Årets spelbesvikelser.

Testpilot
Årets spelbesvikelser.

Inte bara bra spel detta år utan även spel som gjort mig besviken , dock ej så illa som förra året med katastrofen Hitman Absolution.

Börjar listan med ett par spel som faktiskt släpptes förra året men som jag inte spelat förrän i år så jag räknar in dem iallafall.

#Hotline Miami
Köpte detta i nån Gog rea då jag läst en del att det skulle vara bra indiespel , nope det var inte alls ett spel som jag tyckte var roligt , spelade max 30 minuter innan jag lade ner.

#Jack Keane 2: The Fire Within
Kanske inte en 100% besvikelse som många andra här men det började med ett buggigt släpp så spelet ej funkade och sedan tröttnade man på det lite gammaldags äventyrsspelandet där man i många fall av ren slump hittar vägen vidare.

#Need for Speed: Most Wanted
En gång i tiden tyckte jag bilspel var grymt roliga , nu inte så mycket trots att jag drog fram min gamla dammiga Microsoft-ratt & pedaler och verkligen gjorde ordning min plats för att köra bil. Nope inte kul!

#Mark of the Ninja
Det är faktiskt inte en riktig besvikelse men har med det i listan eftersom jag aldrig avslutade spelet trots ganska mycket spelande , jag tröttnade helt enkelt tyvärr.

#The Cave
Ganska vettiga recensioner på The Cave , men ack va tråkigt det var och problemlösning som inte var rolig helt enkelt även om animationerna och röster och annat var kul , orkade bara spela några timmar.

#Omerta: City of Gangsters
Lovande spel , strategi och allt men hela användarinterfacet var trögt och icke intuitivt vilket tillslut blev outhärdligt och jag lade ner efter några timmars spelande.

#Total War: Rome II
Spelade en kort stund , tänkte att "ok nu testar vi och känner att RTS suget kommer tillbaka" men nej , tyvärr Rome II mitt sug att spela strategispel kom ej tillbaka.

#The Bureau: Xcom Declassified
Stor besvikelse , dålig strategiskt spel , trist story , tråkigt rent allmänt och striderna blev aldrig roliga.

Där är listan på Fails för detta år , kanske kommer nån till besvikelse innan året är slut.

Största sucken är dock att Watch Dogs försenas , men det får jag ta då det är för det bästa för spelet hoppas man!

Kiri OUT!

#blogg

Årets spelbesvikelser.

The Swapper var också oerhört tråkigt, Mark of The Ninja med; plattform spel är inte så kul idag som de var för 15 år sen.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

phi
Medlem

What?! Hotline Miami var ju helt underbart. Lagomt svårt och brutalt med en glimt i ögat.

Lätt på min topp 3 för 2012.

Medlem
Skrivet av walter_iego:

The Swapper var också oerhört tråkigt, Mark of The Ninja med; plattform spel är inte så kul idag som de var för 15 år sen.

Du kanske behöver en dos Blackthorne för att liva upp litet?

Testpilot

Smaken är som baken och jag gillade inte Hotline , men det är ju bra att det finns olika spel som alla gillar annars skulle spelutbudet vara tråkigt som fan.

1
Skriv svar