Flera pc-uppdateringar för Battlefield 3 denna vecka

Robot
Flera pc-uppdateringar för Battlefield 3 denna vecka

Dice lovar fansen kommande fixar som ska finjustera balans, gameplay, prestanda och stabilitet.

#battlefield-3, #dice


Medlem
Flera pc-uppdateringar för Battlefield 3 denna vecka

Gott, det behövs.

Medlem

"På längre sikt utlovar utvecklarna också kommande tweakar som ska finjustera balans, gameplay, prestanda och stabiliteten i spelet."

Med andra ord, deras lovord om "Stor uppdatering i Februari", blir antagligen tidigast i Mars.


signatur

🖥️ Intel i5-12400F • 32GB DDR4 • Geforce RTX 3060
🎧 HyperX Cloud Flight ⌨️ HyperX Alloy Elite 🖱️ HyperX Pulsefire Raid

Medlem

Va i helvete, var det hela fixlistan? Herregud

Medlem

Hur vore det med att ta bort MAV-Flygarna och att helikoptern går att laga i luften istället.


signatur
Medlem

SKITSNACK dom säger att dom kommer att släppa dom där jävla uppdaterigarna men jag lovar att när dom har släppts så kommer inte spelet vara så mycket mera stabilt kanske men jag har inga förhoppningar

Medlem
Skrivet av Fisse:

Va i helvete, var det hela fixlistan? Herregud

Läs ordentligt, första patchen av flera. Det imorgon är nog mer en hotfix (för intel cpu och hd7000serien+mer), sen en större patch senare.


signatur

Asus Prime B550-PLUS|AMD Ryzen 3600@4200mhz (DIY Vattenkylning)|Asus Geforce RTX 2070 Super Dual EVO|16GB CORSAIR DDR4 3200mhz|Creative SB-Z|
HP-OMEN Laptop med Core I7 8750-GTX1070-16GB ram-17" 120hz IPS|PS5 Dual Sense (ingen ps5, använder på pc)

Medlem

Bf3=Bc3 dålig konsol port från ljugarna och hycklarna dice.........


signatur

Visa lite respekt swordfish. Tråd rensad.

Medlem

Fixa hitboxen för i helvete.

Medlem

På längre sikt är det inte många som spelar skiten längre för de orkar inte vänta på alla bug/glitch fixar i evigheter.


signatur

PC = Olympics, Consoles = Special Olympics
PC Master race

Medlem

Det som är hejdlöst roligt är att jag fick så pass mycket skit när jag trackade ner på BF3 bara någon dag efter releasen. Nu är det hejdlöst mycket mer som förstår att spelet faktiskt är väldigt dåligt.


signatur

Idono. That's me!

Skrivet av Intuiz:

Fixa hitboxen för i helvete.

Du skrev vad jag tänkte där, har slutat spela helt på grund av irritationen den ständigt bygger upp. Vill så gärna börja spela igen men jag blir mest bara förbannad... :/

Medlem

Har inte haft några problem med stabilitet eller buggar, men förhoppningsvis hjälper det någon.

Medlem

Kan tro att det kostar 40.000$ att patcha på PC också så sällan Dice släpper uppdateringar.

Medlem
Skrivet av cammo:

Hur vore det med att ta bort MAV-Flygarna och att helikoptern går att laga i luften istället.

Det går att reparera transporthelikoptrarna i luften om man sitter som engineer vid de platser som inte har minigun och "svetsar" på helikoptern.

Medlem

Kan dom fixa SMAW/RPG/M320 så man slipper alla idioter som använder detta mot infanteri?

Medlem

M320 är till för att bekämpa infanteri, men jag håller med om raketerna. Finns dock många servrar som inte tillåter att dessa vapen används mot infanteri, så det är ju bara att spela på en sådan.

Medlem

Dom snackar hela tiden om vad dom ska fixa, men det händer ju aldrig

Medlem
Skrivet av Typen:
Skrivet av cammo:

Hur vore det med att ta bort MAV-Flygarna och att helikoptern går att laga i luften istället.

Det går att reparera transporthelikoptrarna i luften om man sitter som engineer vid de platser som inte har minigun och "svetsar" på helikoptern.

Det är just det som ska fixas, så det inte går att laga den i luften så den blir omöjlig att skjuta ner...


signatur

PC = Olympics, Consoles = Special Olympics
PC Master race

Medlem

Spelet funkar perfekt för mig, så jag vet inte vad ni babblar om?? Kanske är bara att eran skill-level är för låg, eller lägre än ni själva vill medge, då kan jag förstå irritationer. Men spelet funkar utan några problem för mig, och det är ett grymt bra spel, den som säger annat är en idiot.


signatur

Asus Prime B550-PLUS|AMD Ryzen 3600@4200mhz (DIY Vattenkylning)|Asus Geforce RTX 2070 Super Dual EVO|16GB CORSAIR DDR4 3200mhz|Creative SB-Z|
HP-OMEN Laptop med Core I7 8750-GTX1070-16GB ram-17" 120hz IPS|PS5 Dual Sense (ingen ps5, använder på pc)

Medlem
Skrivet av HaZe303:

Spelet funkar perfekt för mig, så jag vet inte vad ni babblar om?? Kanske är bara att eran skill-level är för låg, eller lägre än ni själva vill medge, då kan jag förstå irritationer. Men spelet funkar utan några problem för mig, och det är ett grymt bra spel, den som säger annat är en idiot.

Ja, fyfan för att tycka annorlunda.

Medlem

Hoppas dom fixar buggen som gör att jag bara kan spela 1-2 banor innan jag får en evig black screen när ett match är över och en ny bana ska laddas in! :/ Orkar inte starta om spelet hela tiden! ><

Medlem
Skrivet av NympH:
Skrivet av Typen:
Skrivet av cammo:

Hur vore det med att ta bort MAV-Flygarna och att helikoptern går att laga i luften istället.

Det går att reparera transporthelikoptrarna i luften om man sitter som engineer vid de platser som inte har minigun och "svetsar" på helikoptern.

Det är just det som ska fixas, så det inte går att laga den i luften så den blir omöjlig att skjuta ner...

Vänta nu, HUR I H........ .. blir den omöjlig att skjuta ner, ifall de gör så att man INTE kan repaira i luften? ... du är lite skum.

Först, så gick det att Repaira (utan poäng med repairtool)
Sedan efter patch, så fick man poäng då man repairade
Så jag tror knappast att de tänker ta bort det.

Medlem

Vad gör de åt det otroligt horribla interfacet?

Squad, Spawn osv.
Allt är ren terror för att vara en PC-titel.

Medlem

Det enda jag begär är en liten sketen varningston när folk skjuter Javelin på en, det är allt!
Jo osså det där med "Disconnected from backend" som jag får titt som tätt.

Medlem
Skrivet av swordfish:

Bf3=Bc3 dålig konsol port från ljugarna och hycklarna dice.........

BF3 är dock inte konsollport..

Medlem
Skrivet av rewoX:
Skrivet av NympH:
Skrivet av Typen:
Skrivet av cammo:

Hur vore det med att ta bort MAV-Flygarna och att helikoptern går att laga i luften istället.

Det går att reparera transporthelikoptrarna i luften om man sitter som engineer vid de platser som inte har minigun och "svetsar" på helikoptern.

Det är just det som ska fixas, så det inte går att laga den i luften så den blir omöjlig att skjuta ner...

Vänta nu, HUR I H........ .. blir den omöjlig att skjuta ner, ifall de gör så att man INTE kan repaira i luften? ... du är lite skum.

Först, så gick det att Repaira (utan poäng med repairtool)
Sedan efter patch, så fick man poäng då man repairade
Så jag tror knappast att de tänker ta bort det.

Va? Har inte skrivit det, läs igen.


signatur

PC = Olympics, Consoles = Special Olympics
PC Master race

Skrivet av HaZe303:

Spelet funkar perfekt för mig, så jag vet inte vad ni babblar om?? Kanske är bara att eran skill-level är för låg, eller lägre än ni själva vill medge, då kan jag förstå irritationer. Men spelet funkar utan några problem för mig, och det är ett grymt bra spel, den som säger annat är en idiot.

Hur hög är du just nu?

Medlem
Skrivet av HaZe303:

Spelet funkar perfekt för mig, så jag vet inte vad ni babblar om?? Kanske är bara att eran skill-level är för låg, eller lägre än ni själva vill medge, då kan jag förstå irritationer. Men spelet funkar utan några problem för mig, och det är ett grymt bra spel, den som säger annat är en idiot.

Varför skulle dom nu masspatcha ett spel om det nu fungerade perfekt? Tänk lite istället.

Medlem
Skrivet av Idono:

Det som är hejdlöst roligt är att jag fick så pass mycket skit när jag trackade ner på BF3 bara någon dag efter releasen. Nu är det hejdlöst mycket mer som förstår att spelet faktiskt är väldigt dåligt.

Jag dissade det också men mest för den slarviga kampanjen. Lögnarna DICE sa innan att nu skulle de satsa men det blev mycket sämre än BF BC 2 och det vi fick var löjligt. MP kan jag spela ibland men tycker det är tjatigt (som med många MP).


signatur

Det var detta...

123
Skriv svar