Vinn exklusivt Playstation 4!

Robot
Vinn exklusivt Playstation 4!

Missa inte chansen att vinna den unika jubileumsversionen av Playstation 4.


Medlem
Vinn exklusivt Playstation 4!

bah 20 frågor... kan det inte bara vara först till kvarn?

Medlem

Bara första frågan är banal


signatur

Save thy self, because nobody else will.

Medlem

Undrar om någon kommer få alla rätt, det var ju lite mer frågor än vad jag var bekväm med

Medlem

Härligt med lokal frågesport. Nästa tävling är "vad kallas Mölndals äldsta skomakare". Lite väl denna gången FZ.se, fin "tävling" dock.


signatur

"A word to the wise is infuriating." - Hunter S. Thompson
http://www.fz.se/bloggar/min_kamp/

Medlem

Värsta De-javu! Satt och kollade för typ 2timmar sedan vart man kan få tag på just en 20th anniversary PS4... och nu kommer detta...
Får bara hålla alla tummar, tår, naglar & får...
nej vänta..
Ber till gud, allaaaahu akbar...

Medlem

Vem fan kan något om sport?

Medlem

20 frågor? Nej jag är för lat.

Lycka till alla ni andra!

Medlem

Tog ett tag att gå igenom alla frågor, men det var det värt och nu är det bara att hoppas på det bästa! glhf :>

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av bjosarn:

Härligt med lokal frågesport. Nästa tävling är "vad kallas Mölndals äldsta skomakare". Lite väl denna gången FZ.se, fin "tävling" dock.

Vi strök faktiskt "Vad äter Jocke gärna till lunch" eftersom alla vet att det är screaming strogge som gäller.

Skrivet av InsaneSharky:

Vem fan kan något om sport?

Inte vi, men vi kan färger.


signatur
Medlem

Fråga 14 hade ju egentligen enbart felaktiga svarsalternativ..

För övrigt måste jag faktiskt ge lite applåd för bra frågor, tur man har gränsfall till fotografiskt minne annars hade jag nog aldrig klarat en del av frågorna..

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av Electrix:

Fråga 14 hade ju egentligen enbart felaktiga svarsalternativ..

För övrigt måste jag faktiskt ge lite applåd för bra frågor, tur man har gränsfall till fotografiskt minne annars hade jag nog aldrig klarat en del av frågorna..

Om det skulle visa sig att en fråga är felaktig så stryks den.


signatur
Medlem

Man tar väl frågorna ordagrant antar jag, tex fråga 16 så stämmer ett svar på 1 playstation release.. men inte 3

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av Kerrai:

Man tar väl frågorna ordagrant antar jag, tex fråga 16 så stämmer ett svar på 1 playstation release.. men inte 3

Har förtydligat den.


signatur
Medlem

Jäklar vad många frågor. Men med tanke på prispotten så skulle de lätt kunna ha fler. Lycka till nu ladies & gents

Medlem

Syftningsfel på fråga 16...Hur kan man lansera nånting som använder samma typsnitt som nånting annat som inte blivit lanserat än?

Medlem

Puh! Det tog sin tid, men jag tror att jag hittade svaren på alla frågor.

Lycka till, alla tålmodiga konsoljägare!


signatur

Ryzen 9 5900x & RTX 3070 Ti | Nintendo Switch | PlayStation 5
PSN: DocPjotor | Steam: Gorrsnus

jag vågar säga att fråga 14 inte stämmer :/

Edit: såg att någon kommenterat de redan och fått bra svar.

Medlem

Weee, vissa var jobbiga att hitta svaret till. Hoppas man vinner!


signatur

I drank what?

Medlem
Skrivet av Electrix:

Fråga 14 hade ju egentligen enbart felaktiga svarsalternativ..

För övrigt måste jag faktiskt ge lite applåd för bra frågor, tur man har gränsfall till fotografiskt minne annars hade jag nog aldrig klarat en del av frågorna..

Skulle säga att det är en tolkningsfråga. Det hade väl ett syfte men det funkade ändå inte riktigt som det skulle.

Medlem
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:
Skrivet av Kerrai:

Man tar väl frågorna ordagrant antar jag, tex fråga 16 så stämmer ett svar på 1 playstation release.. men inte 3

Har förtydligat den.

Den frågan borde då strykas för nu när ni ändrat på frågan så är svaret annorlunda (och i mitt fall helt fel!). Det blir ju ingen rättvis utlottning om vissa svarat fel för ni formulerat frågan fel från början.

Medlem

Argh! Jag svarade på #16, men nu när frågan är omformulerad ändrades även svaret. Går detta att åtgärda?


signatur

🖥️ RTX 4090 | i9-13900KF | 64GB

Medlem

Är resultatsidan de riktiga svaren??? Det är helt sinnessjukt isåfall att jag fått alla rätt med tanke på att jag chansat på nästan allt! Haha det är galet osannolikt!

Det måste vara något slags tecken. *ser sig om över axeln efter spöken*


signatur

Har jag drabbats av PMA? Positiv Mental Attityd.

Medlem
Skrivet av Puscifer:

Argh! Jag svarade på #16, men nu när frågan är omformulerad ändrades även svaret. Går detta att åtgärda?

Håller med, Nu ändrades ju hela frågan...Man gick från att mest troligt ha alla rätt till att ha ett fel...Knappast rättvist

Ja, det var ju en del tvetydiga frågor och svar men håller tummar och tår tills dom ramlar av att jag satte alla 20 och har turen på min sida för en gångs skull!
Riktigt fina priser!


signatur

ISgtVishnuI - The true God of gaming!

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av Tompa8989:
Skrivet av Puscifer:

Argh! Jag svarade på #16, men nu när frågan är omformulerad ändrades även svaret. Går detta att åtgärda?

Håller med, Nu ändrades ju hela frågan,,,

Frågan är struken - hade varit en bra kuggis från början, men var tänkt som frågan omformulerades till. Sen blev det knas.


signatur
Medlem
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:
Skrivet av Tompa8989:
Skrivet av Puscifer:

Argh! Jag svarade på #16, men nu när frågan är omformulerad ändrades även svaret. Går detta att åtgärda?

Håller med, Nu ändrades ju hela frågan,,,

Frågan är struken - hade varit en bra kuggis från början, men var tänkt som frågan omformulerades till. Sen blev det knas.

Stryk inte frågor som jag chansat in rätt!


signatur

Har jag drabbats av PMA? Positiv Mental Attityd.

Medlem
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:
Skrivet av Tompa8989:
Skrivet av Puscifer:

Argh! Jag svarade på #16, men nu när frågan är omformulerad ändrades även svaret. Går detta att åtgärda?

Håller med, Nu ändrades ju hela frågan,,,

Frågan är struken - hade varit en bra kuggis från början, men var tänkt som frågan omformulerades till. Sen blev det knas.

Skönt att höra Hade varit riktigt bra kuggfråga däremot.

Medlem

sicka frågor O.o

Medlem

Frågeformuläret var något kaosartat den här gången.


signatur

"A word to the wise is infuriating." - Hunter S. Thompson
http://www.fz.se/bloggar/min_kamp/

Skriv svar