Carmageddon: Reincarnation utannonserat!

Robot
Carmageddon: Reincarnation utannonserat!

Nytt Kickstarter-projekt för att återuppliva det mest klassiska "döda-alla-kossorna-på-vägen"-bilspelet som någonsin gjorts.

#nyhetstips, #carmageddon, #stainless-games


Medlem
Carmageddon: Reincarnation utannonserat!

signatur

Ryzen 9 5900x & RTX 3070 Ti | Nintendo Switch | PlayStation 5
PSN: DocPjotor | Steam: Gorrsnus

Medlem

Jaaaaa!

Kom ihåg när jag lirade Carmageddon 2 på 98:an. UNDERBART!

Medlem

JAAA!!! Sinnessjukt underbar spelserie!!

Medlem

Carmageddon ligger ju lätt på top 5 över det roligaste man någonsin spelat, sjukt glad att det görs en remake på det! Av originalutvecklare dessutom, detta har potential att bli riktigt jävla bra!

Medlem

Det var ett härligt spel på den tiden det begav sig....men nu?
Vete fan.


signatur

In peace, sons bury their fathers, in war, fathers bury their sons.

Medlem

Minns inte att det fanns kossor. Men gångtrafikanter som gick att mosa så gatan blev helt sladdrig av allt blod. På den tiden var moraltanterna upprörda. Undrar om de blir det idag med?


signatur

Intel i9 9900K @ 5000 MHz, Aorus Master Z390, GeForce RTX 4090, Corsair Vengeance RGB PRO DDR4 / CL19 / 32 GB / 4000 MHz

Medlem
Medlem

YES!!!
Carmageddon 2 var fantastiskt underbart!

Är han gravid

Nä men Carmageddon blir nog mysigt!

Medlem

Jag känner mig lycklig..

Medlem

Helt klart ett spel jag skulle vilja se en modern version av.


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Medlem

Det utannonserades redan i juni (tror jag) ifjol.

Har följt bloggposterna med spänning.

Vill man ha lite kul ska man läsa historian på deras hemsida (speciellt tdr2000 =P)

Medlem

Kossor kunde man köra över när man kom til landsbyggden :). Otroligt roligt spel och detta var en rolig video. Hoppas de får in pengar.

Medlem

Please take my money and give me the game (of the year)!


signatur

| PC | Xbox One | PS5 | Oculus Quest 1 & 2 |

Skrivet av LoyalCrystalean:

Är han gravid

PÅ FZ lägger vi stor vikt vid att grafiksätta varje nyhet med det mest passande (samt inbjudande) bildvalet.

Medlem

Yes , Varför försvann denna spelserie ? .
Vill minnas att de flesta tyckte den var rolig


signatur

Kan ej skriva åäö

Medlem

I was in the waaaaaaaar!

Det är bara att tömma spargrisen och betala, framtidens game of the year hänger på oss!


signatur

Skippy R.I.P. 17/7 2006

Medlem
Medlem
Inaktiv

Har ni alla förståt att ni måste skänka pengar?

Efter att dom har fått in pengarna så slutar dom och tar pengarna och lever loppan.

Bra spel men tråkigt att dom ska behöva ljuga.

Medlem

Nostalgimätaren går upp på rött.

Medlem

hmm, kunde ha svurit på att reincarnation presenterades redan i juni förra året efter att en countdown på en hemsida tog slut.

Skrivet av showerguy:

Har ni alla förståt att ni måste skänka pengar?

Efter att dom har fått in pengarna så slutar dom och tar pengarna och lever loppan.

Bra spel men tråkigt att dom ska behöva ljuga.

vad dillar du om?

Medlem

Detta lägger jag gärna en hunka på!


signatur

Meep!

Medlem

Hoppas det blir av!

Medlem
Skrivet av showerguy:

Har ni alla förståt att ni måste skänka pengar?

Efter att dom har fått in pengarna så slutar dom och tar pengarna och lever loppan.

Bra spel men tråkigt att dom ska behöva ljuga.

Läs på lite om hur Kickstarter fungerar, sen kan du komma och säga "Förlåt, jag hade fel"

Medlem

Solklar backning på den kickstartern, det kan jag ju säga!

Inaktiv

För endast 15usd så får man spelet när det släpps på steam dessutom. Första kickstarterprojektet jag bidragit till !!

Medlem
Skrivet av Lurid:

Det utannonserades redan i juni (tror jag) ifjol.

Har för mig något sådant också, dock inte hållit mig speciellt uppdaterad. Kommer att ge dem lite $$$ då jag absolut vill se detta.

Själv tycker jag ettan var bäst, efterföljarna var inte alls lika roliga. Kommer aldrig glömma hur vi seriekopplade alla telefoner på kontoret på mitt första jobb och körde detta. Fina minnen ^^

Medlem
Skrivet av deezel:
Skrivet av Lurid:

Det utannonserades redan i juni (tror jag) ifjol.

Har för mig något sådant också, dock inte hållit mig speciellt uppdaterad. Kommer att ge dem lite $$$ då jag absolut vill se detta.

Själv tycker jag ettan var bäst, efterföljarna var inte alls lika roliga. Kommer aldrig glömma hur vi seriekopplade alla telefoner på kontoret på mitt första jobb och körde detta. Fina minnen ^^

Sammankopplade ni telefoner?

12
Skriv svar