The Day Before-utvecklare visste inte att de gjorde ett MMO

Robot
The Day Before-utvecklare visste inte att de gjorde ett MMO

En rörig(are) bild målas upp.

#the-day-before


Releasehästryttare
Medlem

The MMO Before


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Medlem

"dock konstant ha velat pressa in idéer från "inne"-spel som Baldur's Gate 3, Spider-Man 2 och Hogwarts Legacy. "
Lol så det var ett riktigt AAA-spel.


signatur

min stora Nintendo64s mjöliga spelpinne
don't at me
Jag är inte Fejksson, hen blev bannad och heter nåt annat nu.

Medlem

Kan alla medier bara ge fan i att ge detta skräp ännu mer publicitet? Tack.

Medlem

Ser fram emot deras nästa redan...

Medlem
Skrivet av robbis:

Ser fram emot deras nästa redan...

Alla skutor går att vända och folk älskar en comeback. 😅


signatur

Ännu en dag i paradiset.

Releasehästryttare
Skrivet av totte1015:

Kan alla medier bara ge fan i att ge detta skräp ännu mer publicitet? Tack.

Det ger massor av klicks och kommentarer så det kommer inte hända!

Medlem
Skrivet av totte1015:

Kan alla medier bara ge fan i att ge detta skräp ännu mer publicitet? Tack.

ingen tvingar dig att läsa och kommentera på det.

Medlem
Skrivet av kennyg123:

ingen tvingar dig att läsa och kommentera på det.

Det är sant.

Men samtidigt finns det i flödet och det är något man reagerar på.

Även om man inte klickar och läser så har det fortfarande registrerats i ens sinne.

Det tycker jag att man har rätt att kritisera.


signatur

Ännu en dag i paradiset.

Medlem

Ni som fortfarande tror på spelet borde börja använda YouTube bättre(nästan all information jag får måste sägas till mig nuförtiden).

Medlem

Verkar bara vara två "affärsmän" till bröder som försöker bli någon slags känd duo i spelvärlden men misslyckas, totalt. Jag kan ge folk chanser, men när dom inte ens har en egen idé eller uppfattning på vilket spel dom vill göra så verkar det tyda på att deras intresse är mer riktat på att tjäna pengar, för detta var väl inte första gången heller, så säkerligen inte sista heller.

Redaktör
Skrivet av totte1015:

Kan alla medier bara ge fan i att ge detta skräp ännu mer publicitet? Tack.

Spelet går ju inte att köpa längre, mycket på grund av hur många medier som skrev skeptiskt om det. Tycker nog det är bra att skaparna har folks ögon på sig framöver.

Skrivet av Devan:

Det ger massor av klicks och kommentarer så det kommer inte hända!

Det här spelet intresserar folk på siten, därför skriver vi om det. Vi håller inte på med klickjakt, för om vi gjorde det skulle framsidan ha masssa versala rubriker om sex, skandaler, woke och liknande.


signatur
Inaktiv
Skrivet av Tomas Helenius:

Spelet går ju inte att köpa längre, mycket på grund av hur många medier som skrev skeptiskt om det. Tycker nog det är bra att skaparna har folks ögon på sig framöver.
Det här spelet intresserar folk på siten, därför skriver vi om det. Vi håller inte på med klickjakt, för om vi gjorde det skulle framsidan ha masssa versala rubriker om sex, skandaler, woke och liknande.

I så fall tycker jag ni ska ha ett system eller information som stämplar olika utvecklare. För att skydda konsumenterna och man kan enkelt se att dessa beter sig inte enligt X riktlinjer. Vad är era moraliska riktlinjer? Eller recenserar ni allt som rör sig?

Jag tycker också ni ska implementera något slags betyg, eller inkludera det, kring om de utnyttjar kunden genom fula förbokningsfördelar, inga recensions koder givna osv. För mig, och baserat på vad andra här säger, börjar det bli en vattendelare.

Jag tycker inte spelsidorna tar sitt ansvar ärligt talat.

Ni släppte återigen förbi Suicide Squad väääldigt lättvindigt i recensionen. Kritiken kan knappt kallas kritik. Även fast de tillbakahöll, förboknings skit fördelar, koderna för recensenter, katastrof launch och så vidare.

Medlem
Skrivet av Freakon:

Alla skutor går att vända och folk älskar en comeback. 😅

Jo alla är värda en andra chans 🙃

Redaktör
Skrivet av Freakon:

Det är sant.

Men samtidigt finns det i flödet och det är något man reagerar på.

Även om man inte klickar och läser så har det fortfarande registrerats i ens sinne.

Det tycker jag att man har rätt att kritisera.

Fast vi kan inte gärna skriva innehåll som passar varje individuell besökares önskemål. Vad man får i sitt flöde beror på sitt eget internetbeteende. Och vi skriver inte spekulativ skit så jag tycker inte kritik är berättigat här.


signatur
Redaktör
Skrivet av anon_332538:

I så fall tycker jag ni ska ha ett system eller information som stämplar olika utvecklare. För att skydda konsumenterna och man kan enkelt se att dessa beter sig inte enligt X riktlinjer. Vad är era moraliska riktlinjer? Eller recenserar ni allt som rör sig?

Jag tycker också ni ska implementera något slags betyg, eller inkludera det, kring om de utnyttjar kunden genom fula förbokningsfördelar, inga recensions koder givna osv. För mig, och baserat på vad andra här säger, börjar det bli en vattendelare.

Jag tycker inte spelsidorna tar sitt ansvar ärligt talat.

Ni släppte återigen förbi Suicide Squad väääldigt lättvindigt i recensionen. Kritiken kan knappt kallas kritik. Även fast de tillbakahöll, förboknings skit fördelar, koderna för recensenter, katastrof launch och så vidare.

Betygsätta spelföretag är inget vi ska hålla på med. Vi tycker till om spelen och berättar i nyhetsform och ibland krönikor om vad som händer runt dem, men att hålla på och bedöma allt ser jg inte riktigt poängen med - det gör ju inte spelet sämre eller bättre. Man får skilja på verk och person, så att säga.

Recensioner är tyckande och Mike skrev sina åsikter om Suicide Squad. Du tycker annorlunda, det är inget konstigt. Däremot är det konstigt om du tycker att han har fel för att du inte tycker som honom. Folk tycker olika.


signatur
Medlem
Skrivet av Tomas Helenius:

Fast vi kan inte gärna skriva innehåll som passar varje individuell besökares önskemål. Vad man får i sitt flöde beror på sitt eget internetbeteende. Och vi skriver inte spekulativ skit så jag tycker inte kritik är berättigat här.

Det är sant att ni inte kan anpassa ert flöde efter enskilda individers önskemål. Det är direkt orimligt.

Däremot förstår jag inte vad du menar med att "vad man får i sitt flöde beror på sitt eget internetbeteende"? Er framsida är väl vad ni väljer att den ska vara, den anpassar inte sig efter mitt internetanvändade? Eller missförstår jag dig nu?


signatur

Ännu en dag i paradiset.

Redaktör
Skrivet av Freakon:

Det är sant att ni inte kan anpassa ert flöde efter enskilda individers önskemål. Det är direkt orimligt.

Däremot förstår jag inte vad du menar med att "vad man får i sitt flöde beror på sitt eget internetbeteende"? Er framsida är väl vad ni väljer att den ska vara, den anpassar inte sig efter mitt internetanvändade? Eller missförstår jag dig nu?

Jag fattade dig nog fel. Du skrev ”flöde”, jag trodde du menade att vi syns i dina sociala medier. Det redaktionella här på siten är vi förstås skyldiga till. 😃


signatur
Medlem
Skrivet av Tomas Helenius:

Jag fattade dig nog fel. Du skrev ”flöde”, jag trodde du menade att vi syns i dina sociala medier. Det redaktionella här på siten är vi förstås skyldiga till. 😃

Hehe så kan det bli ibland. 🥳


signatur

Ännu en dag i paradiset.

Medlem

Hela Day before utvecklingen är värdig en komedi film eller en dokumentär.


signatur

Nostalgia is a hell of a drug Benny.

1
Skriv svar