Perk- och Killstreak-listor från Modern Warfare 2

Medlem

Tactical Nuke ger "Overkill" en helt ny innebörd!

Jag kan bara lägga till detta jag tecknade för ungefär 1-2 månader sedan!

Fast där är det ett fel, 15 killstreak då det skall vara 25!

http://img688.imageshack.us/img688/6420/15thkillstreak.jpg

Och 25 killstreak kommer jag få ofta! Det kan jag lova! Nu vill jag ha detta spelet till min PC! SLÄPP DET!


signatur

All makt åt Stefan Löfven! Vår befriare!

Medlem

Kommer spelet nästa vecka på PC med?


signatur

Смерть решает все проблемы. Нет человека, нет проблем

Medlem

Dedikerade servrar eller inte, jag ser verkligen fram mot att lira MW2. Det börjar bli tröttsamt att läsa allt gnäll. Jag tänker iaf inte döma spelet förränns jag lirat det.
Peace!


signatur

Jag håller med, lagom är bäst.

Inaktiv

läääääängtar som fan... bokade det dagarna då man kunde börja förboka! Slår vad om att dom kommer uppdatera senare så dedikerade servrar kommer bli tillgängligt. Jag tycker iaf att spelet är värt att köpa bara för SP.
Och till er konsollirare, FPS ÄR GJORT FÖR PC!!!! ;););) man tappar känslan helt på konsol.

Inaktiv
Skrivet av Xarvaz:

Alla som gråter så mycket över PC-versionen. SNÄLLA sluta förpesta varje tråd om MW2? Dedicated servers är inte lika viktigt idag, trust me. Slår vad om att de flesta är sura över att de är svårare att spela piratkopierat online.

För övrigt tror jag nuken blir riktigt bra. 25kills är en otrolig killstreak så när den väl dyker upp blir nog nuken mer eller mindre bara en rolig detalj än att de faktiskt påverkar spelet. För om någon når 25kills är de andra spelarna inte värda att spela längre om du frågar mig...

Interesting, du var den första som nämnde någonting om just PC-versionen och ändå lipar du på icke-existerande människor som tydligen snackar om detta.

Men eftersom du börjar kan ju jag lägga till med följande: du har ingen rätt att säga till mig vad jag tycker är viktigt i ett spel.

On topic: Både perksen och kill streaksen är over powered och tramsiga, dessutom är death streaks nog det löjligaste jag har hört.

Förhoppningsvis finns servrar där alla death/kill streaks är avstängda, gärna perks också.


signatur

Till frågor finns det alltid svar, men för varje svar kommer också en fråga.

Medlem

Hate the developers (Tier 4)

Standard: 3rd person view disabled
Pro: Ability to host dedicated servers

Medlem

Rätt skeptisk inför det här spelet och om de här uppgifterna stämmer känns det inte bättre. Lirar själv på krysslådan och det är inte ofta någon kommer upp i 25+ killstreaks men ändå...


signatur

The king stays king.

Medlem
Skrivet av FuzioN:

Jag hoppas ju verkligen det finns några valmöjligheter för public spel och klanspel utan killstreak pisset. Annars är det ju så jävla casual noobförklarat spel så det inte e sant, ungefär som l4d.

99% idioter

QFT!


signatur

What else could I say?
Everyone is gay.

Skrivet av Lilleputten:
Skrivet av Xarvaz:

Alla som gråter så mycket över PC-versionen. SNÄLLA sluta förpesta varje tråd om MW2? Dedicated servers är inte lika viktigt idag, trust me. Slår vad om att de flesta är sura över att de är svårare att spela piratkopierat online.

För övrigt tror jag nuken blir riktigt bra. 25kills är en otrolig killstreak så när den väl dyker upp blir nog nuken mer eller mindre bara en rolig detalj än att de faktiskt påverkar spelet. För om någon når 25kills är de andra spelarna inte värda att spela längre om du frågar mig...

Interesting, du var den första som nämnde någonting om just PC-versionen och ändå lipar du på icke-existerande människor som tydligen snackar om detta.

Men eftersom du börjar kan ju jag lägga till med följande: du har ingen rätt att säga till mig vad jag tycker är viktigt i ett spel.

On topic: Både perksen och kill streaksen är over powered och tramsiga, dessutom är death streaks nog det löjligaste jag har hört.

Förhoppningsvis finns servrar där alla death/kill streaks är avstängda, gärna perks också.

Ingen tvingar dig att köpa spelet.
Är så trött på allt gnällande om detta spel.
Köp det eller ej , det är ditt val.

Medlem

Ser fram emot alla perks och killstreak-rewards men fan alltså... Kommer ju bli ännu mera kaos än vad det är i Modern Warfare 1

Antar att man kan räkna med att få leva i snitt 2 sekunder varje omgång.


signatur

Is life not a thousand times too short for us to bore ourselves? ~ Friedrich Nietzsche

Vad menas med
Standard och Pro??

är det 2 olika lägen beroende på hur mycket man låser upp?


signatur

If the left one isn´t right, right is the only one left, right?

Medlem

Både perks- och rewards-listorna ser helsköna ut, synd att de redan gjort årets tabbe genom att dissa ded-servrarna (och därmed ALLA möjligheter till att bygga upp en seriös community som håller igång ligor, vilket skapar seriösa claner, vilket leder till fler servrar och så vips har man sig en god spiral..). Avbokade min bokning av spelet direkt när ryktena bekräftades och innan Infinity Wards/Activision bett den riktiga communityn om ursäkt ändrar jag mig inte.

Medlem

Ser fram emot spelet!:)
Sen är det kul att läsa om alla som bara klagar och bitchar i varje MW2 tråd som inte har ett skvatt att göra med dedikerade servers på pc.
Snälla, sluta förpesta tillvaron, vänd er till utvecklarna med klagomålen och köp inte spelet helt enkelt (som alla påstår att de inte ska göra).

Medlem
Skrivet av KlosterKatten:
Skrivet av Xarvaz:

Alla som gråter så mycket över PC-versionen. SNÄLLA sluta förpesta varje tråd om MW2? Dedicated servers är inte lika viktigt idag, trust me. Slår vad om att de flesta är sura över att de är svårare att spela piratkopierat online.

Snälla sluta tro att p2p kommer stoppa piratkopiering, snälla sluta blint tro på allt IW säger.
Snälla sluta tro att DEDIKERADE SERVERAR inte är viktigt på PC!

Piratkopiering? Detta har ingenting med piratkopiering att göra överhuvudtaget, bara IW som försöker bortförklara deras dumheter på alla sätt möjligt.

Om ett spel kommer med ett serial nummer och inget LAN support så försvinner 99% av alla pirater. Annars kunde dom gjort ett system där både servrar och spelare loggade in på deras nät, på så sätt verifierat att båda är legitima.

Medlem

Jag och mina bekanta avboka alla spelet när vi fick veta att inte dedikerade servrar kommer att vara en möjlighet. Man måste markera för tillverkaren vad vi vill ha annars kommer de köra över in i allt i framtiden.

Först skiten med Flashpoint 2 och nu detta.

SUCK!


signatur

| AMD Ryzen 7 7800X3D | Corsair 2x16GB DDR5 6GHz CL30 | Asus ROG Strix X670E-F | Gigabyte RTX 3080 OC 10GB | Samsung 990 Pro | Acer Predator Z35+ 35" | Logitech G413 | Logitech G310 | Sennheiser Game One |

Medlem

Tycker det är bra att folk klagar. Det en stor community runt CoD och det är klart att man blir besviken när dom låter en veta att det inte blir dedikerade servrar. Då måste man få ge utryck för den besvikelsen, även på FZ som är en spelcommunity.


signatur

Is life not a thousand times too short for us to bore ourselves? ~ Friedrich Nietzsche

Medlem

Om nu killstreak blir officiellt då är det nästan inget köp .
Hatade det i cod4 o cod5 var tvungen o jaga rätt på servrar där man hade förbjudit vissa typer av killstreaks.

Vore bra om det gick att stänga av på servern kan tänka mig det används på ett helt annat sätt mellan klaner/tävlingar jämfört som i publik där det bara blir skrattretande ibland.


signatur

quod similis saporem blandeque coruscant

Medlem

25 Kills - Tactical Nuke tro inte det..... tänk bara att Nuka halva mapen


signatur

OMGWTFBBQHAXXXXXXXXX

Inaktiv

Spelet borde byta namn till :Unmodern lagfail 2

Medlem
Skrivet av Kapten_burk:

25 Kills - Tactical Nuke tro inte det..... tänk bara att Nuka halva mapen

Du kommer att nuka hela kartan. Alla dör.

Medlem
Skrivet av krukan6:

Jag och mina bekanta avboka alla spelet när vi fick veta att inte dedikerade servrar kommer att vara en möjlighet. Man måste markera för tillverkaren vad vi vill ha annars kommer de köra över in i allt i framtiden.

Jag avbokade mitt direkt när det bekräftades att dom tog bort dedikerade servrar.

Roligt att läsa i alla MW2 trådar hur alla vi som klagar inte är sådana personer som köper spel. (Ps. kolla min spelsamling, den är inte ens uppdaterad på flera månader. Men har antagligen fler spel än många andra här på FZ.)


signatur

Welcome to the Manglerdome

Medlem

Snacka om att sabba mp. sånt här hör hemma i sp.


signatur

Intel i9 9900K @ 5000 MHz, Aorus Master Z390, GeForce RTX 4090, Corsair Vengeance RGB PRO DDR4 / CL19 / 32 GB / 4000 MHz

Inaktiv
Skrivet av saru:

Tycker det är bra att folk klagar. Det en stor community runt CoD och det är klart att man blir besviken när dom låter en veta att det inte blir dedikerade servrar. Då måste man få ge utryck för den besvikelsen, även på FZ som är en spelcommunity.

Ja, precis. Det här med "sluta gnälla, det gör ingenting åt saken ändå" är så typiskt svenskt och så väldigt, väldigt idiotiskt.


signatur

Till frågor finns det alltid svar, men för varje svar kommer också en fråga.

Medlem
Skrivet av WaltX:

Nuke kommer att förstöra hela spelet...

Den lär iallafall leda till ett väldigt defensivt spel i matcherna.

Inaktiv

Älskar alla pr0gAYM3Rz som gråter för att IW inför nya killstreakprylar. Det är ett spel vafan...:O


signatur

War never changes.

Sa inte IGN att MW2 till PC blir försenat i Europa??

Inaktiv

Jag hoppas innerligt att de fixar dedicated server eller ett "promod" läge utan alla perks och streaks och allt,annars är det värdo. Najsiga streaks och perks förövrigt men vad betyder det där pro?

Medlem

Nuken är rippat från Jokers mod... som en massa annat i spelt så är det en ren rip-off från dom moddarna som dom nu stänger ute.
Undrar vem som ska vara think tank sen då?

Medlem

mums mums mums! Vill ha det nuuuu

Medlem

Sedan har de väl death streaks också.... många som streakar i detta spel.


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

123
Skriv svar