Vinn World of Warcraft: Mists of Pandaria

Medlem

Weeee, alla rätt utan att googla!

Medlem

Ifall dom inte fixar serverstrulet på Kazzak innan fredag lämnar jag tillbaka skiten och kräver pengarna tillbaka.

Medlem

Jag ser inte anledningen att skriva "Nejtack", varför ens gå in på tävlingen om ni inte är intresserade av priset?

Och påtal om månadskostnaden vissa gnäller över, herregud. Jag förstår att yngre barn i 8 - 12 års åldern kan ha problem att betala något utan att lyckas övertala sina föräldrar.

Men ~110kr för 1 månad nöje (om man är intresserad av genren) är ett billigt nöje jämfört med vardagliga saker som är mycket dyrare.

Medlem
Skrivet av Nelfie:

Jag ser inte anledningen att skriva "Nejtack", varför ens gå in på tävlingen om ni inte är intresserade av priset?

Och påtal om månadskostnaden vissa gnäller över, herregud. Jag förstår att yngre barn i 8 - 12 års åldern kan ha problem att betala något utan att lyckas övertala sina föräldrar.

Men ~110kr för 1 månad nöje (om man är intresserad av genren) är ett billigt nöje jämfört med vardagliga saker som är mycket dyrare.

Att betala i månaden är girigt som fan.

Medlem
Skrivet av Hannu:

Tack, men nej tack.

Fan äger inte ens vanilla WoW, Yay!

Otroligt barnslig du är som går in på artiklar bara för att skriva såna där kommentarer

Medlem
Skrivet av Hannu:

Tack, men nej tack.

Fan äger inte ens vanilla WoW, Yay!

Jag gick tyvärr på nitlotten att både köpa originalet och första expansionen, med massa gamecards däremellan...

Sämst spenderade pengarna någonsin.


signatur

|| Intel 8700K || Asus RTX 4070 TI Super TUF || Samsung 750 EVO 500GB & Kingston A2000 1TB & Samsung 960 EVO 250GB || Corsair RM 850x || Antec P183 || Asus G-Sync RoG Swift PG279Q || Dell XPS 15 || Thinkpad X220

The Force is like Duct Tape, it has a light side, a dark side, and holds the universe together.

Medlem
Skrivet av FuzioN:

Det vart delvis det som vart charmen hur wow spelas idag spelades det av toppguilderna, så som MoX,Nihilium osv som jag bla i spelade i.

Har du signat till Nihlium? kungen rekryterar

Om jag vinner spelet så är det den enda anledningen att jag spelar det, känner verkligen inte för att köpa det, men jag känner för att spela det

Medlem
Skrivet av Ztreek:
Skrivet av FuzioN:

Det vart delvis det som vart charmen hur wow spelas idag spelades det av toppguilderna, så som MoX,Nihilium osv som jag bla i spelade i.

Har du signat till Nihlium? kungen rekryterar

Om jag vinner spelet så är det den enda anledningen att jag spelar det, känner verkligen inte för att köpa det, men jag känner för att spela det

Jag vet att thomas rekryterar, jag ska ej börja igen trött på skitet för lätt spel imo kan bero på man spelat sedan start och ingen ny mekanik direkt.

Väntar på Titan project, då det är nog ny engine och mechanics osv

sist jag testade wow vart när jag tänkte ge mig fan på lira wow endå i cata logga in gjorde en quest, sen sa man till själv vad fan gör jag detta tråkiga levlandet pallar jag inte så avinstallerade jag

Hade man kunnat köpa en gubbe upp till maxlvl via ingameguld hade jag kanske spelat det, fattar inte varför inte blizzard inte fattar att hela levlingsprocessen är helt onödig för erfarna spelare och bara tycker det är skit tråkigt.

Vart roligt vanilla,tbc sen blev det bara tråkigare och tråkigare.

Givetviss hade man inte kunnat paya direkt upp sin level utan fått vänta en 3 veckor kanske

12
Skriv svar