Beach Bum-paket till GTA V i november

Robot
Medlem
Beach Bum-paket till GTA V i november

Man kan ju inte göra annat än att gilla Rockstar och ge dem tummen upp!

Medlem

gratis? nu vann dom lite kärlek tillbaka.

Inaktiv

Gratis är gott! Man bugar och bockar

Medlem

lots of sp content pls xD online läget känns som en väldigt seg gröt av idioter och annat pack mestadels


signatur

always use the nubs for cover

Medlem

Gratis är gott

Som sötninjan säger, fokus på SP. Vill ha fler kampanjer med urflippade karaktärer. Då öppnar jag plånboken. Kommer inte lägga ett öre på MP-innehåll.


signatur

PSN: LupX - Got tea-bagged by me? Just following RoE for digital warfare

Medlem

När ska man få dessa $500.000 som de pratade om? Jag har spelat GTA Online sedan starten.

Medlem

Snälla, en äkta Sandking nu..

Låter helt underbart i övrigt.

Medlem

GeneralOddball: de första 250k skulle man ju få denna vecka, men jag kan tänka mig att de har skjutit upp det eftersom att det fortfarande är rätt många som säger sig ha problem med karaktärer som försvinner osv. det är ju inte så lyckat om de släpper pengarna som plåster på såren för just sånt och så fortsätter det ske.

Gillar onlineläget förövrigt, spelar bara med en jobbarkompis hittils (flickvännen ska börja spela om ett tag också), det är trevligt att bara glida runt och göra uppdrag osv. Ser gärna mer SP i stil med Episodes from liberty city osv. men det änns som att MP-läget passar bättre för diverse annan DLC som inte är lika storslaget.

(om det är några lagom seriösa människor som vill vara med och köra jobb och dylikt med ett fiktionellt MC-gäng så kan man skicka ett PM eller så, vi tar det inte på så stort allvar och har mycket distans (med tanke på att vi heter Hells Reapers, haha) utan att vara sådär överdrivet flamsiga och dryga, hoppas jag åtminstone, vi är ju 25+are så)

Edit:
såg att det där om 500k jag skrev om var något som fanns med i källan fz länkade till också:

"We know many of you are anxiously waiting for us to show you the GTA$ Stimulus Package money we announced a couple weeks back. As mentioned in that post, we of course want to ensure that game progress loss issues are sufficiently sorted before distributing the GTA$ to everyone. We have a few more tweaks and fixes to make in a new title update that will hit sometime next week and then we will distribute the cash."

Inaktiv
Skrivet av fARLIGT:

Man kan ju inte göra annat än att gilla Rockstar och ge dem tummen upp!

Är inte tummen upp för DLCs lite som att skjuta sig själv i foten?

Medlem
Skrivet av Raklödder:
Skrivet av fARLIGT:

Man kan ju inte göra annat än att gilla Rockstar och ge dem tummen upp!

Är inte tummen upp för DLCs lite som att skjuta sig själv i foten?

Ser inte direkt något fel med DLC's, i detta fall är det även gratis.
Den ända gången det är fel med DLC's är när det behövs för att klara grundprodukten.

Medlem

...lite oroväckande när man blir förvånad och imponerad att något är gratis. Härligt dock!

Medlem

Var säker på att detta skulle kosta när jag såg rubriken... Glad överrasking, snyggt Rockstar!

Medlem
Skrivet av Raklödder:
Skrivet av fARLIGT:

Man kan ju inte göra annat än att gilla Rockstar och ge dem tummen upp!

Är inte tummen upp för DLCs lite som att skjuta sig själv i foten?

Tummen upp för gratis DLC. Tummen ner för DLC som kostar.

Medlem

Gratis för att de förväntar sig att dra intäkterna på mikrotransaktioner.

^^


signatur

// Bacon <3

Medlem

Nu vann Rockstar lite streetcred

Medlem

Synd bara att Rockstar vägrar ge tillbaka förlorad VC som man köpt med riktiga pengar på releasen, som förlorades.

http://www.sweclockers.com/forum/84-spelkonsoler-och-konsolsp...

Medlem

Min första tanke var "Happ, nu börjas det". Oändliga små släpp av dlc som kostar skjortan innan det är klart, kul att jag hade fel! (Än så länge)

Medlem
Skrivet av chiliboy:

Synd bara att Rockstar vägrar ge tillbaka förlorad VC som man köpt med riktiga pengar på releasen, som förlorades.

http://www.sweclockers.com/forum/84-spelkonsoler-och-konsolsp...

Verkar ju dock vara så att det svar han (och flera andra) har fått är ett automatiskt svarsmail, tror inte att rockstar är dumma nog att inte ge refunds när de till och med har konstaterat att det har varit problem med cash cards-grejen och deaktiverat den tills vidare.

Medlem

När jag först läste rubriken så tänkte jag, "nu vill de ha mer pengar...." Men än så länge klarar de sig allt! och ger oss gratismaterial (har dock ingen koll på om det här materialet har varit lovat sen tidigare?)

Medlem
Skrivet av marway:

När jag först läste rubriken så tänkte jag, "nu vill de ha mer pengar...." Men än så länge klarar de sig allt! och ger oss gratismaterial (har dock ingen koll på om det här materialet har varit lovat sen tidigare?)

Är rätt säker på att det har varit lovat sen tidigare, de har ju även lovat att expandera onlineläget med gratis tillägg i allmänhet (typ heists, nya uppdrag osv.)

Medlem
Skrivet av PcKaffe:

Gratis för att de förväntar sig att dra intäkterna på mikrotransaktioner.

^^

Tror det är gratis för att det inte har något värde egentligen. Det som kommer kosta är DLC i klass med Lost and the Damned och Ballad of Gay Tony.
Hoppas det kommer liknande för jag gillar inte riktigt online läget. För många 10 åriga tyska och franska ungar som skriker som talibaner och gör allt för att förstöra.


signatur

PC - PS4 - PS3- PS Vita - Wii U

Medlem

Skulle vara kul att kunna även göra egna uppdrag i singelplayer.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem
Skrivet av DAoG:
Skrivet av Raklödder:
Skrivet av fARLIGT:

Man kan ju inte göra annat än att gilla Rockstar och ge dem tummen upp!

Är inte tummen upp för DLCs lite som att skjuta sig själv i foten?

Ser inte direkt något fel med DLC&#039;s, i detta fall är det även gratis.
Den ända gången det är fel med DLC&#039;s är när det behövs för att klara grundprodukten.

När fan har det funnits DLC som behövs för att klara grundprodukten?

Medlem

Oj härligt!!


signatur

R.I.P The_maxx

Medlem
Skrivet av WardonE:
Skrivet av DAoG:
Skrivet av Raklödder:
Skrivet av fARLIGT:

Man kan ju inte göra annat än att gilla Rockstar och ge dem tummen upp!

Är inte tummen upp för DLCs lite som att skjuta sig själv i foten?

Ser inte direkt något fel med DLC&amp;#039;s, i detta fall är det även gratis.
Den ända gången det är fel med DLC&amp;#039;s är när det behövs för att klara grundprodukten.

När fan har det funnits DLC som behövs för att klara grundprodukten?

Jag har inte heller stött på något sådant, men jag gissar på att det är "0 day DLC" som menas. Mitt tydligaste exempel är Dragon Age där man på kartan kan navigera till en specifik plats men som säger "du behöver köpa The Warden's Keep" för att kunna spela tillägget. Dvs. tilläggspaketet var integrerat med det fulla spelet och dess karta redan vid spelsläpp, men krävde ett köp för att nyttja.


signatur

En av två halvor i spelpodden Gejma. 🎮

Medlem
Skrivet av marcus8958:
Skrivet av PcKaffe:

Gratis för att de förväntar sig att dra intäkterna på mikrotransaktioner.

^^

Tror det är gratis för att det inte har något värde egentligen. Det som kommer kosta är DLC i klass med Lost and the Damned och Ballad of Gay Tony.
Hoppas det kommer liknande för jag gillar inte riktigt online läget. För många 10 åriga tyska och franska ungar som skriker som talibaner och gör allt för att förstöra.

Så är det ju i dom flesta onlinespel med voice chat idag. Själv så har jag stängt av den funktionen i GTA Online. Dock så hjälper det inte mot dom som ständigt beskjuter en när man kommer glidandes.

Nu dom senaste dagarna så har jag haft mer skoj i singleplayer än online. Har lyckats nå 100% och utforskat Los Santos en hel del. Jag hoppas verkligen att det kommer ett DLC i klass med The Lost and Damned och The Ballad of Gay Tony.

Inaktiv

Ännu bättre.

Medlem
Skrivet av WardonE:
Skrivet av DAoG:
Skrivet av Raklödder:
Skrivet av fARLIGT:

Man kan ju inte göra annat än att gilla Rockstar och ge dem tummen upp!

Är inte tummen upp för DLCs lite som att skjuta sig själv i foten?

Ser inte direkt något fel med DLC&amp;#039;s, i detta fall är det även gratis.
Den ända gången det är fel med DLC&amp;#039;s är när det behövs för att klara grundprodukten.

När fan har det funnits DLC som behövs för att klara grundprodukten?

Tänker på DLC's som du måste köpa för att få reda på ouppklarade frågor i kampanjen.

Medlem
Skrivet av marcus8958:
Skrivet av PcKaffe:

Gratis för att de förväntar sig att dra intäkterna på mikrotransaktioner.

^^

Tror det är gratis för att det inte har något värde egentligen. Det som kommer kosta är DLC i klass med Lost and the Damned och Ballad of Gay Tony.
Hoppas det kommer liknande för jag gillar inte riktigt online läget. För många 10 åriga tyska och franska ungar som skriker som talibaner och gör allt för att förstöra.

Heists i GTA O kommer vara gratis, har det lika lågt värde också? Nä, jag tror att de bankar på content för att de förväntar sig att folk köper mikrotransaktioner. Något jag inte har några problem med, men om det visar sig att det inte är lönsamt så kommer de ju sluta med gratisbitarna.

Fast jag hoppas på expansioner i klass med gay tony och lost också. Det vore fantastiskt.

Angående 10åringarna, snart släpps det nya COD och Battlefield, då flyttar de över dit Och om du vill ha någon vettig att köra med så adda Pc-Kaffe på PSN (om du kör på PS3 dvs)


signatur

// Bacon <3

12
Skriv svar