Kontroll om guild

Medlem

Destro från eltharion klarar vi nog av, kungen har varit på farm status 2 veckor nu. Många börjar fylla sina sovereign set ordentligt.

Många destros ska dock till Norn så vi får antagligen mest tampas med er urazgalare.


signatur

Friskyttarna.eu | Ditt ljus i MMO-mörkret

Medlem

Helt otroligt jag kommer verkligen aldrig få spela med er andra som hänger här

Får väll köra upp en ny shaman på azgal om inte annat.

Medlem

Order(!) ska du köra på azgal tycker jag! Gör en ironbreaker, de är otroligt OP just nu!


signatur

Friskyttarna.eu | Ditt ljus i MMO-mörkret

Medlem

Verkar som om Order på Karak-Azgal tagit mod till sig, nu när de vet att fler är påväg från Eltharion. Hur som helst spöade de skiten ur destro igår kväll och intog IC.

Det är första gången på jag vet inte hur länge.

Enda smolken i bägaren var laggen. Det var massiv slide show igen. Väldigt trist att Mythic aldrig kan få rätt på prestandan.


signatur

The Presidents - World of Warcraft Classic

Medlem

Uppgraderade från vista till windows 7 och halverade min fps överallt. Kul.

Hatar behöva läsa till mig vad som är fel

Medlem

Windows 7 stödjer SMB2 protokollet vilket möjliggör en snabbare filtransfer. Men det kräver att klienten är ansluten på ett windowsnätverk med en Windows Server 2008.

Operativsystemet (XP, Vista eller W7) skall inte ha någon avgörande betydelse för din fps. Alla seriösa tester tills dags datum visar på ett ganska jämnt resultat för alla tre operativen, men med en marginell fördel för XP i ren prestanda. Se senaste Techworld tex.

FPS mässigt i spel är det mesta en drivrutinsfråga. Du har haft flyt och fått bra anpassade drivrutiner till ditt system. Generellt annars är det just nu ganska mycket klagomål just ang fps/windows7 runt om på tech-forumen.

Men som sagt, grattis


signatur

The Presidents - World of Warcraft Classic

Medlem

Fpsen halverades Snake.. De ökade inte..


signatur

Friskyttarna.eu | Ditt ljus i MMO-mörkret

Medlem

Oops... trött idag


signatur

The Presidents - World of Warcraft Classic

Medlem

Har svårt att få ihop folk, har försökt länge nu och tänker nog börja söka ny guild om inte massvis med oguildade svenskar kommer från eltharion vilket jag inte tror:p

Medlem

Är det värt att köpa Warhammer Online nu? Är rätt sugen på att spela men det verkar som många klagar och säger att det knappt finns några spelare.

Medlem

Det är inte tomt på servrarna och med tanke på vad det kostar så är det värt de


signatur

Man mår bra av Apple produkter!

Medlem

Det är verkligen inte tomt, proppfullt i alla tiers på Azgal och Norn. Den som säger annorlunda ljuger eller spelar klockan 5 på morgonen.


signatur

Friskyttarna.eu | Ditt ljus i MMO-mörkret

Medlem

Mycket riktigt som V1c säger, Karak-Azgal och Karak-Norn har fullt med folk. Igår var server statusen faktiskt "high" på Order sidan på Azgal.

Men skall vi vara helt uppriktiga beror denna anstormning av spelare på att Mythic öppnat för free transfers på både Karak Eight Peaks och Eltharion.

Så även om de två sistnämnda servrarna fortfarande existerar på pappret, finns det i realiteten numera bara två engelsk talande servers: Karak-Azgal och KaraK-Norn.

På dessa råder det verkligen ingen brist på action. Så välkommen till slagfältet.


signatur

The Presidents - World of Warcraft Classic

Medlem

Riktigt roligt att höra. Det blir av att köpa spelet med detsamma.

12
Skriv svar