Diablo 3 – FZ delar ut betanycklar!

Medlem

När skickar ni ut keys?

Medlem

Medlem i 1683 dagar (sedan 2007-07-15 18:57, aldrig vunnit något på typ 20+ tävlingar av dvs saker.

Medlem

Vore helt underbart att få en betanyckel, håller tummarna!

Medlem

Någon som har fått svar än?

Medlem
Skrivet av Ace XC:

Vore helt underbart att få en betanyckel, håller tummarna!

Då tävlingen slutade den 22:a och du registrerade dig 23:e, så är du ju inte med.


signatur

(PS. Detta inlägg har ingenting med sympatier mot sovietunionen, gamla nazityskland eller något annat politiskt styre att göra. DS.)

Medlem

antagligen inte!

Medlem

Spontant så undrar jag om det är en del som kör fult spel och har skapat nya konton för att ställa upp flera gånger.


signatur

(PS. Detta inlägg har ingenting med sympatier mot sovietunionen, gamla nazityskland eller något annat politiskt styre att göra. DS.)

pio
Medlem

Ojoj, nu är det nära.

Medlem
Skrivet av DeKvittar:

Spontant så undrar jag om det är en del som kör fult spel och har skapat nya konton för att ställa upp flera gånger.

ja då hoppas jag FZ inte är så dumma att dom kör med IP checks eller nåt för då är det fan fulspel när ändå bara är 200 nycklar.

Medlem
Skrivet av SWEBarb:
Skrivet av DeKvittar:

Spontant så undrar jag om det är en del som kör fult spel och har skapat nya konton för att ställa upp flera gånger.

ja då hoppas jag FZ inte är så dumma att dom kör med IP checks eller nåt för då är det fan fulspel när ändå bara är 200 nycklar.

Hoppas du att dom INTE kör ipchecks? Är väl endast då dom kan se fuskare....

Medlem

Vill också ha!

Medlem
Skrivet av Noob72:
Skrivet av SWEBarb:
Skrivet av DeKvittar:

Spontant så undrar jag om det är en del som kör fult spel och har skapat nya konton för att ställa upp flera gånger.

ja då hoppas jag FZ inte är så dumma att dom kör med IP checks eller nåt för då är det fan fulspel när ändå bara är 200 nycklar.

Hoppas du att dom INTE kör ipchecks? Är väl endast då dom kan se fuskare....

Vore ju inte direkt schysst att köra ipchecks, jag och två av min kompisar som alla är besatta av Diablo är med i tävlingen, sen så råkar vi bo tillsammans. Ska vi tre bli diskade då för att vi har samma ip? Och idag är det ju ganska enkelt att gå runt ipchecks iaf, så varför ena lägga ner energin?

Medlem

var ju typiskt att jag missade denna tävling :S

Medlem
Skrivet av Jarnehall:
Skrivet av Noob72:
Skrivet av SWEBarb:
Skrivet av DeKvittar:

Spontant så undrar jag om det är en del som kör fult spel och har skapat nya konton för att ställa upp flera gånger.

ja då hoppas jag FZ inte är så dumma att dom kör med IP checks eller nåt för då är det fan fulspel när ändå bara är 200 nycklar.

Hoppas du att dom INTE kör ipchecks? Är väl endast då dom kan se fuskare....

Vore ju inte direkt schysst att köra ipchecks, jag och två av min kompisar som alla är besatta av Diablo är med i tävlingen, sen så råkar vi bo tillsammans. Ska vi tre bli diskade då för att vi har samma ip? Och idag är det ju ganska enkelt att gå runt ipchecks iaf, så varför ena lägga ner energin?

Om ni alla 3 inte gjorde konton samtidigt och signade med noll posts (vilket inte stämmer för dig t ex) så bör det vara lungt. OM dom kör med ipchecks.
Tyvärr förekommer det att folk skapar 10tal konton för sin mor/far/katt/hund för att komma åt betanycklar.
Inget nyhet där.

Hoppas alla lycka till.
Cheers!


signatur

Bara gör det.

Medlem

Give me!

Det hade varit så kul att prova Diablo 3.

555 kommentarer! Kom igen nu, nu när vi är så nära så tycker jag allt att vi ska kämpa oss upp till 666, eller vad säger ni?

Medlem

666 kommentarer? Order beställd!


signatur

Spaceships Are Magic

Medlem

Dax att dem lottar ut nycklarna nu!

Medlem

Mhm! Så att man kan sjukanmäla sig från jobbet ("Ajaj ont i magen!").

Well then, nu kör vi på! 666 it is!

Hoppas ni på att Diablo III dubbas till svenska precis som ettan, så man får den "rätta känslan"?

Medlem
Skrivet av Sebastian Lind:

Hoppas ni på att Diablo III dubbas till svenska precis som ettan, så man får den "rätta känslan"?

Ja det hoppas jag verkligen. Annars kommer inte jag fatta nånting!

Medlem

Hur många nycklar har ni att dela ut? Vissa mindre fansites har bara fått 225 medans andra fått 450. Chanserna att vinna ser inte bra ut med tanke på hur många tusen som måste registrerat sig för denna tävling. Håller tummarna i alla fall!

Medlem
Skrivet av Sebastian Lind:

Well then, nu kör vi på! 666 it is!

Hoppas ni på att Diablo III dubbas till svenska precis som ettan, så man får den "rätta känslan"?

Dubbat vore så jävla Coolt. Men då till "Magica" språket tack haha

Medlem

bara låsa tråden vid 666 kommentarer :>

Medlem
Medlem

Nu är klockan strax efter klockan 14.00 nu är jag som ett barn på Julafton!!!

Skrivet av MarkeMarke:

bara låsa tråden vid 666 kommentarer :>

Haha, antingen det... eller så får vi helt enkelt hålla tyst så fort vi uppnått den "magiska siffran"

Medlem

Sitter på helspänn, hoppas man lyckas vinna en beta

Borde väl komma ut vinnare snart... eller?

Medlem

YESSSSSSSSSSSSSSSS Jag fick det efterlängtade mailet!

*Skriker som en fjortis av lycka* xD

Medlem
Skrivet av Exodus:

YESSSSSSSSSSSSSSSS Jag fick det efterlängtade mailet!

*Skriker som en fjortis av lycka* xD

Grattis

Jag håller tummen för att mitt mail har blivit lite försenat

Skriv svar