett bra taktiskt beslut. Men kollar man deras kvartalsrapport så är det inget i den som antyder om desperation.

Okej, men det är vad jag har hört. Har hört väldigt lite sedan releasen, och det hörde jag var en flopp, men men...

Beror lite på var man har intresset. Du är ju uppenbarligen inte nämnvärt intresserad av AoC, och verkar inte heller bry dig om att kolla fakta innan du uttalar dig. Man ska inte lita blint på vad ens kompis kompis kusins mammas brorsas syssling sa.

Du har rätt, sorry my bad!:)

Inaktiv
Skrivet av Javas:
Skrivet av Hardboiled15:
Skrivet av saru:

Age of Conan var, och förblir i mina ögon mitt sämsta köp någonsin.

Note: jag spelade det för senast en månad sedan och det är fortfarande bara...tråkigt? Ruttspel.

Det låter som om det är själva loren du inte gillar för spelet är bra mycket roligare än alla andra mmo spel jag lirat. WoW är ju ett sömnpiller enligt mig.

Sämsta köp någonsin? Då har du inte köpt Darkfall^^

Darkfail menar du väll endå?

Har inte rört det men jag har hört från folk som har provat det att det suger rätt så rejält, bara den saken att du kan bli lootad om du dör i pvp, riktigt ruttet. Det gör ju inte att spelet blir kul, det gör bara att man spelar tills man dör sen får man ett rage utbrott och bränner skivorna på närmaste brasa.

AoC loren tycker jag är urusel, inget som intresserar mig ens det minsta. Warcraft däremot har man följt med i loren i 3 spel INNAN wow så där känner man igen sig. Man träffar gubbar man har sett i de tidigare spelen och är på platser som kan känner igen.
Nu spelar jag inte wow heller eftersom att det är helt trasigt sedan TBC. Wow var bra Pre TBC nu är det skit dåligt! Fan MS röj är mer spännande än wow i nuläget. Bara för att blizzard vill att alla ska kunna göra allt och döda allt och få allt så de som är det minsta hardcore klarar allt på 2 veckor sen är det bara rince and repeat.
Tänker inte ens börja prata om hur förbannat tönt enkelt de har gjort att tanka som warrior jämfört med hur det var förut.

Medlem

Hur aktiverar jag detta? tyckte jag gjorde de i account management men fortfarande fruset... eller måste man betala för att få dessa 2 veckor?


signatur

Illiud Latine dici non potest!

Medlem
Skrivet av Brandter:
Skrivet av Javas:
Skrivet av Hardboiled15:
Skrivet av saru:

Age of Conan var, och förblir i mina ögon mitt sämsta köp någonsin.

Note: jag spelade det för senast en månad sedan och det är fortfarande bara...tråkigt? Ruttspel.

Det låter som om det är själva loren du inte gillar för spelet är bra mycket roligare än alla andra mmo spel jag lirat. WoW är ju ett sömnpiller enligt mig.

Sämsta köp någonsin? Då har du inte köpt Darkfall^^

Darkfail menar du väll endå?

Har inte rört det men jag har hört från folk som har provat det att det suger rätt så rejält, bara den saken att du kan bli lootad om du dör i pvp, riktigt ruttet. Det gör ju inte att spelet blir kul, det gör bara att man spelar tills man dör sen får man ett rage utbrott och bränner skivorna på närmaste brasa.

AoC loren tycker jag är urusel, inget som intresserar mig ens det minsta. Warcraft däremot har man följt med i loren i 3 spel INNAN wow så där känner man igen sig. Man träffar gubbar man har sett i de tidigare spelen och är på platser som kan känner igen.
Nu spelar jag inte wow heller eftersom att det är helt trasigt sedan TBC. Wow var bra Pre TBC nu är det skit dåligt! Fan MS röj är mer spännande än wow i nuläget. Bara för att blizzard vill att alla ska kunna göra allt och döda allt och få allt så de som är det minsta hardcore klarar allt på 2 veckor sen är det bara rince and repeat.
Tänker inte ens börja prata om hur förbannat tönt enkelt de har gjort att tanka som warrior jämfört med hur det var förut.

Till skillnad från Warcraft loren så bygger Age of Conan på böcker så Blizzard har mer frihet ifall om Funcom la in en motorcyckel med en registrerings skylt med IP4WN eller vad fan det är så skulle många sluta spela dirr men på WoW så är det ok för Warcraft loren är bara pick and choose de har ju snott det mesta från Warhammer loren.


signatur

I got a Goldenshower.

Medlem

Va folk glömmer snabbt hur Funcom behandlade sina kunder och alla deras lögner....

Skrivet av Brandter:
Skrivet av Javas:
Skrivet av Hardboiled15:
Skrivet av saru:

Age of Conan var, och förblir i mina ögon mitt sämsta köp någonsin.

Note: jag spelade det för senast en månad sedan och det är fortfarande bara...tråkigt? Ruttspel.

Det låter som om det är själva loren du inte gillar för spelet är bra mycket roligare än alla andra mmo spel jag lirat. WoW är ju ett sömnpiller enligt mig.

Sämsta köp någonsin? Då har du inte köpt Darkfall^^

Darkfail menar du väll endå?

Har inte rört det men jag har hört från folk som har provat det att det suger rätt så rejält, bara den saken att du kan bli lootad om du dör i pvp, riktigt ruttet. Det gör ju inte att spelet blir kul, det gör bara att man spelar tills man dör sen får man ett rage utbrott och bränner skivorna på närmaste brasa.

AoC loren tycker jag är urusel, inget som intresserar mig ens det minsta. Warcraft däremot har man följt med i loren i 3 spel INNAN wow så där känner man igen sig. Man träffar gubbar man har sett i de tidigare spelen och är på platser som kan känner igen.
Nu spelar jag inte wow heller eftersom att det är helt trasigt sedan TBC. Wow var bra Pre TBC nu är det skit dåligt! Fan MS röj är mer spännande än wow i nuläget. Bara för att blizzard vill att alla ska kunna göra allt och döda allt och få allt så de som är det minsta hardcore klarar allt på 2 veckor sen är det bara rince and repeat.
Tänker inte ens börja prata om hur förbannat tönt enkelt de har gjort att tanka som warrior jämfört med hur det var förut.

Och att klaga på att darkfall har full loot är som att klaga på att Mario finns med i Mariospelen... För spelet bygger runt det och om du inte gillar idén med full loot så kommer du såklart aldrig gilla ett spel som har det.... Darkfall har många många andra fel men full loot är en av de få sakerna de lyckades med.

Kommer aktivera mig igen så jag har något att lira tills HoI3 kommer i brevlådan. Sedan är det adjö till riktiga livet.


signatur
Medlem

Brandter vad är det som är dåligt med AoC? det har sina flaws, men fortfarande det spelet jag fick bästa känslan av första gången jag spelade det och fantastiska miljöer. Och ja jag har lvl 80 och endgame är inte heller dåligt. Fattar inte vad folk är missnöjda med. Och jag har spelat wow, war, aion och de flesta andra MMO. Tycker fortfarande AoC är bäst!

Medlem

Köpte AoC i samband med datorn och var överlag nöjd, men något besviken på alla buggar. Sen blev det väldigt lite folk på servrarna och då kändes det som det var dags att gå vidare. Provar igen, men inte fören senare. Just nu är det BF:Heroes och Total War (som börjar bli spelbart igen efter lite patchar) som gäller, men sen kan det få bli variation med Conan.

Medlem

Tog erbjudandet, slutade spela för att ingen anna ville spela.
+ att wow e lite segt, väntar på faction bytet => nån annan ?


signatur

Haj haj

Medlem

Jag spelar på fury och har gjort sedan mergen. Väldigt mycket folk där kan jag säga... Men jag råder er ändå att spela där fast att det pågår en hel del gank. Men om ni inte gillar det skulle jag säga Crom PVE eller Aquilionia RP PVP är bästa valen.

Inaktiv

jahapp, 14 dagars magsår och gastande åt dem små sviniga gankarna var det dags för. har ju inget bättre för mig
men jag kommer nog aldrig betala för att spela detta spel, det märkte jag efter min första timma ingame

Skrivet av LeeWander:

Jag spelar på fury och har gjort sedan mergen. Väldigt mycket folk där kan jag säga... Men jag råder er ändå att spela där fast att det pågår en hel del gank. Men om ni inte gillar det skulle jag säga Crom PVE eller Aquilionia RP PVP är bästa valen.

Jag är också på Crom.:up:


signatur
Medlem

Kanske någon som har skrivit det jag tänker skriva men,
Du kan aktivera din 2 veckors speltid senast den 22e, och får en level 50 gubbe ifall du redan har en på lvl 50 om jag fattar allt rätt.
jag o kusinen kör på conq och barb som rusar runt

123
Skriv svar