Hoppar snart in i 10 dagars Trialen - nån som vill leka?

Medlem
Hoppar snart in i 10 dagars Trialen - nån som vill leka?

Sitter just nu och patchar spelet, vilket lär ta ett tag.
Efter det så kommer jag att kasta mig in i spelet!

Har dock läst att man helst ska spela tillsammans med några från början för att förbättra spelupplevelsen, därför undrar jag om det kanske finns nån annan 10 dagare som har lust att slå följe fr.o.m om ett par timmar?

Tänkte spela som en Goblin Shaman, server vet jag dock inte, några tips?


signatur

[size="15"]Ugh!?[/size]

Medlem

Välkommen till Warhammer. Kör scenarios så ofta du kan, och questa bara i väntetiden medans du köar, så får du en kul upplevelse med folk runt om kring dig även om du är solo.

Vill du köra på en Open RvR server har du bara ett alternativ - Eltharion. Vill du köra Core har du tre alternativ varav Karak-Norn är den med mest folk på.

Själv kör jag Order på Eltharion och Destro på Karak-Azgal. Kan ärligt säga att det inte spelar så stor roll var du hamnar nu för tiden.

Lycka till med shamanen.


signatur

The Presidents - World of Warcraft Classic

Inaktiv

Kär destro på karak norn, men jag är bota i några dagar, så börja levla upp lite. Min sq är lvl 12, och så har jag en shaman, lvl 23

Medlem

Jaha.. Var ju bara att ge upp detta direkt... Fyfan vad surt.
Ospelbart, vet inte om det är för dålig portning till Mac eller det att min MacBook inte klarar av spelet. Hade hoppats på att de lärt sig göra spel man kan dra ner inställningarna rejält på, men nope...

Usch.. jag som var grymt peppad.


signatur

[size="15"]Ugh!?[/size]

Medlem

Det är säkert portningen till Mac. Det är fortfarande en beta version.


signatur

The Presidents - World of Warcraft Classic

Medlem
Skrivet av SeniiL:

Jaha.. Var ju bara att ge upp detta direkt... Fyfan vad surt.
Ospelbart, vet inte om det är för dålig portning till Mac eller det att min MacBook inte klarar av spelet. Hade hoppats på att de lärt sig göra spel man kan dra ner inställningarna rejält på, men nope...

Usch.. jag som var grymt peppad.

Eftersom spelet funkar dåligt till PC så är det ju inte så konstigt att det funkar sämre till MAC. Jag tycker det är ganska dåligt av dem att släppa en beta version av Mac istället för att fixa windows versionen.


signatur

I got a Goldenshower.

Medlem
Skrivet av SeniiL:

Jaha.. Var ju bara att ge upp detta direkt... Fyfan vad surt.
Ospelbart, vet inte om det är för dålig portning till Mac eller det att min MacBook inte klarar av spelet. Hade hoppats på att de lärt sig göra spel man kan dra ner inställningarna rejält på, men nope...

Usch.. jag som var grymt peppad.

Mac-portningen är under all kritik, spelar du det via bootcamp så flyter det på fin fint. Men eftersom vissa utvecklare tro sig kunna tjäna pengar på macanvändarna genom att ge de en pissig ciderportning bör dessa bojkottas.

1
Skriv svar