Metal Gear Solid är tillbaka – blir open-world

Robot
Metal Gear Solid är tillbaka – blir open-world

Metal Gear Solid: Ground Zeroes har precis avslöjats. Den filmiska serien tar i och med detta klivet in i den öppna sandlådegenren.

#kojima-productions, #metal-gear-solid-ground-zeroes


Medlem
Metal Gear Solid är tillbaka – blir open-world

Detta gillas!!!

gnu
Medlem

Jaaa! var fz där? hörde man om det var david hayters röst?

Redaktör
Ponny
Skrivet av gnu:

Jaaa! var fz där? hörde man om det var david hayters röst?

Vi var inte där, men om det är inte hans röst vore det skandalöst!


signatur

En Bamseponny av folket

Medlem

Holy shit! Open World MGS? Mitt sinne vart just exploderat!

Ojoj, det där var inte väntat. Intressant.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Intressant helt klart, nice!

Open world, eller sandbox? För om det senare är fallet så kan:
"Snake gjorde sig av med vakter och körde runt i en jeep i spelsekvensen som ägde rum under natten."

Tolkas som:
"Snake körde runt och gjorde sig av med vakter med en jeep i spelsekvensen som ägde rum under natten."
Vad spelas på radion?


signatur

"Satire is meant to ridicule power. If you are laughing at people who are hurting, it's not satire, it's bullying." - Terry Pratchett

Medlem

hoppas det kommer lite mer inof snart?


signatur

Discogs: joary639
Twitter: joary639
Backloggery: joary639

Medlem

MGS?

Open World?

PC?

Medlem
Skrivet av Zpiritual:

MGS?

Open World?

PC?

Det kommer förmodligen inte till PC. De använder nog en dator för att visa upp motorn för att de inte har tillgång till/ får inte visa upp nästa generations konsoler.

Medlem

Låter onekligen intressant. Hoppas Kojima kan rädda vad som blivit ett stort skämt nuförtiden, dvs Metal Gear Solid.

Medlem
Skrivet av xaros16:
Skrivet av Zpiritual:

MGS?

Open World?

PC?

Det kommer förmodligen inte till PC. De använder nog en dator för att visa upp motorn för att de inte har tillgång till/ får inte visa upp nästa generations konsoler.

Eller så har Kojima insett att PC:n är överlägsen och dumpat konsoler

Du har förmodligen rätt dock, tyvärr

Medlem

My body is ready.


signatur

Nostalgia is a hell of a drug Benny.

Medlem
Skrivet av Zpiritual:
Skrivet av xaros16:
Skrivet av Zpiritual:

MGS?

Open World?

PC?

Det kommer förmodligen inte till PC. De använder nog en dator för att visa upp motorn för att de inte har tillgång till/ får inte visa upp nästa generations konsoler.

Eller så har Kojima insett att PC:n är överlägsen och dumpat konsoler

Du har förmodligen rätt dock, tyvärr

Man kan alltid hålla tummarna

Medlem

Holy. Fucking. Shit.


signatur

Meep!

Medlem

Det var verkligen inte väntat. För nästa generation konsoller och PC hoppas jag.

Medlem

Omgomgomgomg


signatur
Medlem

Nu myser smygar genen inom mig.


signatur

Nämen!

Medlem
Medlem

Nextgen spel, då det demonstrerades på en PC! På Tiden, min mobil har nästan lika bra grafik som 360/ps3


signatur

Grafik: Nvidia RTX 3060 TI Ram: 16GB
Processor: RYZEN 7 5800x3d
Skärm 1 : LG UltraGear Nvidia Gsync 2560x1440 165hz
Skärm 2 : Samsung 4k 60hz
Hårddiskar: Samsung SSD 500GB. Samsung NVMe 1TB. Western dig 3TB

En sak som jag undrar över, ser det inte ut som Sam Fisher på bilden i inlägget ovan?


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

men open world är inte bra fattar inte vad alla ser i det. Open world KAN vara bra men det kan också vara dåligt.


signatur

"Was aus Liebe getan wird, geschieht immer jenseits von Gut und Böse." Friedrich Nietzsche, Jenseits von Gut und Böse, 1886

Medlem
Skrivet av Zpiritual:
Skrivet av xaros16:
Skrivet av Zpiritual:

MGS?

Open World?

PC?

Det kommer förmodligen inte till PC. De använder nog en dator för att visa upp motorn för att de inte har tillgång till/ får inte visa upp nästa generations konsoler.

Eller så har Kojima insett att PC:n är överlägsen och dumpat konsoler

Du har förmodligen rätt dock, tyvärr

Du menar att mannen som släppte Peace Walker till j***a PSP har helt plötsligt blivit en PC fantast? Det vore en större nyhet än att det blir open world i min mening:P

Medlem

Härliga nyheter!

Medlem
Skrivet av izayoi:

Låter onekligen intressant. Hoppas Kojima kan rädda vad som blivit ett stort skämt nuförtiden, dvs Metal Gear Solid.

Vem skämtar!!??? Den som skämtar ska ha fett me spö!!? D:<

Seriöst, MGS är och har alltid varit en uppskattad och respekterad serie oberoende av om ett par internet lurkare drar nått dåligt skämt eller två.


signatur

Du vet att du vill gå med i Church of the Flying Spaghetti Monster o bli en Pastafarian du med.

Medlem
Skrivet av crazycat690:
Skrivet av izayoi:

Låter onekligen intressant. Hoppas Kojima kan rädda vad som blivit ett stort skämt nuförtiden, dvs Metal Gear Solid.

Vem skämtar!!??? Den som skämtar ska ha fett me spö!!? D:&lt;

Seriöst, MGS är och har alltid varit en uppskattad och respekterad serie oberoende av om ett par internet lurkare drar nått dåligt skämt eller två.

Av dig kanske... Personligen tycker jag att det har varit en lång och stadig nedförsbacke sedan 1:an.

Inaktiv

Låt oss skapa våran egna Snake!


signatur

[Core i7 920 4,2ghz] [Rampage 2 Extreme][Gtx 295] [3x2gb ddr3 1600mhz] [3 x 24tum e2400hd]
http://www.youtube.com/user/Robbaz

Medlem
Skrivet av izayoi:
Skrivet av crazycat690:
Skrivet av izayoi:

Låter onekligen intressant. Hoppas Kojima kan rädda vad som blivit ett stort skämt nuförtiden, dvs Metal Gear Solid.

Vem skämtar!!??? Den som skämtar ska ha fett me spö!!? D:&lt;

Seriöst, MGS är och har alltid varit en uppskattad och respekterad serie oberoende av om ett par internet lurkare drar nått dåligt skämt eller två.

Av dig kanske... Personligen tycker jag att det har varit en lång och stadig nedförsbacke sedan 1:an.

Som du själv säger, "av dig kanske...", bara för att du personligen har nått problem med serien så betyder det inte att MGS i allmänhet blivit ett skämt som du får det att låta som. Gör inte internet mera negativt än det behöver vara

Jag antar att du hört uttrycket "haters gonna hate"?


signatur

Du vet att du vill gå med i Church of the Flying Spaghetti Monster o bli en Pastafarian du med.

Medlem

Utannonserades även en film idag(igår)
Filmbolaget är Sony Pictures

12
Skriv svar