"Branschen är ett vikingatåg"

Skrivet av kaealy:

Detta är ju fakta att kvinnor har lägre lön för samma arbete.

Har du några studier som styrker detta? Jag har letat med ljus och lykta men alla förutsätter att båda könen uträttar lika arbete när de har samma befattning. Det verkar nästan vara en nullhypotes att kvinnor får lägre lön för samma arbete.

Medlem
Skrivet av fanboyen:
Skrivet av Tybalt:

Nazi-länkar på FZ.

Det är väl knappast som att man försöker värva någon med en sång? Både nationalister och kommunister har haft rätt pampig musik och jag ser inte varför man inte skulle kunna lyssna på det idag, hur man än vänder och vrider på det så är det ju historia.

Går du och sätter upp nazi-posters på stan och delar ut det i brevlådor också, för att de är pampiga?


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Medlem
Skrivet av Tybalt:
Skrivet av fanboyen:
Skrivet av Tybalt:

Nazi-länkar på FZ.

Det är väl knappast som att man försöker värva någon med en sång? Både nationalister och kommunister har haft rätt pampig musik och jag ser inte varför man inte skulle kunna lyssna på det idag, hur man än vänder och vrider på det så är det ju historia.

Går du och sätter upp nazi-posters på stan och delar ut det i brevlådor också, för att de är pampiga?

Ja det är väl okej som historia. Men du vet ju själv vad dem har stått för?... Säger bara att det är jävligt onödigt.

Inaktiv

kompletera med vad då? kvinnogrejer?..
Spelar kvinnor ens spel?
Har svårt att tänka mig något för tjejer i tex Star Wars eller Battlefield spel..


signatur

The Year was 2027..

Medlem
Skrivet av tavener:
Skrivet av fanboyen:

http://www.youtube.com/watch?v=XWEPTc0qlA8 Kunde inte låta bli att posta den

Hur kan ni tillåta att man får posta sånt här? Och jag förstår inte hur man kan vara så dum i huvudet att man länkar sånt skit?

Läs tråden?

Medlem
Skrivet av fanboyen:
Skrivet av tavener:
Skrivet av fanboyen:

http://www.youtube.com/watch?v=XWEPTc0qlA8 Kunde inte låta bli att posta den

Hur kan ni tillåta att man får posta sånt här? Och jag förstår inte hur man kan vara så dum i huvudet att man länkar sånt skit?

Läs tråden?

''Branschen är ett vikingatåg'' Det har ju väldigt mycket med nazism att göra lmao!

Medlem

Det är skrattretande att FZ:s så kallade mods censurerar ord som din jävla trolljävel men dock sitter och inte gör ett skvatt när folk länkar nazilänkar i kommentarerna. Nu får man stå för vad man vill men att sitta o säga att personangrepp är mer no no än Hets mot folkgrupp är ren och skär dubbelmoral, iaf om man ska vara paragrafryttare vilket jag ofta fått mot mig. Så FZ, vad ska ni göra nu då? Gör rätt.


signatur

MB: ASUS P6TD-DELUXE |CPU: Core i7 960 @ 4.3 Ghz |RAM: 12GB DDR3 CL7 1600MHZ | GPU:RADEON HD 5970 |HD: SSD Corsair Force|

Medlem
Skrivet av Roy Batty:
Skrivet av MKultra:
Skrivet av Roy Batty:

Testosteron > Östrogen

Säg det igen när du är 50 och din fru/flickvänn får östrogenmediciner om hon vill ha det, medans ditt testo kommer vara typ noll (om du inte väljer att "dopa" dig). Orättvist va?

Nä, men det är väl ganska självklart att spelen reflekterar de som faktiskt spelar, dvs mestadels män, och flertalet som fortfarande har normala testo-nivåer.

Lugnt. Jag flyttar till USA, skaffar mig en 20-årig flickvän och börjar injicera låga doser testosteron helt lagligt

helt rätt. Att kalla 40+ åringar som får testo lagligt för dopare är helt efterblivet. Varför tror ni ens att testosteron finns i syntetisk form? Det har inget att göra med bodybuilding o doping. Det är till för stackars människor som inte har möjlighet att tillverka kroppseget testosteron, så att de kan leva normala liv som du o jag.


signatur

MB: ASUS P6TD-DELUXE |CPU: Core i7 960 @ 4.3 Ghz |RAM: 12GB DDR3 CL7 1600MHZ | GPU:RADEON HD 5970 |HD: SSD Corsair Force|

Medlem
Skrivet av Tybalt:
Skrivet av fanboyen:
Skrivet av Tybalt:

Nazi-länkar på FZ.

Det är väl knappast som att man försöker värva någon med en sång? Både nationalister och kommunister har haft rätt pampig musik och jag ser inte varför man inte skulle kunna lyssna på det idag, hur man än vänder och vrider på det så är det ju historia.

Går du och sätter upp nazi-posters på stan och delar ut det i brevlådor också, för att de är pampiga?

uhh

123
Skriv svar