Spelarna vill bjuda in Tifa Lockhart till Tekken 8

Robot
Spelarna vill bjuda in Tifa Lockhart till Tekken 8
Medlem

Hon passar in i er kampsportspel för att hon är en kampsportsutövare, inte för att hon är attraktiv hahaha. Konstigt svar från Harada.

Skribent
Skrivet av BeardedRobot:

Hon passar in i er kampsportspel för att hon är en kampsportsutövare, inte för att hon är attraktiv hahaha. Konstigt svar från Harada.

Ja jag tycker hon skulle passa utmärkt i Tekken, rent estetiskt också så skulle det knappt märkas att hon kommer från ett annat spel.

Cloud skulle kunna få vara med i Soul Calibur.


signatur

"Writer and Fighter"

Medlem
Skrivet av BeardedRobot:

Hon passar in i er kampsportspel för att hon är en kampsportsutövare, inte för att hon är attraktiv hahaha. Konstigt svar från Harada.

Han menar inte "attraktiv" som att hon är het, utan ett attraktivt tillägg som en extrakaraktär.

Modersmålet är ju inte engelska så, men visst blev det lite lustigt.


signatur

The more I practice, the luckier I get.

Medlem
Skrivet av Fezk:

Han menar inte "attraktiv" som att hon är het, utan ett attraktivt tillägg som en extrakaraktär.

Modersmålet är ju inte engelska så, men visst blev det lite lustigt.

Det är din tolkning, såvida du inte känner honom personligen eller har en länk till ett inlägg där han förklarar att det är så han menar.


signatur

I drank what?

Medlem
Skrivet av Mirage:

Det är din tolkning, såvida du inte känner honom personligen eller har en länk till ett inlägg där han förklarar att det är så han menar.

Vill folk feltolka så får dom gladeligen göra det, jag bryr mig inte.

Men visst kan han vara en liten kåtbock för Tifa.


signatur

The more I practice, the luckier I get.

Medlem

När det har absolut inget att göra med Tifas utseende... XD


signatur

"AT LAST, SIR TERRY, WE MUST WALK TOGETHER."

Medlem
Skrivet av Fezk:

Han menar inte "attraktiv" som att hon är het, utan ett attraktivt tillägg som en extrakaraktär.

Modersmålet är ju inte engelska så, men visst blev det lite lustigt.

Du kan ha en poäng där.

Medlem

Ja det har inget med utseendet att göra alls. Klart en E kupa på 45 kg som skulle ha svårt att klå en upp en mygga passar i ett fightingspel med tre gånger så stora mördare på steroider. Har inget med drägglande simps att göra att hon existerar över huvud taget. I slutändan är ju allt ändå bara fiction men låt det inte råda förvirring kring varför folk vill ha det dom ber om.

Medlem
Skrivet av Fezk:

Vill folk feltolka så får dom gladeligen göra det, jag bryr mig inte.

Men visst kan han vara en liten kåtbock för Tifa.

Utan en förtydling från herrn själv, så tolkar vi båda rätt, eller båda fel. Att säga folk "feltolkar" utan att du själv har något bevis för din tolkning är vanskligt.


signatur

I drank what?

Skribent
Skrivet av Kaztrofy:

Ja det har inget med utseendet att göra alls. Klart en E kupa på 45 kg som skulle ha svårt att klå en upp en mygga passar i ett fightingspel med tre gånger så stora mördare på steroider. Har inget med drägglande simps att göra att hon existerar över huvud taget. I slutändan är ju allt ändå bara fiction men låt det inte råda förvirring kring varför folk vill ha det dom ber om.

Jag håller med delvis, men hon skiljer sig inte heller så speciellt mycket från Tekkens andra tjejer utseendemässigt.


signatur

"Writer and Fighter"

Medlem
Skrivet av Johan Lorentzon:

Jag håller med delvis, men hon skiljer sig inte heller så speciellt mycket från Tekkens andra tjejer utseendemässigt.

Ja och det är ju samma situation med dom också. En del mer extrema och andra mindre. Och det gäller ju även bland de manliga karaktärerna, different strokes för different folks. Varje karaktär är ju designad för att attrahera en viss typ av spelare. Men det är en jäkla skillnad på en karaktär som inte står ut visuellt men med djup gameplay och en som är enkel att spela med men ser ut som en Playboy-modell.

Killar i fightingspel är oftast muskulösa och visar gärna upp det också, men det i sig är inte oförenligt med kampsport och att vara atletisk. Men när det gäller kvinnor är det flugvikt och instagram-filter som gäller, helst också iförd balklänning eller bikini... Jag vet att jag är gammal och gnällig men jag tyckte likadant när jag var liten. Jag föredrog när Tekken var någorlunda grounded men serien har mer och mer blivit prepubertal anime.

Medlem

Dead or Alive.

Skribent
Skrivet av Kaztrofy:

Ja och det är ju samma situation med dom också. En del mer extrema och andra mindre. Och det gäller ju även bland de manliga karaktärerna, different strokes för different folks. Varje karaktär är ju designad för att attrahera en viss typ av spelare. Men det är en jäkla skillnad på en karaktär som inte står ut visuellt men med djup gameplay och en som är enkel att spela med men ser ut som en Playboy-modell.

Killar i fightingspel är oftast muskulösa och visar gärna upp det också, men det i sig är inte oförenligt med kampsport och att vara atletisk. Men när det gäller kvinnor är det flugvikt och instagram-filter som gäller, helst också iförd balklänning eller bikini... Jag vet att jag är gammal och gnällig men jag tyckte likadant när jag var liten. Jag föredrog när Tekken var någorlunda grounded men serien har mer och mer blivit prepubertal anime.

Yes det här är jag helt med på. Det jag menade är att Tifa hade stuckit ut mer i UFC 5.


signatur

"Writer and Fighter"

Medlem
Skrivet av Mirage:

Utan en förtydling från herrn själv, så tolkar vi båda rätt, eller båda fel. Att säga folk "feltolkar" utan att du själv har något bevis för din tolkning är vanskligt.

Ja, ne, du har rätt. Jag skulle ha lagt in ett "nog" i mitt första inlägg.

Jag gick på det mest logiska, enligt mig då. Men den logiken kanske är fel och producenten för Tekken 8 vill ta in karaktärer baserat på utseendet, vem vet.


signatur

The more I practice, the luckier I get.

Medlem
Skrivet av Kaztrofy:

Ja och det är ju samma situation med dom också. En del mer extrema och andra mindre. Och det gäller ju även bland de manliga karaktärerna, different strokes för different folks. Varje karaktär är ju designad för att attrahera en viss typ av spelare. Men det är en jäkla skillnad på en karaktär som inte står ut visuellt men med djup gameplay och en som är enkel att spela med men ser ut som en Playboy-modell.

Killar i fightingspel är oftast muskulösa och visar gärna upp det också, men det i sig är inte oförenligt med kampsport och att vara atletisk. Men när det gäller kvinnor är det flugvikt och instagram-filter som gäller, helst också iförd balklänning eller bikini... Jag vet att jag är gammal och gnällig men jag tyckte likadant när jag var liten. Jag föredrog när Tekken var någorlunda grounded men serien har mer och mer blivit prepubertal anime.

Men ärligt talat, jämfört med DoA får även senaste Tekken spelen anses vara anständiga.

Medlem
Skrivet av Mirage:

Utan en förtydling från herrn själv, så tolkar vi båda rätt, eller båda fel. Att säga folk "feltolkar" utan att du själv har något bevis för din tolkning är vanskligt.

Fultolka är ett bättre ord här.


signatur

Ännu en dag i paradiset.

Medlem
Skrivet av BeardedRobot:

Men ärligt talat, jämfört med DoA får även senaste Tekken spelen anses vara anständiga.

Absolut. Men det var ju själva grejen med DoA, och stackars Virtua Fighter var för träigt åt andra hållet istället. Så Tekken har väl varit bra på att hitta en balans som tilltalar många spelare.

Medlem

Bra spel som låter folk köra ddos på sina motståndare. Om man spelar mot PC-spelare så kan de tydligen få tag på IP-adressen. Flera streamers har råkat ut för detta.

1
Skriv svar