Stämningssättande trailer för Company of Heroes 2

Robot
Stämningssättande trailer för Company of Heroes 2

Relic Entertainment piskar upp stämningen med en över två minuter lång trailer.

#thq, #relic-entertainment, #company-of-heroes-2, #sega


Medlem
Stämningssättande trailer för Company of Heroes 2

Nice


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Medlem

Det värsta är att jag tyckte inte själva spelet var så värst annorlunda alls från det första Efter att ha spelat betan i alla fall.

Medlem
Skrivet av Wintermist:

Det värsta är att jag tyckte inte själva spelet var så värst annorlunda alls från det första Efter att ha spelat betan i alla fall.

Det kan vara både positivt och negativt. Å ena sidan vill man ha lite nytt, men å andra sidan skulle många sakna mycket från ettan om dom ändrade för mycket.


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Medlem

rysssarna våldtog och plundrade en hel del dock, vet inte vad som gör en till hjälte riktigt. ordet är nog lite överreklamerande.
men jag har förbeställt spelet, så det blir nog bra.
skulle vara kul och höra lite från tyskarnas sida med. och inte nån haltande ond enögd gestapo gubbe.

Medlem
Skrivet av Wintermist:

Det värsta är att jag tyckte inte själva spelet var så värst annorlunda alls från det första Efter att ha spelat betan i alla fall.

Inte jag heller, något intensivare dock. Förväntade mig mer!


signatur

ASUS Z87 Deluxe - 4770K 4,4GHz@1,25v - Noctua NH-D14 - GTX780 DCII@1241 - XMS3 8Gb 1600MHz - Asus Xonar Phoebus - OCZ Vertex Max IOPS 240Gb

Medlem

Efter betan så har jag extremt låga förväntningar. Blev riktigt besviken.=(
Kanske för att jag älskade COH så mycket.

Medlem

Ser fram emot det här så in i helvete, synd att man har lång semester utan sin stationära dator

Medlem

CoH 2 är ett otroligt bra spel, det är på många sätt ettan fast bättre. Ser bättre ut OCH flyter bättre! Samt att spelmekaniken putsats enormt. Så om du gillade CoH så blir du garanterat INTE besviken av tvåan.

Är med i betan sen launch, njuter!

Inaktiv

Verkar rätt värdelöst., blir inget köp.

Medlem

Kick ass!!

Själv har jag gjort världens kap. Jag förbokade Collectors edition på Webhallen när de satt priset 668kr...nu har de nästan dubblat priset - men min beställning kvarstår under det gamla priset!


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem
Skrivet av KatOne:

CoH 2 är ett otroligt bra spel, det är på många sätt ettan fast bättre. Ser bättre ut OCH flyter bättre! Samt att spelmekaniken putsats enormt. Så om du gillade CoH så blir du garanterat INTE besviken av tvåan.

Är med i betan sen launch, njuter!

jag spelade betan i ungefär 15 minuter. Sen slutade jag...vill inte se för mycket innan Retail
Jag har drygt 4000 spel varav ungefär hälften är på PC av dom är väl en 600 på steam. Av alla dessa spelen (och jag har spelat sen 1982) är CoH ett av de få spelen jag gav 10/10 när det kom ut och fortfarande ger samma poäng. Spelar det så ofta jag kan.


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem
Skrivet av Ankh:

Själv har jag gjort världens kap. Jag förbokade Collectors edition på Webhallen när de satt priset 668kr...nu har de nästan dubblat priset - men min beställning kvarstår under det gamla priset!

Jag visste inte att det skulle komma en CE i fysisk utgåva

J*la turgubbe

// edit

Jag hittar ingen annan som har CE (fysik) än WH, vet ni ngn annan?


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Medlem

Betan var otroligt jädra trist. Så okomplicerad, trist och lånsam gameplay i multiplayer. Enheterna du "styr" bara fjantar omkring och det händer egentligen ingenting som sätter hjärnan under press. "We are under attack" Jaja visst - kollar på det nån gång senare... ingen brådska, ni står väl fortfarande och skjuter massa skott i luften på varandra utan resultat när jag väl ser över situationen.

Medlem
Skrivet av HaxXt:

Betan var otroligt jädra trist. Så okomplicerad, trist och lånsam gameplay i multiplayer. Enheterna du "styr" bara fjantar omkring och det händer egentligen ingenting som sätter hjärnan under press. "We are under attack" Jaja visst - kollar på det nån gång senare... ingen brådska, ni står väl fortfarande och skjuter massa skott i luften på varandra utan resultat när jag väl ser över situationen.

Heh, roligt att det är så oerhört olika åsikter om precis samma gameplay-aspekter i CoH 2..

Många säger att gameplayet är så oerhört mycket snabbare och att enheterna dör förbannat mycket fortare nu, än i ettan. Lägg till att defensiva byggnader, som bunkrar, sandsäckar, taggtråd m.m. lyser med sin frånvaro (går att bygga, men från färre enheter) vilket bidrar till ett snabbare spel där aggressivitet och flexibilitet gynnas..

Sedan så tycker vissa att det är segt jämfört med ettan..

//edit
- Säger inte vem som har rätt eller fel, åsikter kan man alltid ha, och jag har själv gått utifrån alla replays/casts som jag sett och vad man läst på forumet

Längtar själv som attan tills release, är grymt taggad


signatur

"Totalt. Jävla. IG!"

1
Skriv svar