Inför betatestet av Bad Company 2

Medlem
Skrivet av Kuci:
Skrivet av Marwin88:

DICE har redan sagt att de INTE är en port, Dom har ett eget team som jobbar på PC versionen.

Sade inte IW att MW2 inte var en konsol port? Att dem hade ett eget team som jobbade på IWNet delen för PC så den skulle bli annorlunda?

Det enda jag oroar mig för är hur FOV är inställd. Går iaf att ändra grafikinställningar.

Bild från PC betan.
http://forum.ea.com/eaforum/posts/list/373666.page

Medlem

Ett tips till er som inte vill lägga ner 450 spänn för att få tillgång till Bad Company 2 betan;

CDON On Demand (download) erbjuder betakoder för 49 kr. De 49 kr får man tillbaka i form av en rabattkod på spelet (bara digitala versionen).

49 spänn känns som en okej avgift för att få prova ifall spelet känns nice eller inte och sedan bestämma sig för att beställa där och "få pengarna tillbaka" eller beställa nån annanstans.

Här hittar man mer info Bad Company 2 Beta på On Demand

Medlem
Skrivet av Remus:

Måste först beställa min nya dator! Så det blir ingen beta men spelet blir det nog till PC!

Nice MW2 stats! Själv har man 27000 kills och 13 341 deaths men har 5 d 3 h playtime

Medlem

FAIL!

Nä nu ljög jag det kommer bli awesome!!


signatur

"I don't know how many years on this earth I got left. I'm gonna get real weird with it."

Medlem
Skrivet av KnäckeHäxan:
Skrivet av Kuci:
Skrivet av Marwin88:

DICE har redan sagt att de INTE är en port, Dom har ett eget team som jobbar på PC versionen.

Sade inte IW att MW2 inte var en konsol port? Att dem hade ett eget team som jobbade på IWNet delen för PC så den skulle bli annorlunda?

Det enda jag oroar mig för är hur FOV är inställd. Går iaf att ändra grafikinställningar.

Bild från PC betan.
http://forum.ea.com/eaforum/posts/list/373666.page

Console?

Skrivet av Stttolpskott:

Ett tips till er som inte vill lägga ner 450 spänn för att få tillgång till Bad Company 2 betan;

CDON On Demand (download) erbjuder betakoder för 49 kr. De 49 kr får man tillbaka i form av en rabattkod på spelet (bara digitala versionen).

49 spänn känns som en okej avgift för att få prova ifall spelet känns nice eller inte och sedan bestämma sig för att beställa där och "få pengarna tillbaka" eller beställa nån annanstans.

Här hittar man mer info Bad Company 2 Beta på On Demand

behöver inte betala 450 bara beställ och du får beta key i mailen och sedan kan du avbeställa om du vill... dock är väl detta kanske ett bra sätt att få beta key om webhallen inte ger ut dom efter betan

Medlem

Hoppas man bara får sin nyckel ifrån webhallen i tid Blir att nörda många timmar när den väl kommer o betan e öppen

Medlem

@SprengdPanda: Jag ber om ursäkt.

@Kuci: Ingen aning.


signatur

AMD Phenom II 965BE, Corsair 8GB 1333mhz DDR3, Asus GeForce GTX280 OC,
Corsair 1000W Power Supply, Asus Crosshair IV Formula Motherboard.

Medlem

Om jag har fattat det rätt, så kommer man först kunna tanka hem mjukvaran runt 1800 tiden i morgon?

läste även att om man kört något av de tidiagre spelen på konsol så kunde man använda sig utav det kontot man skapade då,,
Borde inte kontot man har till BF2 fungera?

Medlem

Så www.spelbutiken.se´s Limited Edition = ingen beta?

Medlem
Skrivet av Asticusss:

Så www.spelbutiken.se´s Limited Edition = ingen beta?

Nej de står inte med på DICE egen lista. Så antagligen inte. Webbis ftw

Medlem
Skrivet av galth:

Om jag har fattat det rätt, så kommer man först kunna tanka hem mjukvaran runt 1800 tiden i morgon?

Jepp ser så ut.

Skrivet av BFBC2 Blogg:

Where to Get It

The Client will be downloadable from server partner websites and Steam starting at the above listed time at a file size of 1.5GB.

Paris (CET) tor 18:00
New York (EST) tor 12:00
Los Angeles (PST) tor 09:00

Vi är i samma zon som Paris. Jobbigt för alla kvällsarbetare

Medlem
Skrivet av Fuidama:
Skrivet av galth:

Om jag har fattat det rätt, så kommer man först kunna tanka hem mjukvaran runt 1800 tiden i morgon?

Jepp ser så ut.

Skrivet av BFBC2 Blogg:

Where to Get It

The Client will be downloadable from server partner websites and Steam starting at the above listed time at a file size of 1.5GB.

Paris (CET) tor 18:00
New York (EST) tor 12:00
Los Angeles (PST) tor 09:00

Vi är i samma zon som Paris. Jobbigt för alla kvällsarbetare

Hellre få den på kvällen än morgonen, lagom tills man helghandlat med andra ord lite cola osv doe

Medlem

Länk två fungerar inte för mig =/

Medlem

Bokat och klart, detta och Mass Effect 2 på samma dag är nästan för bra för att vara sant.


signatur

Friskyttarna.eu | Ditt ljus i MMO-mörkret

Medlem
Skrivet av Kuci:
Skrivet av Marwin88:

DICE har redan sagt att de INTE är en port, Dom har ett eget team som jobbar på PC versionen.

Sade inte IW att MW2 inte var en konsol port? Att dem hade ett eget team som jobbade på IWNet delen för PC så den skulle bli annorlunda?

Jo. De sa även att det inte var en port pga att det fanns grafikinställningar och stöd för mus....

Medlem

Andra länken funkar inte, står bara webbsidan kan inte hittas.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem
Skrivet av Neatherblade:

Andra länken funkar inte, står bara webbsidan kan inte hittas.

Kan bero på att betan inte är uppe än... som sagt håll koll på den sidan vid 18,00 imrn.

Medlem

Hoppas någon go' youtubare drar upp mycket ögongodis i HD!


signatur

"A lie is truth, until you recognize it as a lie. To see the truth behind those lies is probably the right thing to do. However, it may not necessarily bring happiness. Lies are Happiness."

PC-spelare
Dator: TUF Gaming B550 Pro, Ryzen 5600G, 16GB RAM, Sapphire Radeon RX 5600 XT

Inaktiv
Skrivet av zhrooms:

ERAT SOLDIER NAME I BETAN KOMMER ATT FÖRAS ÖVER TILL HELA SPELET I MARS, SÅ PASSA PÅ OCH TA VAD NI VILL HETA NU :heart:

MEN för helvete då. Lyssna upp ordentligt. GÄLLER ALLA kidz med half a fucken briain som tänker posta inlägg.

Kontrollera din fakta, kontrollera den en gång till. När du skrivit, så kontrollerar du en gång till MED hjälp av en ordbok på det språk du hämtar fakta ifrån

Nu till själva poäng med mitt inlägg. Du måste inte alls behålla ditt nick från beta till retail.

Step 4: Create your Soldier name (this will lock that name to your EA account for retail if you want to keep it)

källa:
http://blogs.battlefield.ea.com/Default.aspx##

I vanlig ordning får du en retail-key med din köpta retailversion, som du senare kan skapa en ny profil med. Då kan du såklart välja ett nytt nick. Typ.

Inaktiv

Får man nyckel om man bokat till 360 eller? annars vill man gärna ha nåt annat exclusivt bara till 360.

Inaktiv
Skrivet av smuts:

Hoppas någon go' youtubare drar upp mycket ögongodis i HD!

Absolut!

Medlem

Har beta key :D.

Medlem

yay fick mitt CD-key från EAstore... så nu är det bara vänta tills imorgon och sedan köra sönder sig under helgen...

Medlem

Har redan fått min betakod, inte ofta man får en nyckel INNAN man kan böra lira..

Medlem

nu är det bara att hoppas att datorn pallar detta...

Medlem

Förhandsbokade det på SIBA för det var billigt. Hoppas dom skickar koden via mail och inte med brev eller något annat dumt...


signatur

Is life not a thousand times too short for us to bore ourselves? ~ Friedrich Nietzsche

Medlem

Faen va taggad man e nu asså!!


signatur

B lup

Medlem

Någon som vet om man får en betanyckel även om jag skulle förbeställa imorgon?

Edit: tror det inte var något. Siba säger "Gäller fram till 25/2."

Medlem

Å inte fan får 360 versionen en beta -_- Riktigt lågt


signatur

Game long and prosper

Medlem
Skrivet av Javas:

Å inte fan får 360 versionen en beta -_- Riktigt lågt

Kan säga anledningen till att det blev så. Bad Company 1 hade bara en beta till Xbox 360 så därför valde Dice att lägga denna beta på Playstation 3.

Skriv svar