Medlem

Grymt lir. Hoppade på hypen sent o bokade två veckor innan releasen. O jag blev inte besviken. Diggar estetiken och ban designen. Slakta fiender på olika sätt blir aldrig tråkigt, lvl 10 än så länge. Halo känslan finns där absolut på ont o gott, kan Bungie fortsätta uppdatera o finputsa samt släppa DLC's är jag mer än nöjd. Satt och slog ihjäl två timmar på och göra extra uppdrag på månen, beroende framkallande gameplay.
Vill förövrigt bara gråta när man läser metacritics, folk är fan inte seriösa, bara troll. Game on!

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av Twibble:
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:
Skrivet av Magadovski:

@Carl Johansson-Sundelius, hur är multiplayern? eller är det inget sådant?

alltså typ TDM o.s.v

Skrivet av Magadovski:

@Carl Johansson-Sundelius, hur är multiplayern? eller är det inget sådant?

alltså typ TDM o.s.v

Jorå, deathmatch (6 och 12) spelare, control points, tdm.

Nämner inte MP i recensionen alls dock? Borde ni inte skrivit något om det? Även om ni räknat med det i betyget så (antar jag) så vill säkert folk som inte köpt spelet än veta lite mer om det också ^^

Själv tycker jag spelet är riktigt roligt i pvp när man väl kommer in i det!

Jag rörde vid mp vid det första intrycket men helt ärligt är det inget som varken stjälper eller hjälper.


signatur
Medlem

Riktigt bra spel. Det bryter från alla CoD liknande spel som slänger in en i action nonstop utan en breather.

Känns lite som om recensenten letar efter just föregående nämnda spel. Nonstop springande och skjut stil där du aldrig får vara i fred och utforska. Kritiken på vissa punkter är väldigt långsökta.

AIn är det inget fel på. I vissa fall kan dom bete sig konstigt då dom står o tittar in i väggen men annars är det bland den bästa AIn på marknaden. I jämförelse med CoD, Battlefield och andra stora AAA spel så är AIn betydligt mer trovärdig, buggfri och intressant. De samarbetar stundtals, flankerar, rushar osv. Inget ovanligt. Att sidesteppa ut från skydd "otaktiskt" är inget nytt då du som spelare också gör det och det härmas drastiskt efter det. Sry men jag köper verkligen inte kommentarerna med AIn då jag inte sett någon smartare AI sen Halo: Reach för konsoler och Fear för PC.

Att Bossar har mycket mer liv är ett faktum när det gäller Destiny. Det är inte ett singe player spel i grunden. Utan det har byggts för att spela online med andra. Det har lite MMO tappning på det med en bra twist.

Att designen på banorna ska vara episka hela tiden är fundamentalt fel. Att sitta på topp nonstop är inget någon gillar i längden. Det är som att titta på en Transformers film. Bra dom första 10-20 minuterna. Men sen blir det bara för mycket av samma utpräglade högoktaniga action. Man får inte en chans att vila och uppskatta det. Det samma gäller i spel. För att det ska vara episkt så måste det byggas upp till det. Allt har sina högpunkter och lågpunkter. Och utan lågpunkterna är det bara mediokert skit.

Recensioner är subjektiva men jag har svårt att hålla med många av punkter även när jag vet detta. Bara pga. att det känns som recensionen försöker handplocka fel i spelet.


signatur

Idono. That's me!

Medlem
Skrivet av Idono:

Riktigt bra spel. Det bryter från alla CoD liknande spel som slänger in en i action nonstop utan en breather.

Känns lite som om recensenten letar efter just föregående nämnda spel. Nonstop springande och skjut stil där du aldrig får vara i fred och utforska. Kritiken på vissa punkter är väldigt långsökta.

AIn är det inget fel på. I vissa fall kan dom bete sig konstigt då dom står o tittar in i väggen men annars är det bland den bästa AIn på marknaden. I jämförelse med CoD, Battlefield och andra stora AAA spel så är AIn betydligt mer trovärdig, buggfri och intressant. De samarbetar stundtals, flankerar, rushar osv. Inget ovanligt. Att sidesteppa ut från skydd "otaktiskt" är inget nytt då du som spelare också gör det och det härmas drastiskt efter det. Sry men jag köper verkligen inte kommentarerna med AIn då jag inte sett någon smartare AI sen Halo: Reach för konsoler och Fear för PC.

Att Bossar har mycket mer liv är ett faktum när det gäller Destiny. Det är inte ett singe player spel i grunden. Utan det har byggts för att spela online med andra. Det har lite MMO tappning på det med en bra twist.

Att designen på banorna ska vara episka hela tiden är fundamentalt fel. Att sitta på topp nonstop är inget någon gillar i längden. Det är som att titta på en Transformers film. Bra dom första 10-20 minuterna. Men sen blir det bara för mycket av samma utpräglade högoktaniga action. Man får inte en chans att vila och uppskatta det. Det samma gäller i spel. För att det ska vara episkt så måste det byggas upp till det. Allt har sina högpunkter och lågpunkter. Och utan lågpunkterna är det bara mediokert skit.

Recensioner är subjektiva men jag har svårt att hålla med många av punkter även när jag vet detta. Bara pga. att det känns som recensionen försöker handplocka fel i spelet.

Skulle faktist säga det är mer det är ingenting förutom skjuta, det är ett rpg spel, titta noga hur många olika mekaniker mobsen har osv.

Jag har kollat stream efter stream, allt är likadant.
inga mekaniker med mobsen för fem öre. Story utalar jag inte mig alls om då jag måste spela det själv för få "känna" om en story är bra eller ej.

Men efter kollat diverse streams och hört ifrån andra är det att det hade varit så himla mycket bättre och ett bra spel ifall där vart mer till spelet.

Jag tycker en väldigt stark 3a är ett vettig betyg för detta spelet, det hade kunnat vara en 5a ifall det funnits mekaniker olika rescue timed missions m.m då allt är samma all over again and again and again.

Vad hade hänt om det fanns mer diversitet i uppdrag, 100 olika mobs och vissa synkade väl och olika bossar(likhet med wow där det finns starka faser och mekaniker.

Just nu är det bara ett stort fetto,som skjuter hårt och tåler mycket och vågor med mobs kommer som du dödar för ammo.

förstår du nu?

Det är komplexiteten och djupet och vad som håller spelaren intresserad.

det är bra på det de gör missförstå mig ej, men det fattas saker och det känner jag av att bara kollat streams.

Sen är det ju möjlighet med content som kommer som flesta mmo osv.

Men det kvittar vid starten tycker jag att mobsen ska redan tillhöra och vara i spelet och mekaniker, man får helt enkelt hålla ögonen öppna som med flesta mmo spel.

Medlem

ÄR 20 timmars speltid allt ?

Medlem

Var kul första timman, innan man förstod att det var så repetitivt. Om de har utvecklat detta i 5 år så har jag inte mycket tilltro till Bungie. $200M på spelet resterande $300M på marknadsföring och hype är min gissning.

Medlem
Skrivet av FuzioN:
Skrivet av Idono:

Riktigt bra spel. Det bryter från alla CoD liknande spel som slänger in en i action nonstop utan en breather.

Känns lite som om recensenten letar efter just föregående nämnda spel. Nonstop springande och skjut stil där du aldrig får vara i fred och utforska. Kritiken på vissa punkter är väldigt långsökta.

AIn är det inget fel på. I vissa fall kan dom bete sig konstigt då dom står o tittar in i väggen men annars är det bland den bästa AIn på marknaden. I jämförelse med CoD, Battlefield och andra stora AAA spel så är AIn betydligt mer trovärdig, buggfri och intressant. De samarbetar stundtals, flankerar, rushar osv. Inget ovanligt. Att sidesteppa ut från skydd "otaktiskt" är inget nytt då du som spelare också gör det och det härmas drastiskt efter det. Sry men jag köper verkligen inte kommentarerna med AIn då jag inte sett någon smartare AI sen Halo: Reach för konsoler och Fear för PC.

Att Bossar har mycket mer liv är ett faktum när det gäller Destiny. Det är inte ett singe player spel i grunden. Utan det har byggts för att spela online med andra. Det har lite MMO tappning på det med en bra twist.

Att designen på banorna ska vara episka hela tiden är fundamentalt fel. Att sitta på topp nonstop är inget någon gillar i längden. Det är som att titta på en Transformers film. Bra dom första 10-20 minuterna. Men sen blir det bara för mycket av samma utpräglade högoktaniga action. Man får inte en chans att vila och uppskatta det. Det samma gäller i spel. För att det ska vara episkt så måste det byggas upp till det. Allt har sina högpunkter och lågpunkter. Och utan lågpunkterna är det bara mediokert skit.

Recensioner är subjektiva men jag har svårt att hålla med många av punkter även när jag vet detta. Bara pga. att det känns som recensionen försöker handplocka fel i spelet.

Skulle faktist säga det är mer det är ingenting förutom skjuta, det är ett rpg spel, titta noga hur många olika mekaniker mobsen har osv.

Jag har kollat stream efter stream, allt är likadant.
inga mekaniker med mobsen för fem öre. Story utalar jag inte mig alls om då jag måste spela det själv för få "känna" om en story är bra eller ej.

Men efter kollat diverse streams och hört ifrån andra är det att det hade varit så himla mycket bättre och ett bra spel ifall där vart mer till spelet.

Jag tycker en väldigt stark 3a är ett vettig betyg för detta spelet, det hade kunnat vara en 5a ifall det funnits mekaniker olika rescue timed missions m.m då allt är samma all over again and again and again.

Vad hade hänt om det fanns mer diversitet i uppdrag, 100 olika mobs och vissa synkade väl och olika bossar(likhet med wow där det finns starka faser och mekaniker.

Just nu är det bara ett stort fetto,som skjuter hårt och tåler mycket och vågor med mobs kommer som du dödar för ammo.

förstår du nu?

Det är komplexiteten och djupet och vad som håller spelaren intresserad.

det är bra på det de gör missförstå mig ej, men det fattas saker och det känner jag av att bara kollat streams.

Sen är det ju möjlighet med content som kommer som flesta mmo osv.

Men det kvittar vid starten tycker jag att mobsen ska redan tillhöra och vara i spelet och mekaniker, man får helt enkelt hålla ögonen öppna som med flesta mmo spel.

Rent mekaniskt är det mer avancerat än både Borderlands och Left4Dead och av samma orsak som båda spelen är det vad som gör spelet bra. Det är att du kan spela multiplayer och ha det jävligt roligt.
I grunden är spelet i stort sett som ett seriöst Borderlands. Mer avancerad spelmekanik men inte lika färgglad loot. Mycket bättre abilities system där du låser upp mer än en aktiv och x antal passiva abilities. Med min erfarenhet av båda spelen är Destiny helt klart det bättre spelet med mer variation.

Roligt att du nämner WoW. Du borde testa Wildstar som har mycket bättre bossar. Får WoW att blekna i jämförelse.


signatur

PC - PS4 - PS3- PS Vita - Wii U

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av Idono:

Recensioner är subjektiva men jag har svårt att hålla med många av punkter även när jag vet detta. Bara pga. att det känns som recensionen försöker handplocka fel i spelet.

Jag har varit lite undrade kring Destiny ända sedan annonseringen men när jag testade alphan blev jag glatt överraskad. Jag tycker däremot inte att Bungie förvaltat chansen för en nystart särskilt kreativt, av anledningarna jag nämner i texten. Jag är däremot glad att du, och många andra, finner nöje i spelet. Många bra speltimmar som väntar då.


signatur
Medlem

Har ingen riktigt kopplat vad Destiny är.. Men säger folk ett uppdaterat Borderlands, så håller jag mig borta.
Finns inget tråkigare än spel som är repeterande om och om igen.
Folk är så himla fokuserade på lång speltid, medans jag hellre se ett bra spel, som är konstant underhållande, i ett par timmar. Än ett som är sisådär i 30 timmar, där man hade kunnat skära bort mer än hälften.

Medlem

Håller med om precis alla punkter som gås igenom i recensionen. Jag tycker inte att man skall ge Bungie ett fripass bara för att de har bl.a. Halo i ryggen. Produktionsvärdet är dock skyhögt, grafik och ljud är i absolut toppklass men det som saknas är spelglädjen. Kan inte hjälpa att man hela tiden påminns om Borderlands-spelen, som enligt min mening är mycket roligare att spela.

Inaktiv

Har spelat lite själv nu och det är verkligen dag och natt att spela med kompisar. Man kan ju tycka vad man vill om det men efter att ha kutat igenom hela spelet själv skulle jag inte heller ge spelet toppbetyg. Men att sitta med två kompisar i ett fire team är verkligen askul.

Men som sagt, gillar multiplayern. Bra mix av Cod och halo. Det är inte lika segt som Halo och har inte COD:s damp-killstreaks.

Medlem

Ger det en stark trea, på gränsen till en fyra. Mycket bra recension Calle, men som vanligt (!) för lite om multiplayer, som är en väldigt stor del i spelet, utöver co-op och kampanjen.
Lustigt nog har jag aldrig tyckt om Halo.. men det här gillar jag.


signatur

"High life on low budget"

Medlem
Skrivet av FuzioN:
Skrivet av Idono:

Riktigt bra spel. Det bryter från alla CoD liknande spel som slänger in en i action nonstop utan en breather.

Känns lite som om recensenten letar efter just föregående nämnda spel. Nonstop springande och skjut stil där du aldrig får vara i fred och utforska. Kritiken på vissa punkter är väldigt långsökta.

AIn är det inget fel på. I vissa fall kan dom bete sig konstigt då dom står o tittar in i väggen men annars är det bland den bästa AIn på marknaden. I jämförelse med CoD, Battlefield och andra stora AAA spel så är AIn betydligt mer trovärdig, buggfri och intressant. De samarbetar stundtals, flankerar, rushar osv. Inget ovanligt. Att sidesteppa ut från skydd "otaktiskt" är inget nytt då du som spelare också gör det och det härmas drastiskt efter det. Sry men jag köper verkligen inte kommentarerna med AIn då jag inte sett någon smartare AI sen Halo: Reach för konsoler och Fear för PC.

Att Bossar har mycket mer liv är ett faktum när det gäller Destiny. Det är inte ett singe player spel i grunden. Utan det har byggts för att spela online med andra. Det har lite MMO tappning på det med en bra twist.

Att designen på banorna ska vara episka hela tiden är fundamentalt fel. Att sitta på topp nonstop är inget någon gillar i längden. Det är som att titta på en Transformers film. Bra dom första 10-20 minuterna. Men sen blir det bara för mycket av samma utpräglade högoktaniga action. Man får inte en chans att vila och uppskatta det. Det samma gäller i spel. För att det ska vara episkt så måste det byggas upp till det. Allt har sina högpunkter och lågpunkter. Och utan lågpunkterna är det bara mediokert skit.

Recensioner är subjektiva men jag har svårt att hålla med många av punkter även när jag vet detta. Bara pga. att det känns som recensionen försöker handplocka fel i spelet.

Skulle faktist säga det är mer det är ingenting förutom skjuta, det är ett rpg spel, titta noga hur många olika mekaniker mobsen har osv.

Jag har kollat stream efter stream, allt är likadant.
inga mekaniker med mobsen för fem öre. Story utalar jag inte mig alls om då jag måste spela det själv för få "känna" om en story är bra eller ej.

Men efter kollat diverse streams och hört ifrån andra är det att det hade varit så himla mycket bättre och ett bra spel ifall där vart mer till spelet.

Jag tycker en väldigt stark 3a är ett vettig betyg för detta spelet, det hade kunnat vara en 5a ifall det funnits mekaniker olika rescue timed missions m.m då allt är samma all over again and again and again.

Vad hade hänt om det fanns mer diversitet i uppdrag, 100 olika mobs och vissa synkade väl och olika bossar(likhet med wow där det finns starka faser och mekaniker.

Just nu är det bara ett stort fetto,som skjuter hårt och tåler mycket och vågor med mobs kommer som du dödar för ammo.

förstår du nu?

Det är komplexiteten och djupet och vad som håller spelaren intresserad.

det är bra på det de gör missförstå mig ej, men det fattas saker och det känner jag av att bara kollat streams.

Sen är det ju möjlighet med content som kommer som flesta mmo osv.

Men det kvittar vid starten tycker jag att mobsen ska redan tillhöra och vara i spelet och mekaniker, man får helt enkelt hålla ögonen öppna som med flesta mmo spel.

Att titta på en stream och att spela spelet är dock inte jämförbart. Det är väldigt lätt att missa detaljer när man tittar på en stream. Kan lätt säga att det är mycket mekanik bakom mobsen. Varje ras av NPCer beter sig väldigt annorlunda och har sina egna små egenheter. Det är väldigt stor skillnad mellan dom och de erbjuder en väldigt djup detaljerad skillnad på hur man slåss.

Fallen tex. är väldigt benägna att hitta cover och gömma sig när dom känner sig hotade eller i underläge. Det gömmer sig och tvingar fram spelaren för att sedan flankera från alla håll. Men det beror också på ban layouten. Hive är en blandning av rush/taktik. Då dom försöker rusha spelaren medan det finns NPCer som flankerar och skjuter på avstånd. Vex försöker nästan alltid sig på att slänga så mycket som möjligt på en spelare. Och det värsta är att det funkar äckligt bra. Sista rasen kommer jag inte ihåg namnet på men dom är också riktigt jobbiga då deras små units är lätta att missa tack vare dom stora trupperna som hoppar runt hela tiden. Du kanske inte har märkte i streamsen heller men elit mobs har en boost i AIn. De är mycket svårare att möta då de träffar snäppet bättre, de gör bättre beslut och tål mer. Det är inte bara att de tål mer. Utan de gör aktiva val efter vad som händer runt omkring dom.

Efter vad jag har beskrivit så kan du förstå att det inte är ett stort fetto som tål mycket och slår hårt. Eftersom jag har spelat spelet så förstår jag betydligt mycket bättre om vad det är som händer i spelet. Fettot är bossen men han är också stor och klumpig. Dom mindre är vad som gör det farligt i boss fighterna. Då de gör förödande skada ifall du inte håller dig alert. Bossfighter är i själva verket en pina i röven beroende på vilken svårighet du har det på.

Spelet erbjuder väldigt mycket varierande gameplay i form av hur fienderna beter sig och kombination av skills. Många spelare ser inte detta pga. återkommande spel som gång på gång erbjuder dålig AI och spelmekanik som bygger på sjukt många gimmicks. Cod, BF etc slänger in otroligt många olika obalanserade prylar och vapen för att få spelet att hålla sig fräscht. Men det erbjuder inte mycket i självaste spelandet. Visst var det roligt att flyga AC 130 osv. men det blir tråkigt i längden.

Kan lätta säga att spelet innehåller mer komplexitet och djup än dom flesta spelen som finns ute på marknaden. Visst är det lite tragiskt med några av dom repetitiva målen men det är fortfarande annorlunda då man möter olika fiender som beter sig fundamentalt olika. Men annars erbjuder spelet en väldigt stor frihet från dom senaste årens hårt skriptade FPS spelen på marknaden. För en prislapp av 600ish kr så får jag ett spel med mycket speltid och extra kontent gratis.

Som ett tillägg måste jag dock dra det va bättre förr kortet. Då spel bedömdes mer på hur det spelades och detaljrikedomen i spelande. Inte baserat på hur mycket krimskrams som fanns i spelet. Tack vet jag BF1942-2142 som har begränsat antal vapen, COD 2 med några balanserade klasser, CS, etc.


signatur

Idono. That's me!

Medlem
Skrivet av Nosnos:

Känns det inte som att de 500 miljonerna som lagts ner handlar mycket om att de byggt en plattform att bygga vidare på snarare än "bara" det här första spelet? Ett nytt universum som det de ju hade men sålde till MS i form av Halo. Som gjort för DLC, spinoffs, etc för det är ju en fascinerande värld.

Precis, dom 500 miljonerna är inte sånt som plöjts ner allt på direkten, det är ju 500 miljoner över 10 år som det är menat (med expansioner och uppföljare).


signatur

Time flies like the wind
Fruit flies like bananas

Medlem

Recensionen presenterar en stor del igenkännande och även samtycke till betyget. Stundtals fantastiskt, stundtals slapphänt slentrianmässiga lösningar på FPS-mekanik som funnits närvarande i snart tre decennier.

Men som många andra nämner, det är fantastiskt kul att spela och jag hoppas bara att de blir något mer kreativa framöver när det vilar på en sådan fin plattform. Samt att spelet börjar först efter att ens alter ego passerat ett tjog nivåer. Tummen upp men än har själen inte infunnit sig!

Medlem

Jag har nu spelat till level 10 så jag har inte klarat storyn och har följande intryck, med FET spoilervarning.

Storyn är det jag blev mest besviken, inte så mycket vad det handlar om utan mer hur upplagd den är. Expositionen är osammanhängande och oförenlig som körs i små bitar och långa perioder emellan att det svårt att hänga med (om inte svårt så är det VÄLDIGT SNÅLT med lore), sen att karaktären bara accepterar situationen som den är och inte ställer frågor i mån av spelarens perspektiv.

Det nämns att konflikten med "The Darkness" har bemötts tidigare men ändå får inte spelaren reda på vad eller vem det är för antagonist utan istället möter vi "The Fallen" och "The Hive" - inte heller vet vi vad de raserna gör just i vårt solsystem utan verkar bara vara där för att......"The Traveller" antar jag för där är ingen vidare lore som jag har sett/hört förklarar varför.

Vad eller vem skapade "The Traveller"?
Varför får man ingen info om "The Darkness" när spelet börjar? (Som det dessutom är centrerat runtom)

Jag förstår att det kan bli bättre exposition genom storyn, men än så länge så känner jag inte den motivation att köra igenom storyn.


signatur

PS3 Slim 320GB (1TB) | Wii U Premium | Xbox 360 250GB | X1 1TB | PS5 + Corsair MP600 Core 2TB | New 3DS XL + Katsukity's Capture Card | PS Vita 32GB | Ryzen 5800X3D, 32GB DDR4 3000Mhz, 240GB SSD, 4TB SSD (Kingston KC3000), Radeon 6700XT, 3TB+4TB HDD, B450M-DS3H | Nintendo Switch

Medlem

jag sänker mitt tidigare betyg från svag 7 till en 5:a,(1-10) då jag nu vid level 11 har tröttnat på repetitionen och frånvaron av någon som helst spänning, och förmodligen inte kommer spela mer.
får gå tillbaka till Dibbe 3.

Medlem
Skrivet av WhiteWolf68:

jag sänker mitt tidigare betyg från svag 7 till en 5:a,(1-10) då jag nu vid level 11 har tröttnat på repetitionen och frånvaron av någon som helst spänning, och förmodligen inte kommer spela mer.
får gå tillbaka till Dibbe 3.

Sant, det är en enorm repetition - men det blir mer intressant när du kommer till Venus gällande miljö, arkitektur och story.


signatur

PS3 Slim 320GB (1TB) | Wii U Premium | Xbox 360 250GB | X1 1TB | PS5 + Corsair MP600 Core 2TB | New 3DS XL + Katsukity's Capture Card | PS Vita 32GB | Ryzen 5800X3D, 32GB DDR4 3000Mhz, 240GB SSD, 4TB SSD (Kingston KC3000), Radeon 6700XT, 3TB+4TB HDD, B450M-DS3H | Nintendo Switch

Medlem

Har beställt det i dag till PS4:an. Ska bli så spännande att få lira det! Lät lite trist i recensionen men jag tror Calle är liiiite gnällig. (Inget illa menat)

Medlem

Fick min Xbox One idag och suttit hela tiden sedan dess och bara kört Destiny (körde det tidigare på Xbox 360), usch vad tiden går fort när man spelar


signatur

Time flies like the wind
Fruit flies like bananas

Medlem

Spelar man co-op i "huvudspelet" så att säga eller är co-op en separat online del av spelet?

Medlem

Har spelet det några gånger nu och det är ju kul men verkligen inget "nytt". Känns lite som att spela modern warfare fast det är VÄLDIGT modern Men det är ju fortfarande kul om man gillar action.

Medlem

Igår hade jag inte mycket att göra så spelade en hel del. Startade ny karaktär. 19h (skäms) tog det att levla upp 1-20. Sen hade jag Legends och exotics liggande i kistan från tidigare spelande så karaktären slutade på level 26.
Men det kanske ändå hintar på hur tunt storymissions är. Innan destiny kom ut hade jag förväntningar på ett spel där det skulle ta minst 1månad att maxa level. Vill inte känna efter 2 v att nu har spelet inte mer att erbjuda.

Medlem
Skrivet av ubn87:

Igår hade jag inte mycket att göra så spelade en hel del. Startade ny karaktär. 19h (skäms) tog det att levla upp 1-20. Sen hade jag Legends och exotics liggande i kistan från tidigare spelande så karaktären slutade på level 26.
Men det kanske ändå hintar på hur tunt storymissions är. Innan destiny kom ut hade jag förväntningar på ett spel där det skulle ta minst 1månad att maxa level. Vill inte känna efter 2 v att nu har spelet inte mer att erbjuda.

Jädrar! 19 timmar i streck? Hur som helst imponerande. Som nybliven tvåbarnsfar kan jag bara drömma om såna stunder

123
Skriv svar