Vilken låt lyssnar du på nu?

Medlem

Fick suget att ta mig igenom Kents diskografi än en gång. Så fantastisk musik.

Medlem

Fuck.


signatur

"A lie is truth, until you recognize it as a lie. To see the truth behind those lies is probably the right thing to do. However, it may not necessarily bring happiness. Lies are Happiness."

PC-spelare
Dator: TUF Gaming B550 Pro, Ryzen 5600G, 16GB RAM, Sapphire Radeon RX 5600 XT

Medlem
Releasehästryttare
Medlem

En lite äldre favorit.


signatur

Jag tröttnade på min gamla signatur, men kom inte på något vitsigt att skriva som inte kändes fånigt, så det blev den här harangen i stället.

Medlem

Ólafur Arnalds - So Close ft. Arnor Dan


signatur

The more I practice, the luckier I get.

Medlem

Kanske triggar en del folk nu men denna brukar gå på när man står och lagar mat eller drar runt med dammsugaren i lägenheten:

Medlem

@Jiminy: Tack, nu kommer jag inte kunna sluta nynna på den på några timmar.

Annars lyssnade jag på denna precis, lite atmosfärisk och melodisk death metal. Helt underbart.


signatur

"A lie is truth, until you recognize it as a lie. To see the truth behind those lies is probably the right thing to do. However, it may not necessarily bring happiness. Lies are Happiness."

PC-spelare
Dator: TUF Gaming B550 Pro, Ryzen 5600G, 16GB RAM, Sapphire Radeon RX 5600 XT

Medlem

signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

signatur

If You Have an Idea that You Genuinely Think is Good, Don't Let Some Idiot Talk You Out of It.

Medlem

Här kommer ett litet glädjepiller
Fucked With An Anchor med gruppen Alestorm


signatur

Wasted.White.Boys

Gnällkuk

https://soundcloud.com/jordansuckley/jordan-suckley-live-lumi...

Helt jävla galet set om du var med när det begav sig under tiden då hardtrance och hard house hade sin peak!


signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2


signatur

Through smoke and fire and shot and shell and to the very walls of hell, But we shall stand and we shall stay. Over the hills and far away.

Medlem

Ny platta av Sons of Apollo släpptes idag, härligt med lite bra Progressive Metal

Releasehästryttare

Dessa två har gått varma de senaste dagarna, Hiod ostn känns väldigt cyberpunk, eller vad tycker ni?

Medlem

signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

Sigur Rós - The Rains of Castamere


signatur

The more I practice, the luckier I get.

Medlem
Medlem

Denna blir bättre för varje gång jag hör den:

Medlem

Just nu lyssnar jag på Wasted Penguinz Ft Rebourne - Univerze samt Code Black - New World

Medlem

Ningen Isu - Life for Sale
人間椅子 - 命売ります
(metal/hard rock)

Medlem

Ett av de bästa albumen som har släppts och inleds med detta. Kan inte vänta tills på Fredag, när det blir att höra det live.

Medlem
Skrivet av Fulci:

Ningen Isu - Life for Sale
人間椅子 - 命売ります
(metal/hard rock)
https://www.youtube.com/watch?v=-IGOPfDQj6o

Ningen Isu är tuffa gubbar hehe. Dom röjer på bra live också av det jag sett(på Youtube dvs). ^^


signatur

The more I practice, the luckier I get.

Gnällkuk

Riktigt tunggung!


signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Medlem

Spelar eve online atm och lyssnar på retrowave
Exakt just nu:

Medlem

Tung elektronisk musik med inslag av metal(aka Darksynth), ja tack:

Dance With the Dead - War


signatur

The more I practice, the luckier I get.

Medlem

signatur

Jag tröttnade på min gamla signatur, men kom inte på något vitsigt att skriva som inte kändes fånigt, så det blev den här harangen i stället.

Medlem

signatur

MoBo: Asus Maximus XI Hero
CPU: Intel Core i9 9900K @ 5.1GHz + Asus Ryujin 360
RAM: Corsair Vengeance LPX DDR4 32GB @ 3600MHz
GPU: ASUS RTX 3060Ti Strix OC | Monitor: Acer X38S
Chassi: Phanteks Evolv X + 3st Noctua NF-A14 iPPC | PSU: Corsair AX1200i

Releasehästryttare
Skriv svar