39 gram mindre död.

Medlem
Skrivet av theHarmlessWarrior:

Jag har annars en grej som jag fått från världens säkraste källa. Från filmen DOOM närmare bestämt. 10% av DNA är outforskat. Man tror att själen ligger där. Är något av det sant?

Det beror väl på hur man definierar själen?


signatur

Morning Glory, the revival!
An "It's so easy" to be social, "It's so easy" to be cool

Medlem

Han sa att han inte litade på mina källor eftersom dom kom från internet och när jag då sa att bevisbörden är på honom så sa han att han inte brydde sig om vad jag trodde och att han inte orkade leta upp källa.:D

Medlem

Kanske blir det nya bantningssättet, man dör och blir återväckt och håller på så, 39 gram varje gång blir ju några kilo efter ett tag.

Medlem
Skrivet av Sipmo:

När kroppen dör så blir alla muskler i kroppen avslappnade och vätskor samt gaser sipprar ut.

När mina gaser sipprar ut så blir det ingen viktminskning kan jag lova dig!


signatur

Neva knock on 'eavens door.
Ring da bell an scurry, ee 'ates dat.

Medlem
Skrivet av andymikel:

Han sa att han inte litade på mina källor eftersom dom kom från internet och när jag då sa att bevisbörden är på honom så sa han att han inte brydde sig om vad jag trodde och att han inte orkade leta upp källa.:D

Verkar som ett typexempel på en religös person, så fort dom blir motbevisade vill dom inte diskutera mera.

*big sigh*


signatur

I can't even tell you at the moment, what at the moment means....even momentarily.

Medlem
Skrivet av Greger:
Skrivet av theHarmlessWarrior:

Jag har annars en grej som jag fått från världens säkraste källa. Från filmen DOOM närmare bestämt. 10% av DNA är outforskat. Man tror att själen ligger där. Är något av det sant?

Det beror väl på hur man definierar själen?

Du menar sånna som eskimåer jagar?


signatur

My goal in life is to be the person my dog thinks I am.

Medlem
Skrivet av CastorFiber:
Skrivet av Greger:
Skrivet av theHarmlessWarrior:

Jag har annars en grej som jag fått från världens säkraste källa. Från filmen DOOM närmare bestämt. 10% av DNA är outforskat. Man tror att själen ligger där. Är något av det sant?

Det beror väl på hur man definierar själen?

Du menar sånna som eskimåer jagar?

Om du ska försöka dig på det där, castor lilla så är det väl en fördel om jag hade stavat fel?


signatur

Morning Glory, the revival!
An "It's so easy" to be social, "It's so easy" to be cool

Medlem

Jag trodde du läspade som vanligt när du är full...


signatur

My goal in life is to be the person my dog thinks I am.

Inaktiv
Skrivet av Werzion:

seriöst!?.... finns det någon ens som legat helt avklädd på en stor våg, legande och sedan någon minut senare död och "forskare" runt omkring kunnat noterade att just exakt 21 gram försvunnit?...

21 fjuttiga gram diffar man säkerligen på bara genom att andas ut riktigt ordentligt och andas in ordentligt - bara under en dags gång så lär ens vikt diffa 0,3-0,9 kg p.g.a. urin, bajs, matintag och konstant andning...

den kompis har sett filmen 21 gram och svalt all hollywood's bullshit...

Enligt en länk ovan så har det testats. Patienter har legat på en slags kombination säng/våg i dödsögonblicket.
I länken står även att de testade in- och utandning och att det inte hade någon effekt. Eventuell avföring skulle vara kvar i sängen/vågen så det skulle inte göra någon skillnad.
Någon nämnde gaser; om gasen är tyngre än luft få skulle gasen fortfarande tynga ner sängen/vågen, om gasen vore lättare än luft så skulle väl människan väga MER när denna släppts ut :).


signatur

CM Elite 340 | P5K-VM | E7200@3.4GHz | 4GB DDR2 | GTX 260+ OC | WD 640GB | Corsair 450w | ViewSonic vx2235wm

Medlem
Skrivet av CastorFiber:

Jag trodde du läspade som vanligt när du är full...

Okej Castor, det är nog dags att du slutar ta dig en vinare varje gång du skulpterar...


signatur

Morning Glory, the revival!
An "It's so easy" to be social, "It's so easy" to be cool

Medlem
Skrivet av Greger:
Skrivet av CastorFiber:

Jag trodde du läspade som vanligt när du är full...

Okej Castor, det är nog dags att du slutar ta dig en vinare varje gång du skulpterar...

Har mest ritat på sista tiden... men visst har man nyttjat mer än man borde. Nu skäms jag.

"Ars longa vita brevis", antar jag.


signatur

My goal in life is to be the person my dog thinks I am.

Medlem
Skrivet av PaddanL:
Skrivet av Werzion:

seriöst!?.... finns det någon ens som legat helt avklädd på en stor våg, legande och sedan någon minut senare död och "forskare" runt omkring kunnat noterade att just exakt 21 gram försvunnit?...

21 fjuttiga gram diffar man säkerligen på bara genom att andas ut riktigt ordentligt och andas in ordentligt - bara under en dags gång så lär ens vikt diffa 0,3-0,9 kg p.g.a. urin, bajs, matintag och konstant andning...

den kompis har sett filmen 21 gram och svalt all hollywood's bullshit...

Enligt en länk ovan så har det testats. Patienter har legat på en slags kombination säng/våg i dödsögonblicket.
I länken står även att de testade in- och utandning och att det inte hade någon effekt. Eventuell avföring skulle vara kvar i sängen/vågen så det skulle inte göra någon skillnad.
Någon nämnde gaser; om gasen är tyngre än luft få skulle gasen fortfarande tynga ner sängen/vågen, om gasen vore lättare än luft så skulle väl människan väga MER när denna släppts ut :).

Det är gas inte vätska. Den löses upp i luften även om den är tyngre. Det är bara mycket tunga gaser som t.ex. benisnånga som har svårt att blanda sig men även sådan skulle "glida" av sängen.


signatur

"People don't plan to fail, they just fail to plan"

12
Skriv svar