Tennis anyone? – Topspin 2K25 släpps i april

Robot
Tennis anyone? – Topspin 2K25 släpps i april
Medlem

Oj jag minns att åtminstone en av dom spelen var kung! Hoppas detta spelet blir samma

Medlem

Hoppas de släpper ett demo så man får testa och se om spelet matchar de förväntningar man har från tidigare spel. Älskade att spela Topspin... 3? tror jag.

It's not a lake, it's an ocean

Tennisspel kan vara galet roliga. Få spel har varit så hypnotiska och svåra att lägga åt sidan som Virtua Tennis 1-2. Men även Top Spin lyckades väl. Håller tummarna för 2K25.


signatur

Fria tankar om spel: www.frispel.net

Medlem

Kul med nytt tennis spel, tills man inser det är 2k.
Så det kommer vara fullsmetat med mikrotransaktioner vilket får mig att helt tappa sugen.
Var inte speciellt vackert heller, ansiktena såg nästan deformerade ut på vissa

Medlem

Vad är det som gör att sportutvecklare envisas med dessa oerhört generiska trailrar? Alltid någon stel animation av något trickshot, jobbig musik, märkliga vinklar etc. Men oavsett det. Visa lite ur själva spelandet så man får se hur det faktiskt ser ut istället. Såna här trailrar ger mig absolut ingenting. Denna såg dessutom lastgammal ut redan. Tyvärr.

Medlem
Skrivet av Ruffles:

Tennisspel kan vara galet roliga. Få spel har varit så hypnotiska och svåra att lägga åt sidan som Virtua Tennis 1-2. Men även Top Spin lyckades väl. Håller tummarna för 2K25.

Precis så.
De senare Virtua Tennisspelen var inte lika bra. Då tog Top Spin över tronen.
Virtua Tennis 1 och 2 håller fortfarande och är fortfarande bäst. Men Top Spin är kul, så hoppas även på detta.

Redaktör
Skrivet av Keima:

Oj jag minns att åtminstone en av dom spelen var kung! Hoppas detta spelet blir samma

Fyran var svinbra, grym slagkänsla.


signatur
Medlem
Medlem

S*M*A*S*H


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Medlem

För att va ett spel 2024 så tycker jag inte att grafiken håller, vilket är synd. Borde samtidigt va mer känsla och "liv" i spelarna

Jag tycker trailern ser okej ut. Men absurt att det ska vara en förbeställningsbonus att spela nattmatcher på grand slam-turneringarna.

Medlem

Men vadfan.. Microtransactions och pre-orderbonus i ett spel som knappt blivit grafiskt uppdaterat... *gubbsur*


signatur

Move.L #beef, $4
Om du läser detta, har jag aptråkigt på jobbet -- och andra sidan, verkar du ha det också, ska vi ligga med varandra?

Medlem

Ser ut som ett gammalt PS4-spel. Men det gör inget om det levereraer på andra sätt.
Räknar med Switch 2 släpp senare.

Medlem

Ett nytt Tennis spel låter lockande

Redaktör

Matchpoint släpptes till pc för något år sen, och är i slagkänslan inte helt olikt Top Spin 4. Kan vara värt en titt om man inte vill eller orkar vänta på nya Topspin.


signatur
1
Skriv svar