FZ Pirat-Play – Vi plundrar i Skull and Bones!

Robot
FZ Pirat-Play – Vi plundrar i Skull and Bones!

Hur bra blev evighetsprojektet? Wakkaah streamar – start 20.30!

#fz-play, #skull-and-bones


Medlem

Skoj!


signatur

En glad kalmarit boende på Gotland!

Medlem

Oh, nice! Jag ska försöka titta in.

Medlem

Hade faktiskt mer skoj i betan än vad jag trodde att jag skulle ha. Tycker dock fortfarande att priset är på tok för högt för vad det är, och man märker inte av några som helst spår av "AAAA". Kan tänka mig att skaffa det för runt halva priset, men ikväll får en stream med Wakkaah duga!

ELF
Medlem

Idag ska jag försöka komma in när streamen börjar och inte precis när den slutar


signatur

www.fckdrm.com - DRM år 2024? Ha pyttsan.

Moderator | Testpilot
Skrivet av ELF:

Idag ska jag försöka komma in när streamen börjar och inte precis när den slutar

Kul att du kikar in oavsett hur länge det blir <3


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Medlem
Medlem

Med ett pris runt 300-400 hade det blivit ett köp men i nuläget finns inget från betan som motiverar köp till fullpris.

Moderator

Look behind you, a Three-Headed Monkey!

Medlem

Va kul! Jag kommer...

Medlem

Är sjuk, kämpar med att hitta nästa grej att kolla på på youtube är mitt liv senaste 50 timmarna, det här hjälper lite 😅

Moderator

Kul stream men föga imponerande spel. Det ända i detta spel som eventuellt skulle kunna ens nå AAA (glöm det fjärde Aet) är musik och ljud-design. Resten kändes ofärdigt, ogenomtänkt och lite sömnigt. Helt ok fina miljöer och piratkänsla i atmosfären. Men spelet saknar djup i mekaniken och det är synd!

Medlem

sjöstrider sämre än i AC Odyssey...

Medlem

Ett piratspel som på tio år har fått in allt utom fäktning från Sid Meyers 1987-klassiker Pitates!

Det finns ju inget bättre alternativ som kommer åt just den grejen, så jag hoppas på rea i en inte för avlägsen framtid för 800 spänn spel vart det i alla fall inte i beta.

Medlem
Skrivet av newlaseridea:

Ett piratspel som på tio år har fått in allt utom fäktning från Sid Meyers 1987-klassiker Pitates!

Det finns ju inget bättre alternativ som kommer åt just den grejen, så jag hoppas på rea i en inte för avlägsen framtid för 800 spänn spel vart det i alla fall inte i beta.

Caribbean Legend släpps nu i dagarna. Visuellt inte i närheten och inte alls lika actionfyllt.


signatur

En glad kalmarit boende på Gotland!

Medlem

Varningssignal att käka grillad krokodil är det mest positiva av testet 🙈


signatur

Rastaration @ PSN & Twitch

Medlem

Jag vet inte hur det kommer sig att ju mer som hatar eller ogillar spelet, så har jag roligare och roligare. Hmm. Jag har hur kul som helst med detta. Typ 40 timmar in och har inte ens nått kingpin. Redan fått full valuta för pengarna. Betan sög in mig. Ser fram emot säsongerna. Nya skepp och nya konvojer och lite annat smått och gott.

Har min sprit och drog produktion igång i spelet. Tillverkar och säljer rom och opium.

Moderator
Skrivet av denza:

Jag vet inte hur det kommer sig att ju mer som hatar eller ogillar spelet, så har jag roligare och roligare. Hmm. Jag har hur kul som helst med detta. Typ 40 timmar in och har inte ens nått kingpin. Redan fått full valuta för pengarna. Betan sög in mig. Ser fram emot säsongerna. Nya skepp och nya konvojer och lite annat smått och gott.

Har min sprit och drog produktion igång i spelet. Tillverkar och säljer rom och opium.

Kul att du klickar bra med spelet och att du får många speltimmar!
Hata är ett starkt ord. Tror inte det finns några spel som jag hatar. Tycker inte heller illa om det. Helt enkelt tycker jag bara att det är tråkigt. Smaken är som baken!

Medlem
Skrivet av denza:

Jag vet inte hur det kommer sig att ju mer som hatar eller ogillar spelet, så har jag roligare och roligare. Hmm. Jag har hur kul som helst med detta. Typ 40 timmar in och har inte ens nått kingpin. Redan fått full valuta för pengarna. Betan sög in mig. Ser fram emot säsongerna. Nya skepp och nya konvojer och lite annat smått och gott.

Har min sprit och drog produktion igång i spelet. Tillverkar och säljer rom och opium.

Opium eller copium? Nä, kul att du har roligt med spelet. Personligen tycker jag att potentialen för ett bra spel ser ut att finnas där, men efter att ha kollat några timmar på streams finns det inte mycket som skulle få mig att köpa det. Kanske efter några större patchar.


signatur

Ryzen 9 5900x & RTX 3070 Ti | Nintendo Switch | PlayStation 5
PSN: DocPjotor | Steam: Gorrsnus

Medlem

Är inget fan av sjöstriderna eller hela seglings systemet, stora skepp som i nästan full fart svänger och vänder på en femöring känndes så onaturligt och arkadigt att jag inte får någon inlevelse alls.

Inte heller något fan av att man telrporterar mellan skepp och land.

Näh Skull and Bones var inget för mig, och prislappen hjälper ju inte precis.

1
Skriv svar