Dice bekräftar Battlefield 3

Medlem

hoppas dom gör det mer seriöst än bf2,, bf2 sög riktigt hårt jämfört med deras förra spel.


signatur

"I don't know how many years on this earth I got left. I'm gonna get real weird with it."

Inaktiv

Dice mjölkar i sann EA anda, men jag hoppas ändå på att dem gör det bra den här gången


signatur

SinnicaHax.se presenting Controversy, signed on Conspiracy Ltd. - Release Summer 2009.

Medlem

Yes! Fan vad nice. BF2 är en av få shooters jag aldrig lyckas tröttna på så jag har höga förväntningar på uppföljaren.

Medlem

Hoppas det blir en mix av det bästa från 1942/1943 och 2:an. :heart:


signatur

Text does not represent Mozart's life.

Medlem

Jävlar vad alla hetsar upp sig över det här. Vad är då BF3? Tja just nu vet ingen utom utvecklarna. De har inte sagt något om vilken setting eller dylikt. Ska dom lira modern tid igen? Eller Korea? Vietnam? WW1? Eller tillochmed efter BF2142?

Försiktigt optimistisk tills vidare, vill veta vad det handlar om innan jag hetsar upp mig.


signatur

Varning, ovanstående text kan innehålla särskrivning.

Medlem
Skrivet av bapelsin:

Hoppas på multiformat. FPS på PC är alldeles för besudlat med fuskare och skit.

Skojar du? Fuskare finns överallt, dom hittar alltid ett sätt.

Bara gå in på youtube å kolla efter "Rapidfire controllers" eller "Lag-switch". Båda sakerna är hårdvaru modifikationer som ger fuskarna extrema fördelar. Visst hade det gått att fixa de problemen genom mjukvara (tror inte det hänt än), men det visar hur långt vissa folk går för att få ett oförtjänt övertag.

Inaktiv

Äntligen!


signatur

PSN: japp :)

Medlem

Vem behöver moddade kontrollers när man kan klicka fort, har blivit bannat flera gånger för det i cod

Sen att dom inte lagt in en spärr för hur fort du får skjuta i cod med en del vapen fattar jag inte.


signatur

PC = Olympics, Consoles = Special Olympics
PC Master race

Medlem

Awesome!;D men jag trode BF:BC2 var istället för BF3, my bad


signatur

hough I fly throught the valley of death, I shall no fear evil, for I am 80,000 feet and climbing

Medlem

Fan va gött:up::D

Medlem

Fy fan vad BRAAAAA!


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

Medlem

Hur ska de kunna konvertera cod-spelare när många av de som lirar cod gör det just för att det är ett spel utan fordon och enorma terränger? BF2 är bland det tråkigaste jag spelat i fps-genren, och cod-serien är förmodligen den roligaste. Mig lär de inte övertyga om de inte ändrar något fruktansvärt på deras gameplay.

Medlem
Medlem

Trevligt.. bf2 är ju sönderspelat ändå så det blir ballt med nytt.

Medlem

att folk inte tröttnar på alla otaligt många FPS spel som släpps

edit: stavfel.

Medlem

Awesome!


signatur

SneL fezt heSt

Medlem

Mycket trevligt!

Medlem
Skrivet av Greve_Peter:

att folk inte tröttnar på alla otaligt många FPS spel som släpps

edit: stavfel.

Det är inte kvantiteten som räknas!
Jag saknar PC-exklusiva kvalitetsshooters. Får hoppas BF3 blir det.

Utvecklar DICE 4 spel nu? Woha..

Medlem

JIIIIIPIIEEEEE!!!!!!

Medlem
Skrivet av Greve_Peter:

att folk inte tröttnar på alla otaligt många FPS spel som släpps

edit: stavfel.

Jo, det är därför vi väntar på BF3!!!

Medlem

ja, och sen kommer 2-5 expansioner också för att krama ur alla våra pengar! tur att man lirar COD

Medlem
Skrivet av impact:

Dice mjölkar i sann EA anda, men jag hoppas ändå på att dem gör det bra den här gången

Jag förstår inte detta.

50 spänn på att du är en sån som hatar Battlefield och skriker COD 4 ever.

SÅ FORT det kommer någon uppföljare till något. Så sitter det alltid någon och skriker : ÖÖÖÖÖH MJÖLKNING!!! WTFWTFWTF!

Snälla lägg av!
Du skulle få skrika i evigheter om du skulle skrika mjölkning åt alla uppföljare!
Säger du det också när dom patchar ett spel?


signatur

Wii like to play? Or Do Wii?

Medlem
Skrivet av Greve_Peter:

att folk inte tröttnar på alla otaligt många FPS spel som släpps

edit: stavfel.

Orka vara så jävla trångsynt..
Så alla fps eller alla rts eller alla mmo eller alla rpg är precis lika dana för fan människa vad förväntar du dig .. 5e dimensionens innovation?

Själv kör jag i princip bara fps och nej tröttnar aldrig kan ju knappast säga att Cod är likt BF eller att BF är likt AVP eller AVP likt Armed Assault..

Medlem

Hint: Temat är WW2, kom ihåg var ni läste det först.

Medlem
Skrivet av Mabec:

Hint: Temat är WW2, kom ihåg var ni läste det först.

var inte från dig, hört folk säga det innan, dock säger jag imot, det kommer vara samma runt samma tid som i bf2, och modern warfare.

Medlem

Tjoho... ny dator och grafikkort. eller?

Inaktiv

BUUU så dåligt om det inte är ett korea/1600-1800/ww1 spel, mass bög frieri.

Medlem

Tror det blir modern tid, fast några år i framtiden ev. några år bakåt. Tror nästan WW2 skulle blir fail, men man vet aldrig. Dice har säkert några äss i ärmen.

Ett framtidskrig utan laser och sånt tjafs skulle nog vara skojj.

Själv kommer jag antagligen köpa ny hårdvara veckorna innan release BF3 gav mig en anledning till att köpa.

Medlem
Medlem

Gott.


signatur

"Some of the worst mistakes of my life have been haircuts." - Jim Morrison

Skriv svar