Är världens bästa spel The division 2?

Medlem
Är världens bästa spel The division 2?

Är gammal som gatan och har spelat allt. Det enda som jag kommer tillbaks till hela tiden är The Division 2. Solo, Co-op beror på vad jag vill. Det är mitt spel. Provade Dragons Dogma 2 och undrar bara vad i helvete?? Vilket skitspel .


signatur

7900XTX
7800X3D

Medlem

Det är ett bra spel men Cyberpunk 2077 är det bästa.

Medlem
Skrivet av Ronzem:

Det är ett bra spel men Cyberpunk 2077 är det bästa.

LOL, ja håller med om att CP2077 är minst top 10, sa så enda från det släpptes. Men Div2 rockar allt. Står över alla tider.


signatur

7900XTX
7800X3D

Medlem

Personligen skulle jag nog ge det sisådär 6/10. Smaken är som baken


signatur

Processor: Intel Core i7 13700kf
Grafikkort: Palit GeForce RTX 4080 GameRock 16GB
RAM: 32 GB DDR5 6000mhz CL36
Högtalare: Sonos Arc, Sub Mini + 2 Sonos Era 300
VR: Meta Quest Pro + Link-kabel + bHaptics Tactsuit x16

Medlem

Bästa looter shooter by miles and miles åtminstone. Enligt mig.

Medlem
Skrivet av HiRoller:

Bästa looter shooter by miles and miles åtminstone. Enligt mig.

Eller hur? Så underskattat. Vi som vet, vi vet.


signatur

7900XTX
7800X3D

Medlem
Skrivet av marsson90:

Personligen skulle jag nog ge det sisådär 6/10. Smaken är som baken

Så klart, alla kan inte älska det och respekterar det, men för oss som gör det så är det #1 Måste ju betyda något, den trofasta skaran som spelar och att trean är under utveckling.
Uppdateras ju i princip varje månad, så om du spelade för ett år sedan så finns det en hel del nyheter.


signatur

7900XTX
7800X3D

Medlem

Har man inte kört spelet alls är det värt o skaffa eller ska man vänta till 3an?:D

Medlem

Världens bästa spel? För dig kan det säkert vara det, men för en bred massa? Inte i närheten. Med en Metascore på ~83 hamnar det på i runda slängar plats 800-850 på den listan, och användarbetygen är sämre än recensenternas. Jag skulle nog säga att det är tillräckligt tydligt för att hålla spelet på behörigt avstånd från en titel som "världens bästa spel".

Personligen skulle jag väl säga att det är godkänt. Föredrar själv ettan med det gamla loot- och itemsystemet.


signatur

För övrigt anser jag att Tellus bör förstöras.

KoP
Medlem

Kanske är världens bästa spel enligt ditt personliga tyckande men på min top 100 platsar det inte ens.

Medlem

Så udda tråd eller? Du vill alltså försöka trycka på att Division 2 är världens bästa spel? (Vilket det inte ens är i närheten av att vara lol)

Medlem

Tacka vet jag Destiny 2. Det är bra det.


signatur

Xbox Series X | Nintendo Switch | Xbox One X | Xbox 360
Fanatec CSL DD 8nm | McLaren GT3 V2-ratt | CSL Elite V2-pedaler

Medlem
Skrivet av DieZe:

Så udda tråd eller? Du vill alltså försöka trycka på att Division 2 är världens bästa spel? (Vilket det inte ens är i närheten av att vara lol)

Jo, jag tycker den här diskussionen hör hemma i spelets officiella tråd. Märkligt underlag att starta en helt ny tråd på.

För övrigt anser jag att Disco Elysium är världens bästa spel. Provade The Division 2 och undrar bara vad i helvete?? Vilket skitspel .


signatur

Ryzen 9 5900x & RTX 3070 Ti | Nintendo Switch | PlayStation 5
PSN: DocPjotor | Steam: Gorrsnus

Medlem

Är Division 2 kul solo, eller är det för begränsande vara ensam?
Saknar en kul lootershooter men vill kunna spela själv.

Medlem
Skrivet av Pjotor:

Jo, jag tycker den här diskussionen hör hemma i spelets officiella tråd. Märkligt underlag att starta en helt ny tråd på.

För övrigt anser jag att Disco Elysium är världens bästa spel. Provade The Division 2 och undrar bara vad i helvete?? Vilket skitspel .

Lite det jag menar, alla kommer tycka olika i det här, jag kommer aldrig spela Disco Elysium för det tilltalar inte mig och tycker istället WoW är ett av världens bästa spel vilket inte många andra håller med om. Riktigt skumt underlag att starta en tråd på.

Skrivet av KuShO:

Tacka vet jag Destiny 2. Det är bra det.

Förbaskat mysigt spel!

Medlem
Skrivet av DrDoom:

Är Division 2 kul solo, eller är det för begränsande vara ensam?
Saknar en kul lootershooter men vill kunna spela själv.

Remnant 2 är ett kul spel som går bra att köra själv även fast det finns co-op

Medlem
Skrivet av alias:

Är gammal som gatan och har spelat allt. Det enda som jag kommer tillbaks till hela tiden är The Division 2. Solo, Co-op beror på vad jag vill. Det är mitt spel. Provade Dragons Dogma 2 och undrar bara vad i helvete?? Vilket skitspel .

För mig är det Red Dead Redemption 2 som är det där spelet. Älskar att bara driva runt i världen och bara vara. Jaga lite, laga lite mat, skjuta lite banditer. Hur skönt som helst.
Tänker att jag ska spela Division 2 nån gång också. Gillade ettan.


signatur

PSN: OAKTHYR

Medlem
Skrivet av OAKTHYR:

För mig är det Red Dead Redemption 2 som är det där spelet. Älskar att bara driva runt i världen och bara vara. Jaga lite, laga lite mat, skjuta lite banditer. Hur skönt som helst.
Tänker att jag ska spela Division 2 nån gång också. Gillade ettan.

Har sneglat lite på RDR2, tröttnade på jagandet när jag körde det på ps5 men brist på bra open world i GTA stil så vill ge det en channs till, men på PC. Tyvärr kostar det 59,99euro på steam. Lite för dyrt för det gamla spelet.

Medlem

Inget spel har varit bra nog för för att bli "världens bästa" men Half-Life 1/Black Mesa gjorde ett så pass starkt intryck som barn att det är nära nog att bli ett.


signatur

PS3 Slim 320GB (1TB) | Wii U Premium | Xbox 360 250GB | X1 1TB | PS5 + Corsair MP600 Core 2TB | New 3DS XL + Katsukity's Capture Card | PS Vita 32GB | Ryzen 5800X3D, 32GB DDR4 3000Mhz, 240GB SSD, 4TB SSD (Kingston KC3000), Radeon 6700XT, 3TB+4TB HDD, B450M-DS3H | Nintendo Switch

Medlem
Skrivet av DrDoom:

Är Division 2 kul solo, eller är det för begränsande vara ensam?
Saknar en kul lootershooter men vill kunna spela själv.

Det går alldeles utmärkt att spela solo, då kan du mysa runt i din egen takt.
Det du inte kan göra solo är 2 raider och 1 Incursion, men det finns sjukt mycket content att göra ändå så du kan plöja många timmar i det (om du vill).
Det är rea på Division spelen just nu både på Ubisoft & Steam.
Behöver du lite handledning i spelet så använd Geeks discorden så kan vi ta det därifrån.

Medlem
Skrivet av Gaara:

Har sneglat lite på RDR2, tröttnade på jagandet när jag körde det på ps5 men brist på bra open world i GTA stil så vill ge det en channs till, men på PC. Tyvärr kostar det 59,99euro på steam. Lite för dyrt för det gamla spelet.

Det ligger väldigt ofta för 200 spänn på PSN så det är nog bara en tidsfråga till det blir rea på Steam. Sen ska det tydligen finnas riktigt bra moddar till PC versionen som gör det till ett mycket bättre överlevnadsspel. Men eftersom jag spelar på PS5 har jag inte haft möjlighet att testa dessa.


signatur

PSN: OAKTHYR

Medlem

Var intresserad av Division spelen en gång i tiden, men blev aldrig av att man spelat nått av dom. Gissar att nått annat kom ivägen just då.


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Redaktör
Ponny

Good for you! Fastnade aldrig helt för det första, även om jag tyckte det var lite småkul.


signatur

En Bamseponny av folket

Medlem

Jag håller med TS, detta är ett av få spel som aldrig avinstallerats och spelas varje vecka.
Många tusen timmar, SHD 3000-nånting

Medlem
Skrivet av svartlock:

Jag håller med TS, detta är ett av få spel som aldrig avinstallerats och spelas varje vecka.
Många tusen timmar, SHD 3000-nånting

Samma här, de som vet de vet. SHD 10k snart och 3.5K timmar. Massive supportar spelet fortfarande och ännu mer när star wars spelet släpps. Då kommer de börja jobba på Div 3 på allvar.


signatur

7900XTX
7800X3D

Medlem
Skrivet av Fredrik Eriksson:

Good for you! Fastnade aldrig helt för det första, även om jag tyckte det var lite småkul.

"småkul" fan fredde, handlar om att jorden håller på att gå under. Vet att du skulle älska det om du gav det lite mer tid.


signatur

7900XTX
7800X3D

Medlem
Skrivet av Gaara:

Har man inte kört spelet alls är det värt o skaffa eller ska man vänta till 3an?:D

Skaffa det nu, trean kommer ta år till det släpps. Stort DLC "Brooclyn" släpps innan dess.


signatur

7900XTX
7800X3D

Medlem
Skrivet av KoP:

Kanske är världens bästa spel enligt ditt personliga tyckande men på min top 100 platsar det inte ens.

Så klart det är subjektivt, inte sugen alls på dina topp 100.


signatur

7900XTX
7800X3D

Medlem

Att starta en tråd om världens bästa spel men inte ens inleda vad spelet är bra på är väldigt skumt

Skriv svar