Era Bad Company 2 betaintryck (Alla format)

Medlem

Jag har en extra nyckel som är oanvänd annras.


signatur

B lup

Medlem

Jag har spelat PS3 betan och spelar nu PC betan och jag tycker faktiskt det var roligare på ps3. Grafiken är mycket snyggare på ps3 (då jag inte har ett särskilt bra grafikkort) så jag köper det till ps3
Någorlunda mycket lagg på PC betan och det är synd.


signatur

Rawr

Medlem
Skrivet av Eottt:

Jag har en extra nyckel som är oanvänd annras.

Jultomten <3

För övrigt kan jag säga att lagget har släppt på många servrar nu, spelade helt laggfritt igår kväll och nu på morgonen.

För er som inte kan patcha, kör patchen från installationsmappen som admin så ska det funka.


signatur

Friskyttarna.eu | Ditt ljus i MMO-mörkret

Medlem
Skrivet av DarkaN:

Jag har spelat PS3 betan och spelar nu PC betan och jag tycker faktiskt det var roligare på ps3. Grafiken är mycket snyggare på ps3 (då jag inte har ett särskilt bra grafikkort) så jag köper det till ps3
Någorlunda mycket lagg på PC betan och det är synd.

Du kan ju inte säga att grafiken är snyggare på PS3:an om du inte kör maxxat på pc:n...:\

Förövrigt har jag endast känt att det laggar 3-4 gånger under dessa 2 dagar.


signatur

B lup

Medlem

Sry att jag kapar tråden men:

Om någon vänlig själ har en extra key över vore jag verkligen tacksam om jag kunde få den. Jag har redan en själv, men tänkte ge den till brorsan så vi kan lira ilag.

Medlem
Skrivet av Efraim:

Sry att jag kapar tråden men:

Om någon vänlig själ har en extra key över vore jag verkligen tacksam om jag kunde få den. Jag har redan en själv, men tänkte ge den till brorsan så vi kan lira ilag.

Säg till brorsan att öppna plånboken och boka spelet.


signatur

Friskyttarna.eu | Ditt ljus i MMO-mörkret

Skrivet av v1ctory:
Skrivet av Eottt:

Jag har en extra nyckel som är oanvänd annras.

Jultomten <3

För övrigt kan jag säga att lagget har släppt på många servrar nu, spelade helt laggfritt igår kväll och nu på morgonen.

För er som inte kan patcha, kör patchen från installationsmappen som admin så ska det funka.

Kan du ge en mer detaljerad förklaring tack?:$


signatur

"Bättre sent än aldrig"

Medlem
Skrivet av Mo0rbid:

det är svårt att döda folk, och sniper riflesena suger

nej... det är du som är kass...


signatur

Knasterband2 skrev:
Ungefär hur läskigt är det? Måste veta, för jag var nära på att bajsa på mig när jag försökte spela demot till AvP2

Medlem

Jag tycker att det är riktigt kul Jobbiga är dock att man har spelat så mycket MW2 Hardcore och här behöver man ju tömma typ 1mag för att dom ska dö. Det är lite sugit.


signatur

Смерть решает все проблемы. Нет человека, нет проблем

Medlem

Jag spelade på xbox360 och jag tyckte att det var skitkul men sen fanns det ju alla dessa prickskyttar , typ 10st i varje lag.

MFZ
Medlem

jag gillar det.. än så länge. schysst action (när inte hela motståndarlaget ligger kvar på berget o snipar en hel runda), schysst ljud och bra tempo.


signatur

“Blessed be the stonecutters. it took a quarry to bury the dreams.”

Medlem

vad är ni för level då gott folk. Själv ska jag strax kliva upp till lvl 3. Har inte lirat så mkt än. Jobbar hela helgen tyvärr. Men måndag kväll, då jeflar!

Medlem

Är det bara jag som tycker att det är ett överdrivet stort hopp i poäng mellan den andra och tredje upplåsningen till varje klass?

Eller det kanske är programmerat så i betan för att vi inte ska få testa allt?

Medlem
Skrivet av Frisell:

vad är ni för level då gott folk. Själv ska jag strax kliva upp till lvl 3. Har inte lirat så mkt än. Jobbar hela helgen tyvärr. Men måndag kväll, då jeflar!

5


signatur

Rawr

Medlem
Skrivet av Jozo:

Är det bara jag som tycker att det är ett överdrivet stort hopp i poäng mellan den andra och tredje upplåsningen till varje klass?

Eller det kanske är programmerat så i betan för att vi inte ska få testa allt?

Dom har gjort så för att man inte ska hinna ja.


signatur

B lup

Medlem
Skrivet av The flying Meatball:
Skrivet av v1ctory:
Skrivet av Eottt:

Jag har en extra nyckel som är oanvänd annras.

Jultomten <3

För övrigt kan jag säga att lagget har släppt på många servrar nu, spelade helt laggfritt igår kväll och nu på morgonen.

För er som inte kan patcha, kör patchen från installationsmappen som admin så ska det funka.

Kan du ge en mer detaljerad förklaring tack?:$

Gå in i installationsmappen på C:, leta reda på BFBC2BetaUpdater, högerklicka, kör som administratör. Klar!


signatur

Friskyttarna.eu | Ditt ljus i MMO-mörkret

Medlem

Cedliq, den betanyckeltörstande jägaren, är här igen!
Jag fick precis vittring på Eotts inlägg om att du hade en extra nyckel, har du den kvar kanske?
Är MYCKET intresserad!

Inaktiv

Jag köpte min betanyckel på CDON on demand för 50:- som man sedan får som rabatt om man köper spelet:P

Mitt första intryck av spelet är att det är en konsolportning med värdelös FOV, lågupplösta texturer, odetaljerad grafik och flyter kasst hittills. Men känner ändå att det finns betydligt mer potential med detta spel än ex. MW2 som jag tycker suger getpung.

Det som förvånar mig är hur lite som är nytt från första Bad Company. Vad jag märkt hittills så är det ju precis samma vapen, de nya verkar bara vara typ ww2 å nå ultraspecial vapen man måste låsa upp på nå särskilt sätt typ. väldigt lite nytt, väldigt mycket lika. Jag tror helt seriöst att jag inte skulle kunna säga om jag spelade Bad Company 1 eller 2 om jag inte fick vet innan vilket det var:P

Fast om ni vill dryga er så kan ni ju svara att det bara är beta än så länge, men jag ser inte att hela spelupplägget skulle ändras i fullversionen:P

Medlem

Snälla, snälla Eiott!!!
Har du kvar din extranyckel?!

Medlem

Sorry, stavade fel på ditt namn.
Eottt ska de va...

Medlem
Skrivet av Cedliq:

Sorry, stavade fel på ditt namn.
Eottt ska de va...

mm, skickar den.


signatur

B lup

Medlem

Tackar så sjukt mycket!
Eott, you are my saviour!

Medlem
Skrivet av v1ctory:

Själv tyckte jag att det var riktigt kul, lär er sikta om ni inte kan döda någon.. Så svårt är det inte.

Edit: Har nu ändrat uppfattning, spelet är det roligaste jag har spelat någonsin. Buggar och krångel till trots!

WORD, kör betan tillsammans med brorsan, och trots allvarliga problem med vissa saker så flyter det på som fan

BTW, såvitt jag vet så fungerar HP'n ganska speciellt, du har en viss mängd hälsa, när du blir skadad regenererar du en viss mängd, men INTE allt.

Så det är en slags blandning av killzone och stabilt hp.

För er som vill spela i grupp men som inte får friendlisten att funka. joina en specifik server ^^

slutligen,
http://forums.electronicarts.co.uk/battlefield-bad-company-2-...

Feedback som finns än så länge, meningen med betan är ju att framför åsikter. TILL DICE!

Medlem

Hade ju inte sagt nej till en nyckel om någon har? Letade hela dagen igår hittade en sida som hade men var överbelastad så var dom slut när man väl kollade senare igen.

Medlem
Skrivet av Frisell:

vad är ni för level då gott folk. Själv ska jag strax kliva upp till lvl 3. Har inte lirat så mkt än. Jobbar hela helgen tyvärr. Men måndag kväll, då jeflar!

11, alla vapen.

Nu kan jag börja spela!


signatur

||||||||||||
||||||||||||

Jee
Medlem

Någon som har fått en beta-nyckel från game.se? Beställde där ifrån och har skickat ett mail med mitt ordernummer men har inte fått något svar än. Antar att det inte är automatiserat så att man måste vänta till på måndag. :/

Läste nu i efterhand om folk som hade haft problem när dom förbokat något från game. Hoppas det går bra i alla fall.


signatur

Eller inte?

Medlem
Skrivet av Jee:

Någon som har fått en beta-nyckel från game.se? Beställde där ifrån och har skickat ett mail med mitt ordernummer men har inte fått något svar än. Antar att det inte är automatiserat så att man måste vänta till på måndag. :/

Läste nu i efterhand om folk som hade haft problem när dom förbokat något från game. Hoppas det går bra i alla fall.

Gav upp på game, fick ett nyhetsbrev att dom hade nycklar, går till butiken och frågar 4 dagar senare och får ett nej, kollade på gamestop och förhandsbokade där, men brorsan köpte på webbhallen istället. Webbhallen får du kod via mejl, gamestop hade små tryckta saker med en kod på

Jee
Medlem

Jo fast webhallen hade tydligen inga nycklar kvar för tillfället. Menade game.se alltså internetbutiken.


signatur

Eller inte?

Medlem

BC 2 kommer lätt att bli årets spel! Jag trode först att jag skulle sakna att ligga ner men när man spelar så tänker man inte på att det inte finns den möjligheten. Killcam har jag inget emot. Och att men kan få hela hus att rasa det är bara gött. De roligaste killsen jag hittils har fått det var när jag fick ett hus att rasa och fick då 2 till 3 kills.

Medlem

hmm jag har nå as wierd fel med grafiken... det går massor med svarta sträck från siktet ut mot kanterna så jag ser ingenting dit jag siktar =/ någon som haft ett liknande problem?

Skriv svar